Продължавам да се чувствам все едно споря с радио-точката.
...
И в Метрополитен, и в БДЖ има пари, но в първата фирма се управляват добре, а във втората - не. Хайде сега си отговори на въпроса защо? Ще ти подскажа - от там започна дискусията.
Не е заради това, което си мислиш.
Първата фирма е топ приоритет за държавата. Там се назначават професионалисти с добро възнаграждение.
Във втората фирма парите са окрадени от вътрешни хора или прахосани от некомпетентни служители. Защо има такива-защото от години БДЖ е последна дупка на кавала за държавата, а пред електората магистралите минават много по-добре. И след като можем да минем, като назначим бай Ганьо на работа, защо ни трябват професионалисти?Парите за тях можем да ги откраднем.
По ПВУ има пари и за регионални, и за експреси. Но се купуват само регионални. Защо? Ще ти подскажа - от там започна дискусията.
Не е заради това, което си мислиш.
Важи същото, което написах по-горе за некомпетентните служители.
Тезата беше, че DB не си подбирали управленския персонал от извън фирмата, а само от вътрешните структури. Доказах, че не е така - дали е за Германия или външните ѝ подразделения, няма значение.
В чужбина ДБ работят на пазарен принцип като частна външна фирма. Основната дейност на ДБ е поддръжка на ЖП мрежата в Германия, позиции, за които трябват топ професионалисти, при положение, че става въпрос за нещо толкова важно, за кото се работи с държавни пари. За основната им дейност се търсят хора с години опит, и, о, боже мой- НЯМА обяви на db.jobs.
Не е лошо човек да допуска понякога, че може да е сгрешил.