Author Topic: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)  (Read 573865 times)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2420 on: 15.04.2011, 16:17:14 »
Как ще провериш сам дали светят стоповете?
АХАХАХАХАХАХАХА. Като оставиш на спирачен, слезеш от трамвая и идеш отзад, за да провериш, а през това време колегата от задния трамвай чопли семки и се готви за същото :P

разменил някоя и друга псувня с колеги ...."

МУАХАХАХАХАХАХАХАХА. А това възможно ли е?
« Last Edit: 15.04.2011, 16:43:04 by emo »
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2421 on: 15.04.2011, 16:24:45 »
Със спирачката за спирки за всичко по-съвременно от Икарус.
Аз мисля, че тя като се използва, стоповете не светят. Много рядко съм виждал на Конекто например да светят, като е на спирка или в задръстване.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2422 on: 15.04.2011, 17:57:03 »
Със спирачката за спирки за всичко по-съвременно от Икарус.
Аз мисля, че тя като се използва, стоповете не светят. Много рядко съм виждал на Конекто например да светят, като е на спирка или в задръстване.

Щото не я ползват, а са сметнали за по-удачно да изключат от скрост и да си седят така. Иначе светят, даже на зелените и лампите STOP светеха с тази спирачка.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2423 on: 15.04.2011, 18:15:35 »
Със спирачката за спирки за всичко по-съвременно от Икарус.
Аз мисля, че тя като се използва, стоповете не светят. Много рядко съм виждал на Конекто например да светят, като е на спирка или в задръстване.

Щото не я ползват, а са сметнали за по-удачно да изключат от скрост и да си седят така. Иначе светят, даже на зелените и лампите STOP светеха с тази спирачка.
Дори да изключат от скорост, пак трябва да използват крачната спирачка. Нали при минимален наклон, автобусът ще потегли.

Offline GAULOISES

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1171
  • КАРАТ-С
    • ICQ Messenger - 496092550
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2424 on: 15.04.2011, 18:36:28 »
Със спирачката за спирки за всичко по-съвременно от Икарус.
Светят друг път  :D :D :D
А стоповете
светят на спирка или светофар, защото евентуално е изключена блокировката на вратите и шофьора е натиснал педала на спирачката.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2190
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2425 on: 16.04.2011, 15:25:55 »
Моето мнение се отнасяше за шофьор на автомобил. Иначе стопове и светлини се проверяват пак от един човек чрез огледало или като паркираш с задницата срещу витрина просто поглеждаш в огледалото за обратно виждане.
The Grand Tour

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5262
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2426 on: 18.04.2011, 10:49:58 »
   Доста се отклонихме от темата, което може да се окаже проблем. Но така се получава винаги, когато някой се хване за една дума ... и стане цял роман.
   Като писах за видовете ТО дадох пример с автомобил защото това превозно средство е по близко до членовете на форума (изключително малко са тези, които са заети с трамваи професионално). Пропуснал съм да отбележа, че става дума за ТО в гаражи за служебни автомобили, където поддръжката е стандартизирана, а не за лични автомобили. Има разлика - личният автомобил се поддържа според желанието и по начин приет от собственика. Никой не проверява маслото, спирачната течност, охладителната течност, светлините ... и др. всеки ден - просто се качва, пали  и тръгва. За такива дейности (обикновено мъжете) са си определили един почивен ден от седмицата (за да не се мотаят из дома в краката на шетащата си жена защото ще им намери някаква работа). Или другият вариант - "само кара, без да бара" и като спре - търси монтьор ("майстор") ...
   Не е така в гараж със служебни автомобили. Там задължителто трябва да има длъжностно лице отговарящо за техническата изправност на возилата, обикновено длъжността се казва "Механик". След като водача провери нивата на споменатите течности и (например) гумите ... потегляйки спира при Диспечера за Пътен лист, който трябва де се подпише от Механика. Тогава Механикът проверява свитлините ... и каквото още поиска от водача. Ако има неизправност автомобила не излиза от гаража. Това някъде се нарича предпътен преглед.

   При трамваите е почти същото ... Вечер като се прибират от път се преглеждат от дежурната смяна и при нужда се отклоняват за ремонт - леки ремонти през нощта или тежки ремонти на следващия ден. Сутрин като излизат на линия светлините, отоплението, тикетсистемата, перфораторите, и др. се проверяват от Механика (Дежурния по депо).

Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2427 on: 21.05.2011, 00:50:03 »
2417 от месеци насам е с напукано салонно стъкло при втората врата.  >:(
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2428 on: 21.05.2011, 13:16:29 »
Миналата седмица се возих за една спирка в 2401 и останах ужасен. При потегляне в продълбюжение на 4-5 сек. се чуваше невероятно стържене откъм втора талига. После засили и цялата горна част на кабината започна да вибрира и да издава допълнителен шум.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2429 on: 21.05.2011, 15:13:01 »
Миналата седмица се возих за една спирка в 2401 и останах ужасен. При потегляне в продълбюжение на 4-5 сек. се чуваше невероятно стържене откъм втора талига. После засили и цялата горна част на кабината започна да вибрира и да издава допълнителен шум.
Всичките трамваи Инекон са съсипани от олигофренско управление от страна на ватманите.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2430 on: 24.05.2011, 00:37:02 »
Всичките трамваи Инекон са съсипани от олигофренско управление от страна на ватманите.
Доброто МПС/ППС трябва да бъде проектирано "дуракоустойчиво". Ненапразно Голфът толкова се тачи от перничани.

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2431 on: 24.05.2011, 00:48:41 »
Не ти е правилно сравнението - Голфа се тачи не защото не се чупи, за защото е прост и евтин за ремонт. Жалко че част от ватманите и поддържащия персонал са със подобна философия.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2432 on: 24.05.2011, 13:20:23 »
Миналата седмица се возих за една спирка в 2401 и останах ужасен. При потегляне в продълбюжение на 4-5 сек. се чуваше невероятно стържене откъм втора талига. После засили и цялата горна част на кабината започна да вибрира и да издава допълнителен шум.
Всичките трамваи Инекон са съсипани от олигофренско управление от страна на ватманите.

По принцип си прав, защото на Инеконите работят огромно количество топ некадърници. Но точно за тресенето на кабината на 2401 не виждам вина на водач. Останалото е немърливост от страна на сервиза(ако са били уведомени за проблема от втора талига).
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2433 on: 11.06.2011, 18:38:31 »
А 2401 има някаква мацаница от лявата си страна, между І и ІІ талига. Не знам какво е станало, но личи боядисване с различно жълто на един "панел" (не знам как се казва - Инеконите и реновираните Т6М с такива ламарини). Доста куцо изпълнение.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline Tisho

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 614
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2434 on: 12.06.2011, 00:59:24 »
Днес пътувах с 2408 и останах разочарован...и то не само от него ами може би от почти всички Инекони...стабилно дрънчи като влак на БДЖ,тресе... :angry:
В 0135 СН - уникалният автобус на Варна!
Фен на швейцарските автобуси MAN 10.190 HOCL / Lauber, MAN SG280H, SL200, NL202, NG272, Lion's City, MB O305/G/Heuliez, Conecto/G, Citaro/G, нови возила, електробуси, тролеи, трамваи, метро и влакове.

Почивай в мир, Тони!

Ама О405 са много грознииии

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2435 on: 12.06.2011, 20:30:17 »
На хубава линия дори София 100 и България 1300 возят перфектно .
Трасето по Цар Борис 3-ти е в плачевно състояние и е нормално да дрънчат Инеконите .То каквото и да се пусне все ще дрънчи.

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2436 on: 12.06.2011, 20:43:53 »
Ами то така става като подбиваш два пъти годишно калта, в която се е превърнала баластровата призма.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2437 on: 23.06.2011, 17:09:06 »
 2410 скърца много лошо откъм съчлененията при завой и при спиране. Не знам какво му е станало, но шумът от това скърцане е по-силен от дрънчането на София 100.
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2438 on: 23.06.2011, 17:33:54 »
2410 скърца много лошо откъм съчлененията при завой и при спиране. Не знам какво му е станало, но шумът от това скърцане е по-силен от дрънчането на София 100.
При 2416 положението е сходно.  :(
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: T8M 700-IT/Инекон (3401-3418)
« Reply #2439 on: 24.06.2011, 13:20:46 »
Рамите на тележките са български .Тефлоновите подложки като се поизносят и греста се изтрие ,в завой почват да скърцат.