Това са средни стойности за цялата страна и включват влаковете за Банкя, в които пътуват трима души и тези за Берковица, в които пътува един.
Влаковете по Искърското дефиле и за Перник са съвсем друга история. Всъщност по дефилето влакът е най-бързият транспорт и отливът на пътници се дължи основно на несигурността, породена в последните години от липса на подвижен състав, системни закъснения и тотално задръстване във временно еднопътните участъци.
Освен това НКЖИ, ако частника я клати за обезщетения и неустойки, ще работи по съвсем друг начин. Затова участъците по 3-та линия, заради които влаковете между Пирдоп и
Бургас обикаляха през Казичене, станаха неочаквано бързо. И местните играчи няма да са доволни да търпят загуби, защото някой участък стои задръстен 5 години, докато изпълнителят го прави с един багер, който работи 2 дни в седмицата. Дори сега товарните влакове на Ковачки вървят почти като бързи влакове, понякога с предимство пред пътническите, защото такъв му е интересът и си го е уредил по разни начини.
Сещам се сега за чешкото НКЖИ, което прави ремонт на един участък от главните линии и движението е отклонено. Инфраструктурата нае прерозвач, който за нейна сметка да дава помощни локомотиви по наклоните на обиколния участък.