Author Topic: CityLAZ A183D1 (5032)  (Read 49781 times)

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
5032
« Reply #20 on: 01.08.2007, 12:33:24 »
Quote from: conecto
Повозих се и с двата днес (пропуснах 4 автобуса на Красно село, за да чакам Сити Лаз-а и направих едно кръгче до Горна баня), и честно казано синия с ракетите на покрива ми хареса повече - Лазът са го докарали на дизайн (на Ситаро), обаче седалките не са от най-удобните, а таблото на шофьора (голям простак с мустак) се тресе цялото като за световно. Хареса ми как е направен салона отпред при първа врата (не като при БМЦ) и заобления таван. Добре се ускорява, но доста детайли издават, че е сделан.

Да се върна на темата:
1631 по 111
1345 по 102

Аз днес имах честта да се возя на него. Довечера ще кача и снимки направени с телефона. Интересно е че няма люкове. Когато спре отзад започва да бръмчи ужасно - или заради вибрациите, или заради компресора. Като цяло дизайна не е от най-добрите, а цвета е доста гаден. Интересно е и че отзад 3-те седалки са коренно различни от всички останали. Има рампа за инвалиди. Като подредба на седалките е добре - има доста място и не са нагъчкани като в БМЦ. Впечатление ми направи, че ускорява много добре. Явно откъм двигатеял и скоростите е на 6. Вратите се отварят и затварят доста шумно. Това са моите впечатления.

Общо взето - става. Само да не го бяха дали на най-некадърния шофьор (простака с мустака).
« Last Edit: 01.08.2007, 12:33:47 by Dragon »
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Bus_lover

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5410
  • Закривай!
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #21 on: 01.08.2007, 12:42:30 »
Ха така, знаех си, че сте се набутали. Не че злорадствам, ама все пак си говорим за украински автобуси.
« Last Edit: 01.08.2007, 12:42:43 by Bus_lover »
Quote from: Анонимен мераклия
искам да започна работа като проверител към Бургасбус имам више образувание!

Чакам, чакам, останах си с чакането...

Монолог, ама всички скришно го четат и обсъждат!

Offline conecto

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • ICQ Messenger - 303555835
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #22 on: 01.08.2007, 12:54:22 »
Да допълня, че прозорците се отварят през един, а отваряемата част е много малка. Недоумявам защо на "шофьорското" крило на първа врата (която според кабината на шофьора също е за пътници) липсват извитите дръжки.

Eто, между другото как изглежда предната част на салона, но нашият е с други седалки.



И толкова ли е трудно да му настроят таблата, вместо слагат ламинирани табели по прозорците...

Вчера видях в един трамвай от серия 4xx оранжеви суджуци с реклама на Вайс Профил.
« Last Edit: 01.08.2007, 12:55:51 by conecto »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #23 on: 01.08.2007, 20:14:05 »
Днес се возих отново на 5032 беше по А260 този път. Поправка към Марто-отваряемите стъкла не са през един, ами са общо 4,плюс този на шофьора, но рейса си има вентилация. Обаче тези перфоратори не се връзват някакси с интериора на Ден Оудстен и ЛАЗ. Можеха да купят по няколко електронни перфоратора, които маркират билетите. Но като цяло съм много доволен от новият автобус. Ето снимка автобуса на спирката при Красно Село и на салона




А междудругото според вас кой е по-добрият автобус за София- Лаз Сити или Ден Оудстен В90 и В96?
« Last Edit: 01.08.2007, 20:38:44 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
5032
« Reply #24 on: 01.08.2007, 23:45:12 »
Ето и моите снимки макар и не толкова качествени:
[attachment=1805:picture152.jpg][attachment=1806:picture153.jpg]
[attachment=1807:picture154.jpg][attachment=1808:picture155.jpg]
[attachment=1809:picture156.jpg][attachment=1810:picture157.jpg]
[attachment=1811:picture158.jpg][attachment=1812:picture159.jpg]
[attachment=1813:picture160.jpg][attachment=1814:picture161.jpg]
[attachment=1815:picture162.jpg]
« Last Edit: 01.08.2007, 23:46:01 by Dragon »
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #25 on: 01.08.2007, 23:51:10 »
Quote from: Ivo
А междудругото според вас кой е по-добрият автобус за София- Лаз Сити или Ден Оудстен В90 и В96?

