Иво, всеки е с кола. Всеки, на който му се налага често да пътува извънградско, е с кола. Има много причини това да е така.
Но разбери едно - никоя компания няма да може устойчиво да планира и да се развива, ако разчита предимно на случайни пътувания - в момента редовните клиенти на БДЖ са една шепа хора, които са някакъв специфичен случай - например нямат алтернатива, социално слаби са, имат ограничения за шофиране (заболявания), живеят непосредствено до гара и влакът им дава много добра връзка в техния конкретен случай и за тяхната конкретна нужда. Заради това, че няма устойчив пътникопоток, всяка година държавата налива по 200 и кусур милиона на БДЖ, просто за да го има.
Всичките данни, които съм дал са от НСИ и от договора на БДЖ с държавата.
Последният път, когато пътниците са били "двойно" , спрямо сега е било преди 18 години - през 2003 г. - 35,2 млн пътници.