Author Topic: БДЖ - обща тема  (Read 568559 times)

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2620 on: 27.04.2024, 15:52:10 »
Като давате за пример DB, направихте ли си труда да им погледнете сайта?
70+ обяви за мениджъри

7 обяви за директори

За австрийските да гледам ли?

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2621 on: 27.04.2024, 18:32:02 »
Във всяка фирма трябва да се докажеш че разбираш докато станеш шеф. Кой ти търси шефове по интернет  :D. Като някой голям шеф напусне или го уволнят първо се търси север персонала кой е по читав разбира и става.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2622 on: 27.04.2024, 18:34:42 »
За австрийските да гледам ли?

Преди да гледаш за австрийските виж какво си ни пуснал като линкове  :help: :laugh:

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2623 on: 27.04.2024, 18:46:05 »
Имам, но няма смисъл да продължавам дискусията с теб.
С отговорите ще се самозакопаеш, затова не ти изнася да продължаваш дискусията. С теб всъщност, тя не е и започвала.
Човекът не иска да ти отговори, защото дискусия с теб не може да се води. Все едно спорим с радио-точката.
Но аз съм тъп и упорит и ще опитам- мързел в Метрополитен няма, може би защото там се взимат високи заплати, примерно? Защо в БДЖ има мързел- ами защото няма пари и работи бай Ганьо. А що няма пари-щото са “усвоени” от хора на различни нива в структурите на БДЖ.
А защо се купуват регионални влакове, а не такива на дълги разстояния-защото регионалните са просто по-евтини, но ти и това няма да схванеш и ще продължиш да си приказваш за някакви си лобита. Ти самият си заслепен.
ПП: А от 7-те обяви, които си пуснал, нито една не е за дейност на територията на Германия, ама иначе тръгваш с рогата напред  :laugh:
« Last Edit: 27.04.2024, 18:55:22 by Chezare »

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2624 on: 27.04.2024, 20:25:51 »
Нужни са и регионални влакове - ЕМВ Дезиро са недостатъчни и много от тях са извън строя.  :rolleyes:

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2625 on: 27.04.2024, 20:32:26 »
Имам, но няма смисъл да продължавам дискусията с теб.
С отговорите ще се самозакопаеш, затова не ти изнася да продължаваш дискусията. С теб всъщност, тя не е и започвала.
Човекът не иска да ти отговори, защото дискусия с теб не може да се води. Все едно спорим с радио-точката.
Но аз съм тъп и упорит и ще опитам- мързел в Метрополитен няма, може би защото там се взимат високи заплати, примерно? Защо в БДЖ има мързел- ами защото няма пари и работи бай Ганьо. А що няма пари-щото са “усвоени” от хора на различни нива в структурите на БДЖ.
А защо се купуват регионални влакове, а не такива на дълги разстояния-защото регионалните са просто по-евтини, но ти и това няма да схванеш и ще продължиш да си приказваш за някакви си лобита. Ти самият си заслепен.
ПП: А от 7-те обяви, които си пуснал, нито една не е за дейност на територията на Германия, ама иначе тръгваш с рогата напред  :laugh:

Аз пък съм само упорит и ще направя още един опит.
И в Метрополитен, и в БДЖ има пари, но в първата фирма се управляват добре, а във втората - не. Хайде сега си отговори на въпроса защо? Ще ти подскажа - от там започна дискусията.
По ПВУ има пари и за регионални, и за експреси. Но се купуват само регионални. Защо? Ще ти подскажа - от там започна дискусията.
Тезата беше, че DB не си подбирали управленския персонал от извън фирмата, а само от вътрешните структури. Доказах, че не е така - дали е за Германия или външните  ѝ подразделения, няма значение.

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2626 on: 27.04.2024, 20:34:18 »
Нужни са и регионални влакове - ЕМВ Дезиро са недостатъчни и много от тях са извън строя.  :rolleyes:

Никой не е казал, че не трябва да се купуват регионални по принцип, а че се купуват само регионални, които да не могат да се конкурират с автобусите на дълги разстояния.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2627 on: 27.04.2024, 20:53:18 »
Купуват се всякакви, но тези за дългите разстояния се провалиха засега. Аз вярвам че нови влкове ще има.
За последен път призовавам да успокоиш тона, иначе ще трябвя да търсиш друга аудитория.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2628 on: 27.04.2024, 20:55:21 »
Доказах, че не е така - дали е за Германия или външните  ѝ подразделения, няма значение.

