Да отбележим възстановяването на чифта БВ 3636/7 с
"умлайтунг" Казичене - Пловдив - Карлово. Спомням си преди десетина години този чифт вървя по същия маршрут, само не помня по време на кой от всичките ремонти по трета главна линия беше...? Като че ли при ремонта на тунел "Гълъбец"... Така или иначе, цяло лято (може и заради короната) бяха решили, че няма нужда от този влак и сега, в началото на септември, го пускат с въпросното заобикаляне (очевидно "Козница" не е готово, предполагам и няма да бъде поне до края на месеца). Първоначално ми направи впечатление, че Карлово - Пловдив и Пловдив - Казичене се взимат без междинна спирка (дори си помислих, че ако не беше нуждата от смяна на посоката в Пловдив, щеше от Карлово директно в Казичене

). После забелязах, че това е само за 3637. Обратният, 3636, спира и в Белово, Костенец и Вакарел.
едит: Поразгледах - то между Карлово и Пловдив май наистина няма никъде смисъл да спира бърз влак, освен в Долна махала, но пък няма кой да виси в тъмното от 04:00 до почти 07:00 часа да чака първия влак за Хисар (3637 пък още повече). За 3636 обяснението ми е да се ползва като допълнителен, сутрешен влак към София (на достатъчно времево разстояние след 8626, така като гледам), докато вечер 3637 би дублирал 8627.