Тия два влака Горна Оряховица - Бургас са абсолютна безумица! Горна Оряховица не трябва да е крайна гара, а примерно Плевен или Враца. Така хем ще се пести от безумно висине по гари, хем и часовете на тръгване и пристигане ще са къде по-удобни!
Но ми се вижда твърде съмнителна идеята БВ2687 до Горна Оряховица да пътува минути пред БВ9647. По-скоро, пред това, бих предпочел идеята да има един спален, един първокласен и един или два второкласни вагона - всичките директни за Бургас, прикачени към композицията на БВ9647 и от Горна Оряховица да продължават под номер БВ2687. То и сега, например, на Зверино, можеш от БВ7625 да се прекачиш на БВ9647, но ще ти трябва и второ прекачване малко преди 01:00 часа в Горна Оряховица, докато така още на Зверино ще може да се качи пътникът и да си легне до Бургас. Разбира се, би важало за всеки пътуващ за Бургас от Мездра, Червен бряг, Плевен, Левски и Павликени.
Наобратно пък са мислили да има прекачване на БВ2640. За целта можеше БВ2686 да потегля от Бургас в 23:45 и да пристига в Горна Оряховица някъде към 04:55. Това дава 20 минути, които са повече от достатъчно за прекачването. Или, разбира се, той също да вози директни вагони, които да бъдат прикачани към БВ2640 до София.
едит: Поначало не разбрах каква е идеята БВ3686 да пътува само около час пред БВ3636, при положение, че споделят еднакъв маршрут след Карнобат? Изобщо кому е нужен отделен влак? Това можеха да бъдат няколко директни вагона, прикачени към БВ8626, които той да оставя на гара Карнобат, а след това да бъдат прикачани към БВ3636. Ако толкова няма маневрен локомотив, колкото и тъпо да е, можеше локомотивът на БВ3636 да изманеврира тегления вагонен състав на 3636 така, че да се прикачи към въпросните директни вагони. Пак щеше да е по-оптимално, отколкото отделен локомотив, превозна бригада, изобщо отделен влак. Ако идеята е да има работа, давайте да пускат влакове отвсякъде завсякъде.
В другата посока също се гонят БВ3637 и БВ3687 до Карнобат.
едит2: В същото време, през летните месеци, можеше да се помисли за едно направление, което никога не е имало директен влак. Вместо тези 3686/7, можеше вагоните да обслужват следния чифт:
МБВ 751 Пристига Заминава
Видин пътн. 21:30
Димово 22:12 22:13
Брусарци 22:58 22:59
Бойчиновци 23:32 23:34
Криводол 23:50 23:51
Враца 0:09 0:11
Своге 1:11 1:12
София север 1:44 1:45
София 1:50 2:15
Захарна фабрика 2:21 2:22
Перник 2:56 2:58
Радомир 3:11 3:12
Дупница 3:50 3:51
Благоевград 4:19 4:21
Симитли 4:36 4:37
Кресна 5:00 5:01
Сандански 5:18 5:19
Генерал Тодоров 5:29 5:30
Кулата 5:40 6:15
Промахон 6:25
и
МБВ 752 Пристига Заминава
Промахон 21:50
Кулата 22:00 22:35
Генерал Тодоров 22:45 22:46
Сандански 22:55 22:56
Кресна 23:12 23:13
Симитли 23:36 23:37
Благоевград 23:51 23:53
Дупница 0:20 0:21
Радомир 0:58 0:59
Перник 1:13 1:15
Захарна фабрика 1:45 1:46
София 1:50 2:15
София север 2:20 2:21
Своге 2:54 2:55
Враца 3:54 3:56
Криводол 4:14 4:15
Бойчиновци 4:31 4:33
Брусарци 5:04 5:05
Димово 5:48 5:49
Видин пътн. 6:29
Съответно и антураж към тях:
КПВ 72217 Лом (22:20) - Брусарци (22:45)
- ако преценят, че е необходимо, може и БВ 7630 да изчаква връзка в Брусарци и да потегля в 23:08 с пристигане в Лом в 23:35.
КПВ 72198 Брусарци (05:15) - Лом (05:40)
КПВ 71276 Берковица (22:30) - Бойчиновци (23:25)
- ако преценят, че е необходимо, може да има и КПВ 71277 Бойчиновци (23:40) - Берковица (00:35)
- ако преценят, че е необходимо, може да има и КПВ 71218 Берковица (03:30) - Бойчиновци (04:25)
КПВ 71219 Бойчиновци (04:45) - Берковица (05:40)
КПВ 60208 Кюстендил (01:15) - Радомир (02:50)
КПВ 60209 Радомир (01:20) - Кюстендил (02:55)
КПВ 52200 да потегля в 05:05 от Петрич
КПВ 52199 Генерал Тодоров (05:40) - Петрич (05:53)
КПВ 52217 Генерал Тодоров (22:55) - Петрич (23:08)
КПВ 52218 Петрич (22:20) - Генерал Тодоров (22:35)