Author Topic: БДЖ - обща тема  (Read 278076 times)

Offline eco_power

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 192
  • URBAN ECOLOGY
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1980 on: 20.01.2021, 23:11:35 »
По-скоро момчето си върши работата със желание и хъс и се кефи на работата. Такива трябва да бъдат забелязвани и насърчавани от работодателите.
Работодателя пет пари не дава, а и няма как да разбере, така че като имаш такива впечатления - драсни 1 ред на мейла на БДЖ с номера на влака и датата - може пък да попаднеш и на някой свестен от екипа. Напоследък има няколко млади кадри там, които се стремят да обръщат внимание на такива неща.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9404
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1981 on: 20.01.2021, 23:14:52 »
На мен ми се е случвало поне 3 пъти в 66 шофьорът да съобщава спирките по микрофона. Те не са много но все пак е за похвала.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13876
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1982 on: 06.02.2021, 10:38:30 »
Връщайки се от Варна до София с влак ми направи впечатление нещо интересно. Таман бях задрямал и на Търговище точно до моя вагон ме събуди рев на дизелов двигател,  видях БВ София-Варна с дизел 7-мак. За пръв път виждам бързи влакове по тази дестинация да са с дизел. След това на Горна Оряховица пак видях ПВ с дизел 7-мак този път Горна Оряховица-Русе. Прикачвам една не особено хубава снимка. Интересно защо толкова влакове са с дизел, направи ми впечатление че на доста места има ремонти и се чудя дали няма връзка примерно временно да спират тока докато работят. Или пък дали може в някои отношения да им е по-изгодно влака да е с дизел, но това силно ме съмнява.

Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3619
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1983 on: 06.02.2021, 10:40:18 »
Върви дизел, защото друго няма.

Offline RADOCVET

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9404
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1984 on: 06.02.2021, 12:03:08 »
Е нали 3 нови локомотива тръгнаха. Гледaм DB още кара влака за Свиленград.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3619
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1985 on: 06.02.2021, 12:06:43 »
Тия три не стигат за никъде, а и все още малко хора могат да ги карат. Липсващите ежедневно са 15.
До сега просто нямаше и дизели и влаковете чакаха или се отменяха. Сега има 2 дизела в повече и се ползват, където може.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12614
    • View Profile
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1986 on: 06.02.2021, 19:50:11 »
Значи БДЖ-ПП върви към регрес. София-Банкя е често с дизелова мотриса, щом и по други електрифицирани участъци пускат дизел, не знам къде им излиза сметката. Нали бяха възстановили още чамуги, да ги пускат тях по ПВ, а седмаците да ги пратят за Пловдив-Пещера, Пловдив-Панагюрище, вместо автобусите там.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline turboto96

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 162
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1987 on: 06.02.2021, 20:15:37 »
Няма страшно, идват още три "хана" на куп!
До, 1-2 дни трябва да пристигнат, и до 7-10 дни да са в движение.
 :toot: :bounce:

 

Offline eco_power

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 192
  • URBAN ECOLOGY
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1988 on: 06.02.2021, 20:24:21 »
Няма страшно, идват още три "хана" на куп!
До, 1-2 дни трябва да пристигнат, и до 7-10 дни да са в движение.
 :toot: :bounce:
Като знаем политиката на дружеството си е направо много страшно ... в момента, в който малко се позакърпи положението с новите, изведнъж ще зарежат подръжката на старите локомотиви и работата пак ще цъфне. Ако не продължи ремонтната програма системно в следващите години няма как да се очаква сериозно подобряване. С 35 машини не можеш да обърнеш тренда.

Offline turboto96

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 162
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1989 on: 06.02.2021, 20:38:07 »
Надявам се няма да се отметнат от уговорката, че всички 46-ци ще минат КР + договора за КР на 43 - 44 та серия в Словакия и Чехия, би трябвало да се подобрят нещата от към тягов състав, и да се куца само за вагони.

Що се отнася до дизелите, там освен мотрисите дето ще ги ремонтират, и два теснолинейни локомотива, не се чува нищо, което не вещае нищо добро за неелектрифицираните линии.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13876
    • View Profile
    • Email
Re: БДЖ - обща тема
« Reply #1990 on: 06.02.2021, 20:40:46 »
Значи БДЖ-ПП върви към регрес. София-Банкя е често с дизелова мотриса, щом и по други електрифицирани участъци пускат дизел, не знам къде им излиза сметката. Нали бяха възстановили още чамуги, да ги пускат тях по ПВ, а седмаците да ги пратят за Пловдив-Пещера, Пловдив-Панагюрище, вместо автобусите там.

Чамуги видях поне няколко, около Варна има да искаш само :) На влаковете Шумен-Варна са все такива, нищо чудно и Варна-Карнобат/Бургас да пускат също. Видях дори прясно ремонтирана, както и тази със сменените прозорци, която преди година-две се подвизаваше на някои ПВ София-Мездра. Ето снимка на ремонтираната, зад нея има още една, както и на тази със сменените прозорци. От Варна до Горна Оряховица се разминахме с поне още 2, така че има доволно чамуги но явно пак не достигат. Една жена която пътуваше в мойто купе и пътува често в този участък каза че напоследък доста са се навъдили пак електричките, но някои били много занемарени, а преди няколко години каза че почти били изчезнали напълно.

Тъжна гледка са и доста изоставени дизелови Дезиро във Варна преди гарата. Ако всички те се стегнат може да обслужват доста влакове с тях, дори по електрифицирани линии вместо с локомотив и 2 вагона и ще предложат доста добър комфорт на пътниците. Някои от спрените изглеждат дори по-лъскави, нови и без графити от някои в движение които са издраскани. Например видях влак Шумен-Русе само с един вагон. Може би дори дизел Дезиро би било по-ефективно и комфортно решение в случая.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР