Би трябвало основният ангажимент по възстановяване на ретро превозните средства, както и изграждането на бъдещия музей да е на Столична община, все пак тя е собственик, чрез подопечните си дружества. Сдружението може да подпомага и контролира тази дейност, както и бъдещето управление и маркетиране на тези превозни средства, но ние нямаме този ресурс, за да движим и финансираме изцяло тези дейности. Проблемът е, че никой в Общината няма идея как може да се възстановят те и да носят печалба, тъй като музеят и атракционните превозни средства ще са един успешен туристически продукт, както е в доста други европейски градове. Уж има някакъв маркетингов отдел в СЕ от 6 човека, но сайтът им е толкова дървен и неактуален, че надали би бил полезен на някого. В раздел Реклама има едно забутано линкче "Тарифа", където може да се осведоми в един уърдовски файл, че може да се наемат 2 ретро трамвая. За информация на английски изобщо не може да се говори. Според инж. Ганчев информацията е напълно достатъчна. Говорих преди няколко дена с него, да направят една атракционна линия с 92+501, която да се движи събота и неделя. Според нашите изследвания по проекта "Зелените трамваи търсят своя дом" една такава линия би имала голям успех, дори при цена на билет от 5 лева. Приходите от линията биха могли да се събират за възстановяването на следващ трамвай. Но според инж. Ганчев една такава линия щяла да е на загуба, навсякъде по света атракционните линии били на загуба, и той не иска да се набутва с допълнителни разходи и грижи. За него покупката на ДАК-а също е излишен разход, тъй като той не представлява никаква историческа стойност.
За мен е загадка защо са купили ЗиУ-то и Шкода-та от Стара загора, при положение, че повече от 2 години гният в стоянка Левски и нямат идея какво да ги правят. Отново оправданията са липса на средства, липса на части, липса на специалисти, които да ги ремонтират.
Според мен, ако Ганчев, а и Монов в Автото, ако бяха директори на място, можеше да поискат от СОС да им отпусне средства за възстановяване на тези ретро превозни средства. Но най-лесно е да се каже "ами не може да стане"