Пловдив - Монтана - Пловдив -> това "Белият кон" ли е? Ако да, то ми е любопитно през коя година е бил съкратен до Враца?
Допълвам, че тогава е имало много по-голям процент наставов релсов път спрямо днешни дни. Въпреки това, времепътуванията (в най-лошия случай) са сходни, ако не и по-добри от днешните.
На фона на тези разписания, отново лъсва въпросът защо трябваше да се наливат милиони в заваряване на релси без обръщане на внимание на баластовата призма и основата под нея през всичките тези години, комбинирани с летни намаления от 60 км/ч, вместо да бъдат сумирани и вложени в добра поддръжка и основни ремонти. Сега много повече трасета щяха да бъдат след основен ремонт, а останалите с добра скорост, макар и "тактуващи".
edit: Направи ми впечатление още нещо - през Пловдив е имало два чифта нощни влакове София - Бургас - София. Потегляли са на интервал 30 минути. Вторият спира на по-малко гари и в Бургас/София почти настига предния, оставайки само десетина минути зад него, колкото едно междугарие. По втора главна линия до Варна не виждам подобно нещо. Имало е (по същия начин) и два гонещи се, нощни влака София - Русе. В обратната посока само един. Другият от Варна. Освен това е имало БВ Пловдив - Карлово - Сливен.
И един въпрос накрая: БВ 836 през Смядово и Карнобат ли е минавал, или през Горна Оряховица? БВ 837 виждам, че няма как да е бил през нито една от трите, съдейки по часовете в Карнобат и Варна.