Ако тези линкове горе ги имаш за "доказателства" не знам как ще прокопсаш по-нататък в дискусията с тези "доказателства". Да не говорим че се опитваш да пробиеш в грешната тема... Поне се вижда че и английски не владееш на ниво, не само немски.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2629 on: 27.04.2024, 20:57:03 »
Метрополитен е общинска собственост и се възприема като силно средство за въздействие върху електоралните нагласи, защото само в София вози поне 10 повече пътници от цялото БДЖ. Чисто самоубийство ще е за общината да го занемари.

БДЖ пък има нищожна част от превозите на пътници и по 80% от направленията, обслужвани с влакове, почти никой няма да усети, ако те спрат съвсем. Затова и никой не се е загрижил да осигури нещо повече от санитарния минимум.

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2630 on: 27.04.2024, 21:12:26 »
Продължавам да се чувствам все едно споря с радио-точката.
...

И в Метрополитен, и в БДЖ има пари, но в първата фирма се управляват добре, а във втората - не. Хайде сега си отговори на въпроса защо? Ще ти подскажа - от там започна дискусията.
Не е заради това, което си мислиш.
Първата фирма е топ приоритет за държавата. Там се назначават  професионалисти с добро възнаграждение.
Във втората фирма парите са окрадени от вътрешни хора или прахосани от некомпетентни служители. Защо има такива-защото от години БДЖ е последна дупка на кавала за държавата, а пред електората магистралите минават много по-добре. И след като можем да минем, като назначим бай Ганьо на работа, защо ни трябват професионалисти?Парите за тях можем да ги откраднем.
По ПВУ има пари и за регионални, и за експреси. Но се купуват само регионални. Защо? Ще ти подскажа - от там започна дискусията.
Не е заради това, което си мислиш.
Важи същото, което написах по-горе за некомпетентните служители.
Тезата беше, че DB не си подбирали управленския персонал от извън фирмата, а само от вътрешните структури. Доказах, че не е така - дали е за Германия или външните  ѝ подразделения, няма значение.
В чужбина ДБ работят на пазарен принцип като частна външна фирма. Основната дейност на ДБ е поддръжка на ЖП мрежата в Германия, позиции, за които трябват топ професионалисти, при положение, че става въпрос за нещо толкова важно, за кото се работи с държавни пари. За основната им дейност се търсят хора с години опит, и, о, боже мой- НЯМА обяви на db.jobs.


Не е лошо човек да допуска понякога, че може да е сгрешил.  ;)
« Last Edit: 27.04.2024, 21:19:25 by Chezare »

Offline Ilian

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1023
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2631 on: 27.04.2024, 21:32:00 »
Метрополитен е общинска собственост и се възприема като силно средство за въздействие върху електоралните нагласи, защото само в София вози поне 10 повече пътници от цялото БДЖ. Чисто самоубийство ще е за общината да го занемари.
И типично за общинските фирми цари връзкарщина и партийна йерархия. Първо се назначават връзкари, после хора от Банкя и ако не намерят, обявяват позиции за свободен подбор. Затова на една и също позиция разликите в заплащането са фрапиращи. И затова част от служителите миналия месец бяха в стачна готовност.

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2632 on: 27.04.2024, 21:52:32 »
Доказах, че не е така - дали е за Германия или външните  ѝ подразделения, няма значение.

Ако тези линкове горе ги имаш за "доказателства" не знам как ще прокопсаш по-нататък в дискусията с тези "доказателства". Да не говорим че се опитваш да пробиеш в грешната тема... Поне се вижда че и английски не владееш на ниво, не само немски.

Списъкът с обяви на сайта на DB  е по-надежден източник на информация от мнението ти в този или кой да е форум.

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2633 on: 27.04.2024, 21:57:48 »
Купуват се всякакви, но тези за дългите разстояния се провалиха засега. Аз вярвам че нови влкове ще има.
За последен път призовавам да успокоиш тона, иначе ще трябвя да търсиш друга аудитория.

Искрено се надявам, да си прав и да купим влакове за дълги разстояния от парите на ПВУ, а не да ги загубим. До момента обаче министърът, който провали поръчките, продължава да е министър. Така че, не съм оптимист.

Що се отнася до успокояването, ти обръщам внимание да погледнеш епитетите използвани срещу мен и да не прехвърляш проблема от болната глава на здравата.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2634 on: 27.04.2024, 22:01:01 »
Списъкът с обяви на сайта на DB  е по-надежден източник на информация от мнението ти в този или кой да е форум.

Да, именно. И в приложения от теб списък няма нито една обява за ръководна длъжност в немските железници. Или на теб не ти е ясно какво е ръководна длъжност, или не четеш правилно обявите.

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2635 on: 27.04.2024, 22:04:14 »
Продължавам да се чувствам все едно споря с радио-точката.
...

И в Метрополитен, и в БДЖ има пари, но в първата фирма се управляват добре, а във втората - не. Хайде сега си отговори на въпроса защо? Ще ти подскажа - от там започна дискусията.
Не е заради това, което си мислиш.
Първата фирма е топ приоритет за държавата. Там се назначават  професионалисти с добро възнаграждение.
Във втората фирма парите са окрадени от вътрешни хора или прахосани от некомпетентни служители. Защо има такива-защото от години БДЖ е последна дупка на кавала за държавата, а пред електората магистралите минават много по-добре. И след като можем да минем, като назначим бай Ганьо на работа, защо ни трябват професионалисти?Парите за тях можем да ги откраднем.

Ако с нововъведенията в жп транспорта не можеше да се прави реклама на управляващите, ББ нямаше да се снима в репортажи от ремонтирани линии, обновени вагони и новите сименси. Ако не можеш да ги намериш в тубата, ще ти помогна, само поискай.
По ПВУ има пари и за регионални, и за експреси. Но се купуват само регионални. Защо? Ще ти подскажа - от там започна дискусията.
Не е заради това, което си мислиш.
Важи същото, което написах по-горе за некомпетентните служители.
Аз пък ще ти кажа, че некомпетентните служители на ключови длъжности не са там по случайност.
Вероятно си забравил Йордан Недев, който в момента, в който тръгна да оправя бакиите, му дръпнаха килимчето под краката и го накараха да напусне.

Тезата беше, че DB не си подбирали управленския персонал от извън фирмата, а само от вътрешните структури. Доказах, че не е така - дали е за Германия или външните  ѝ подразделения, няма значение.
В чужбина ДБ работят на пазарен принцип като частна външна фирма. Основната дейност на ДБ е поддръжка на ЖП мрежата в Германия, позиции, за които трябват топ професионалисти, при положение, че става въпрос за нещо толкова важно, за кото се работи с държавни пари. За основната им дейност се търсят хора с години опит, и, о, боже мой- НЯМА обяви на db.jobs.

Това информацията от кухнята ли е? Ако е, съгласявам се. Ако е просто твое предположение, оставаме на различни мнения.

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2636 on: 27.04.2024, 22:06:34 »
Списъкът с обяви на сайта на DB  е по-надежден източник на информация от мнението ти в този или кой да е форум.

Да, именно. И в приложения от теб списък няма нито една обява за ръководна длъжност в немските железници. Или на теб не ти е ясно какво е ръководна длъжност, или не четеш правилно обявите.

Manager, director са все ръководни длъжности.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2637 on: 27.04.2024, 22:18:14 »
Но не за дейности, пряко свързани с организирането на ЖП превоз. Обявите са за чиста администрация или IT.

А преброи ли колко от обявите изобщо са за Германия?

Offline AAA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2638 on: 27.04.2024, 22:28:45 »
Но не за дейности, пряко свързани с организирането на ЖП превоз. Обявите са за чиста администрация или IT.

А преброи ли колко от обявите изобщо са за Германия?

4 броя към този момент. Не ги следя.

ЖП превозът не е чак токова уникален, в смисъл рядък отрасъл. В ядрената енергетика специалистите, в т.ч. на управленски длъжности, са не по-малко профилирани, но обяви си има на сайтовете на фирмите в отрасъла.
Макар че, съществува схващане, че понякога погледът от вън на ръководител може да помогне повече от този на вътрешния човек, който е свикнал с проблемите. И става дума точно за ръководител на високо ниво в администрацията, а не тесен специалист като машинист, стрелочник и др. под., които не са хората, задаващи политики.

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #2639 on: 27.04.2024, 22:37:02 »
А колко пъти ББ се снима с ЖП линиите и колко с магистралите? Мда.
Некомпетентните служители са там, защото парите за компетентни са окрадени, как не го разбра това? И всички искат да продължи този модел, за да има какво да крадат!
Това за ДБ са обществено достъпни факти.