Author Topic: Кампания! Откупуване на тролейбуси за музейни експонати  (Read 101172 times)

Offline SlaFF

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 349
    • View Profile
Привет! Колко пари останаха да се съберат?  :rolleyes:

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Здравей!

На сайта на Сдружението е публикувана точната информация до момента:
http://bgtransport.org/?action=news&info=c4e8d4b144ed46c491453c4c12035ec3

Първият пост от на настоящата тема също е актуализиран.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline comet

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1318
  • MAN Lion's City
    • View Profile
Утре от 13 часа на Московска 33 ще има заседание на Постоянната комисия по "Транспорт и туризъм" към Столичен общински съвет. Точка 6 от дневния ред е свързана с нашата инициатива.
http://sofiacouncil.bg/index.php?page=perm_committees&id=45
Какво се случи на заседанието?

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Съжалявам за късния отговор, но вчера се прибрах много късно.

На комисията се обсъди предложението, като точката бе отложена за следващия път, за да се получи точна информация колко пари ще иска синдика от Перник. Все още такава информация нямаме обаче. Същевременно становището на "Столичен Електротранспорт" е, че дружеството ще помогне със съхранението; труд на работниците и знанията и уменията на специалистите си по време на възстановяването; както и с цялостната регистрация, застраховане и поддръжка на тролейбуса след неговото възстановяване. От Сдружението се очаква да осигури финансиране на закупуването и да осигури спонсори за възстановяването.
Положителна информация от вчера също е, че "Столичен Електротранспорт" може да подпомогне закупуването на Шкода 9Тр от Пазарджик с парите за стойността на тролейбуса на скрап, а горницата над тази стойност да се осигури от Сдружението. Което е добре като ангажимент от тяхна страна.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Много добре. А знае ли се защо искат толкова много пари за Шкодата? Дакът 6000 лв, пък Шкодата 14000 лв? Нереално висока цена е това.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
ДАК-ът е собственост на пернишкия тролейбусен транспорт, който е в ликвидация и се управлява от синдик. Тук цената се базира на оценка от лицензиран оценител. Канадецът и Шкодата са собственост на частни фирми за скрап. Те знаят калва ценност притежават и определят съответната цена за тях, без да се интересуват от чистата цена на метала в превозното средство.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Съжалявам за късния отговор, но вчера се прибрах много късно.

На комисията се обсъди предложението, като точката бе отложена за следващия път, за да се получи точна информация колко пари ще иска синдика от Перник. Все още такава информация нямаме обаче. Същевременно становището на "Столичен Електротранспорт" е, че дружеството ще помогне със съхранението; труд на работниците и знанията и уменията на специалистите си по време на възстановяването; както и с цялостната регистрация, застраховане и поддръжка на тролейбуса след неговото възстановяване. От Сдружението се очаква да осигури финансиране на закупуването и да осигури спонсори за възстановяването.
Положителна информация от вчера също е, че "Столичен Електротранспорт" може да подпомогне закупуването на Шкода 9Тр от Пазарджик с парите за стойността на тролейбуса на скрап, а горницата над тази стойност да се осигури от Сдружението. Което е добре като ангажимент от тяхна страна.
СЕ обаче по никакъв начин не показват, че имат подобни намерения - в Трамказан е пълно с трамваи за възстановяване измежду, които има и такива годни за възстановяване без каквито и да било средства (София 70 - има достатъчно части за нейното възстановяване от бракувани София 100 и България 1300), а също така имат Шкода 14тр и Зиу 9 в Левски... но нищо не са възстановили.. общо взето в последните над 10 години нищо не е възстановявано от страна на СЕ.. не мисля, че ако им се предостави нещо от наша страна - било то 9тр или ДАК-а ще направят нещо по-различно от това да киснат в някое депо. То ако се намери финансиране всеки може да ги възстанови..
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Трябва да се отбележи, че все пак откупиха 14tr и Зиуто, нещо което в автото никога няма да направят. Предполагам, че с малко натиск от страна на обществото общината ще се заеме по-сериозно с реставрациите.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Сдружението се опитва да налага натиск от няколко години... но срещу него има само тикви.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2993
    • View Profile
Каква сума остава за ДАК-а?


Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
До момента са получени 380 лв както следва:
- Веселин Д. - 100 лв;
- Тодор С. - 30 лв;
- Димитър И. - 200 лв;
- Борис М. - 50 лв.

Благодарим Ви!
Освен тях на сметката са получени още 520 лева както следва, като освен това чакаме от още няколко души, които ползват Paypal (от чужбина):
- Стефан Г. - 200 лв;
- Христо В. - 30 лв;
- Антон А. - 100 лв;
- Владимир С. - 50 лв;
- Светлин Г. - 100 лв;
- Данаил Л. - 30 лв.


Благодарим Ви!

Освен тези, на сметката са получени още 1450 лева както следва:
- Радослава Ш. - 100 лв;
- Веселин Ат. - 100 лв;
- Емил Ш. - 50 лв;
- Владимир С. - 10 лв;
- Виктор Ч. - 100 лв;
- Том Ян. - 12,60;
- Емил Ат. - 69,40;
- Руслан М. - 103;
- Александър Д. - 150 лв;
- Васил В. - 500 лв;
- Цветан Б. - 255 лв.

