Съжалавям, че вмъквам политиката, но там се вземат решенията. Всичко друго звучи като ала- бала, но не за друго, а защото каквото и да се направи, нищо няма да излезе, точно поради спуснатата директива. Всички леви правителства се опитват да увеличат държавните разходи, в това число влизат и социалните, всички десни се опитват да ги орежат. А къде остана БДЖ, с гъстотата на мрежата си се превърна в одно дърво с огромна коренова система – то затова 25 години издържа на всичките бури. Но си е нормално, да дойде време да го съборят, май сега!
Напоследък обаче се говори за какви ли не социални програми и от едните и от другите, за потоци от евросредства. Говорят също, че обезлюдяването на отделни райони, и концентрацията в други се очертава като голям бъдещ проблем. А май вършат точно обратното! Влаковете станха бавни, защото почнаха да спират на малки гари. Такива гари, в които не искаха да спират автобуси (които впрочем се вмъкнаха да обират само каймака), защото нямат печалба или се намаляла. И нали БДЖ изпълнява социална политика, поема, поема... години наред. В този ред до утре може да се изброява, като съвсем не е нужно да разбираш от железнища.
Тия сега като теглиха заеми и ударно усвояват за щяло и нещяло, ще не направят нещо по въпроса. Че нали една от изковните ценности (според идеологията им) е свободата на предвижване – осигурете я тогава на онези, които не могат да си позволят глезотийки!