Author Topic: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)  (Read 573907 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2740 on: 16.01.2015, 18:47:53 »
Опита с модернизация на трамваи вече го имаме и резултата обслужва трамвайна линия № 5!
В момента пътувам с 2414 и мисля, че спрямо нивото на трамвайния път трамвая се дви жи много добре, има нископодова секция топъл е, удобни седалки. Като пътник съм доволен от тези трамваи, а и все пак правя сравнение с мотриси като Дюваг, Т8М-900 Ми Т8М-700М............ Какво повече да кажа?!
Разбира се че ще са много по-добри от изброените. Въпросът обаче е комплексен. За мен факта, че Инеконите са минимално български свидетелства за невъзможността на нашия "Трамкар" да модернизира трамваи до приемливо за времето си ниво. Друг е проблема, че ако ги смятаме за модернизирани е нормално да са на базата на старата българска рама, но фактически те са нови трамваи и би било много по-добре да бяха проектирани и конструирани нови кошове, които да са изцяло нископодови.
Не мога да разбера на какво се дължи масовото плюене по Инеконите тук.
« Last Edit: 16.01.2015, 19:55:46 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2741 on: 16.01.2015, 19:37:50 »
Не мога да разбера на какво се дължи масовото плюене по Инеконите тук.
Българинът ако не плюе, не е българин.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2742 on: 14.05.2015, 17:33:40 »
Тези ги пуснаха във фейса преди малко. Не знам дали сте ги виждали.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2743 on: 14.05.2015, 18:31:33 »
Проблемът е, че цената на тази псевдомодернизация се оказа твърде близка до тази на чисто нов изцяло нископодов трамвай. Иначе наистина са класи над БГ таралясниците - тихи са, тръгват и спират плавно без присецване, лашкат много по-малко и т.н.  :rolleyes:

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2744 on: 14.05.2015, 19:00:17 »
Тези ги пуснаха във фейса преди малко. Не знам дали сте ги виждали.
Toва нова серия на модернизация на бг вагоните ли ще е? Или просто някой си е поиграл, върху дизайна на Инеконите и е сменил няколко неща и ливреята.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2745 on: 14.05.2015, 19:34:50 »
Аз не бих дръзнал да си сложа логото върху нещо, което даже не мога да сглобя.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2746 on: 14.05.2015, 20:05:59 »
Все пак ... Какъв е източникът на тези фигури?
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline viktor_bdz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1332
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2747 on: 14.05.2015, 20:44:40 »
Все пак ... Какъв е източникът на тези фигури?
Групата "Снимки на градски транспорт" в фейсбук. Потребител - Николай Цветанов.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2748 on: 14.05.2015, 20:48:11 »
Все пак ... Какъв е източникът на тези фигури?
Групата "Снимки на градски транспорт" в фейсбук. Потребител - Николай Цветанов.

Значи нищо сериозно ...  :rolleyes:
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2749 on: 14.05.2015, 20:54:00 »
Проблемът е, че цената на тази псевдомодернизация се оказа твърде близка до тази на чисто нов изцяло нископодов трамвай. Иначе наистина са класи над БГ таралясниците - тихи са, тръгват и спират плавно без присецване, лашкат много по-малко и т.н.  :rolleyes:

Проблемът е, че пишеш без да мислиш ...
Цената на един "Инекон" е под един милион лева, а най-евтиното за нов изцяло нископодов трамвай, сиреч това, което сме закупили - PESA 122NaSF е 1,65 милиона евро (около 3,2 милиона лева).
Освен това "Инеконите" са напълно нови трамваи ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2750 on: 14.05.2015, 23:36:58 »
Това са снимки от дизайна на Инеконите на ниво проект.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1153
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2751 on: 15.05.2015, 00:31:11 »
Проблемът е, че цената на тази псевдомодернизация се оказа твърде близка до тази на чисто нов изцяло нископодов трамвай. Иначе наистина са класи над БГ таралясниците - тихи са, тръгват и спират плавно без присецване, лашкат много по-малко и т.н.  :rolleyes:

Проблемът е, че пишеш без да мислиш ...
Цената на един "Инекон" е под един милион лева, а най-евтиното за нов изцяло нископодов трамвай, сиреч това, което сме закупили - PESA 122NaSF е 1,65 милиона евро (около 3,2 милиона лева).
Освен това "Инеконите" са напълно нови трамваи ...
В момента още тече делото между Инекон и СЕ така че, не се знае точно каква ще е цената на един трамвай накрая.

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7049
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2752 on: 15.05.2015, 00:50:46 »
Не тече. Имаше арбитраж. Арбитражът отсъди в полза на Столичен Електротранспорт.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2753 on: 15.05.2015, 00:55:59 »
Проблемът е, че цената на тази псевдомодернизация се оказа твърде близка до тази на чисто нов изцяло нископодов трамвай. Иначе наистина са класи над БГ таралясниците - тихи са, тръгват и спират плавно без присецване, лашкат много по-малко и т.н.  :rolleyes:

Проблемът е, че пишеш без да мислиш ...
Цената на един "Инекон" е под един милион лева, а най-евтиното за нов изцяло нископодов трамвай, сиреч това, което сме закупили - PESA 122NaSF е 1,65 милиона евро (около 3,2 милиона лева).
Освен това "Инеконите" са напълно нови трамваи ...
В момента още тече делото между Инекон и СЕ така че, не се знае точно каква ще е цената на един трамвай накрая.

Дори и да има някаква промяна ще е в рамките на 1 - 3 процента, но не в пъти ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2754 on: 15.05.2015, 01:17:26 »
Значи Динозаврите са стрували колкото Инеконите?
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1153
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2755 on: 15.05.2015, 09:44:01 »
Значи Динозаврите са стрували колкото Инеконите?
Динозаврите са стрували колкото един Инекон!

Offline NiGhtPiSH

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2357
  • Sofia Hardcore
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2756 on: 15.05.2015, 11:33:03 »
Първоначалната идея за модернизацията на шестосните T6M-700 е била всъщност за модернизация на Т6МД-1000 и се ражда 4027, който в последствие се оказа единствения "щастливец" от серията, преди да пропаднат нещата и да сменят концепцията за модернизация на теснорелсовите.
"Бирата е най-великото изобретение. Колелото също не е зле, но не върви с пържени картофки."

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2757 on: 15.05.2015, 12:18:38 »
Освен това "Инеконите" са напълно нови трамваи ...

Без два от тях.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2758 on: 15.05.2015, 12:48:51 »


Без два от тях.
[/quote]
2402 го върнаха за да го направят на ново - нов кош . А тук вече не е ясно дали и прословутите греди от гелензите , които са взети от 7ХХ дали са монтирани или направени нови .

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2759 on: 15.05.2015, 13:49:07 »
Освен това "Инеконите" са напълно нови трамваи ...

Без два от тях.

Кои са тези "два от тях"?

Без 2401 всички останали са "минали през ръцете ми" при пристигането си, а 2402 и при заминаването ... Тъй, че моля ти се ... недей.

2402 имаше изграден кош, който беше закаран в Чехия на 23.02.2009 г. за окомплектоване и се върна като готова мотриса на 03.09.2009 година.
Само на първите няколко са вградени носещите греди демонтирани от съчлененията, след това се правеха нови.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.