Благодарим Ви!

Общо от дарения до момента са събрани 2350 лева!

Вчера са получени следните преводи:

- Тодор Ч. - 100 лева за ДАК-Чавдар;
- Пламен П. - 100 лева за Канадеца;
- Пламен П. - 50 лева за ДАК-Чавдар;
- Сава Т. - 60 лева за ДАК-Чавдар;
- Иво Ат. - 60 лева за ДАК-Чавдар;
- Дариан Г. - 150 лева за ДАК-Чавдар;
- Боян Л. - 100 лева за ДАК-Чавдар или Шкода 9 Tr.

Сърдечно благодарим!

Общо от дарения до момента са събрани 2970 лева!

До момента:

- Светозар Ц. - 20 лв;
- Петр Б. - 30 лв;
- Илиан П. - 30 лв;
- Тодор С. - 40 лв;
- Пламен Н. - 50 лв;
- Иво Р. - 50 лв;
- Кирил П. - 200 лв;
- Александър Б. - 500 лв;
- Петър М. - 105 лв;
- Ивайло М. - 15 лв;

Благодарим Ви! За ДАК-а остават още малко.


От тази седмица:
- Transferwise - не се виждат имената на реалния подател - 40 лв;
- Антони С. - 104 лв
Благодарим Ви!
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Ами те направо си го казват: Ако някой купи и после финансира возилото, те ще помогнат със съхранение, труд, знания и регистрация. От нас се искат финансиране на закупуването и възстановяването.

Аз предлагам ако това с тролеите стане успешно, в същия дух да продължим и по същия начин да съберем пари, и да финансираме възстановяването на Комсомолеца, Републиката, Софията 70 и всичките други класики, една по една.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
Да ама аз не съм готов да давам по 100 лв за всяко возило за да свърша работата на СЕ/СО. За ДАК-а го направих защото е абсолютно последното възможно за да се запази такъв.
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Би трябвало основният ангажимент по възстановяване на ретро превозните средства, както и изграждането на бъдещия музей да е на Столична община, все пак тя е собственик, чрез подопечните си дружества. Сдружението може да подпомага и контролира тази дейност, както и бъдещето управление и маркетиране на тези превозни средства, но ние нямаме този ресурс, за да движим и финансираме изцяло тези дейности. Проблемът е, че никой в Общината няма идея как може да се възстановят те и да носят печалба, тъй като музеят и атракционните превозни средства ще са един успешен туристически продукт, както е в доста други европейски градове. Уж има някакъв маркетингов отдел в СЕ от 6 човека, но сайтът им е толкова дървен и неактуален, че надали би бил полезен на някого. В раздел Реклама има едно забутано линкче "Тарифа", където може да се осведоми в един уърдовски файл, че може да се наемат 2 ретро трамвая. За информация на английски изобщо не може да се говори. Според инж. Ганчев информацията е напълно достатъчна. Говорих преди няколко дена с него, да направят една атракционна линия с 92+501, която да се движи събота и неделя. Според нашите изследвания по проекта "Зелените трамваи търсят своя дом" една такава линия би имала голям успех, дори при цена на билет от 5 лева. Приходите от линията биха могли да се събират за възстановяването на следващ трамвай. Но според инж. Ганчев една такава линия щяла да е на загуба, навсякъде по света атракционните линии били на загуба, и той не иска да се набутва с допълнителни разходи и грижи. За него покупката на ДАК-а също е излишен разход, тъй като той не представлява никаква историческа стойност.
За мен е загадка защо са купили ЗиУ-то и Шкода-та от Стара загора, при положение, че повече от 2 години гният в стоянка Левски и нямат идея какво да ги правят. Отново оправданията са липса на средства, липса на части, липса на специалисти, които да ги ремонтират.
Според мен, ако Ганчев, а и Монов в Автото, ако бяха директори на място, можеше да поискат от СОС да им отпусне средства за възстановяване на тези ретро превозни средства. Но най-лесно е да се каже "ами не може да стане"  :/

Offline nokia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1171
    • View Profile
А във Варна има бол части за 14тр и някоклко броя 15тр, от които един може да се вземе за музей, а части и за него има.

Offline monte carlo

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1514
    • View Profile
Аз бих дарил и труд по възстановяването, ако това ще намали цената на реставрацията.
Ние знаем, че те лъжат.
Те си знаят, че лъжат.
Те знаят, че ние знаем, че лъжат.
Ние знаем, че те знаят, че ние знаем, че те лъжат.
И все пак те продължават да лъжат.

Offline eeasss

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 83
    • ICQ Messenger - 209
    • View Profile
    • http://
И аз се разписах за DAC-a. Дано съберем парите по-скоро! Ще разпространя инициативата.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
От днес:
- Генади С. - 200 лв.

Благодарим!
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Чух се със синдика на дружеството и жената ме информира, че лицензираният оценител се очаква да даде стойността на активите около края на другата седмица.
Тоест - имаме още седмица да съберем оставащите 865,40 лева!. След това ще се обяви търга. Напълно е възможно по Коледа да трябва да сме в Перник да купуваме ДАК-а.   :D
храна за мозък - http://www.banitza.net/