Подуяне се използва от много пътници.
Иначе този влак е ускорен и е редно да е на по-висока цена. Освен това вагоните предлагат значително по-голям комфорт от вехтите 19-40.
Аз нямам проблем с цената, просто забелязах, че ги водят клас B, а същевременно цената е като за А. Обаче правилно отбелязваш по-надолу, че влакът не е субсидиран и реално БДЖ могат да си сложат каквато цена решат. Цената на първа класа с бърз влак е 29,70, а в случая за влак извън ОПУ е 31,40 - явно това им е била целта - да доближат цената до тази на първокласно място. Fafan попита за запазено място - да, предвидили са и този 1 лв е включен вътре.
Вероятно откъм екстри тези вагони са по-добри от нашите първокласни. Може би това е и причината изобщо да не вземат първокласни от DB.
Относно гарите - Искърско шосе генерира далеч по-голям пътникопоток от Подуяне по обясними причини.
Както обаче се развиват аварийните ремонти на НКЖИ, времето от 5ч и 55мин е непостижимо. Ще е голямо чудо ако успее да се вмести в тях дори веднъж през летния сезон.