Нито един от трите - единични са. Лаз-а е с три врати, Б90 е доволно стар. Ако питаш конкретно 5031 или 5032, предполагам заради климатика ще е 5031.
« Last Edit: 01.08.2007, 23:53:37 by etnies »

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #26 on: 02.08.2007, 00:07:20 »
Линии като 73 и 260 могат спокойно да се обслужват от единични автобуси,може би във върхов част трябва да се пускат още по 2-3 автобуса на линия. Иначе и Ден Оудстен и ЛАЗ имат и съчленен вариант.
Относно 5032 като стана въпрос за двигателя, той е на МАН, пише го на табелката, там където пише двигун(на украински двигател). Може би ще се окаже доста добър този автобус, с двигател на МАН, те са изключително здрави и надеждни. Ден Оудстен В96 също е с двигател на МАН и много вървят, 5032 също много добре ускорява. Интересно на коя фирма са мостовете и скоростите, ще опитам да разбера.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline maniak

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4625
  • Оптимист
    • ICQ Messenger - 278834436
    • View Profile
    • http://www.flickr.com/photos/47270324@N08/
    • Email
5032
« Reply #27 on: 02.08.2007, 13:32:52 »
айде и 2-3 снимки от мен

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
5032
« Reply #28 on: 02.08.2007, 15:27:26 »
На дизайн автобусът е страхотен, но трябва да се возя, за да видя как е.

А шофьорът е много надежден и симпатичен.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Ikarus

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 873
    • View Profile
    • http://
5032
« Reply #29 on: 03.08.2007, 17:32:23 »
Днес го видях по 404 на бул.Шипченски проход

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
5032
« Reply #30 on: 03.08.2007, 18:10:32 »
Видял си TEDOM-ът, не този.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #31 on: 05.08.2007, 17:02:01 »
Значи определено от вашите мнения и от снимките чешкият Тедом е по-добрият от двата.Но ще се кача на него за да се уверя.Почти съм сигурен обаче, че той е по-добрият избор.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
5032
« Reply #32 on: 05.08.2007, 22:00:26 »
Лаз-а е хубав найстина. Но найстина съчлененият ЛаЗ А292 "Сити" е по-добър като вид. Ето как изглеожда
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #33 on: 05.08.2007, 22:16:04 »
Често да ви кажа, мисля, че ЛАЗ-ът ще се окаоже по-успешен от Тедома. ЛАЗ-ът все пак е с агрегати на МАН, които се славят с изключително високо качество и здравина. Но все пак още е рано да се каже, понеже и двата автобуса са чисто нови, но ЛАЗ-ът повече ми харесва.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5371
    • View Profile
5032
« Reply #34 on: 05.08.2007, 22:21:34 »
Украйнская Тачка. Ама да видиме мисля, че Чешкото ще надделее  
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
5032
« Reply #35 on: 05.08.2007, 22:21:59 »
Quote from: Ivo
Често да ви кажа, мисля, че ЛАЗ-ът ще се окаоже по-успешен от Тедома. ЛАЗ-ът все пак е с агрегати на МАН, които се славят с изключително високо качество и здравина. Но все пак още е рано да се каже, понеже и двата автобуса са чисто нови, но ЛАЗ-ът повече ми харесва.
Аз си мисля, че Тедомът макс един месец ще изкара в София.Едва ли ще го видим повече  

Offline etnies

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7084
  • Нощен Експрес
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #36 on: 05.08.2007, 23:21:43 »
Quote from: difian
Аз си мисля, че Тедомът макс един месец ще изкара в София.Едва ли ще го видим повече  


Зависи кой ще спечели конкурсите за линиите. Метан Маркет (дъщерно дружество на Автометан) мислят сериозно навлизане на пазара с ТЕДОМ. Съвсем неслучайно се намират до ПАТ Дружба.

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3804
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
5032
« Reply #37 on: 06.08.2007, 21:19:21 »
Значи двигателя наистина дава предимство на сделания, защото е МАН, но като гледам изпълнението вътре наистина си е сделана работа.Но да почакаме и да видим. И Конекто е Мерцедес ама правен в Турция. Пищите срещу турския мерцедес ама хвалите украинския Ман.Да ви имам двойните стандарти

 П.П. Между другото Вярно, че МАН-а е по-ръбат и има по-модерен вид, но отзад е пълна скръб.Затова пък ТЕДОМ-а изглежда много добре откъм дизайн.
« Last Edit: 06.08.2007, 21:23:18 by borosport »
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
5032
« Reply #38 on: 08.08.2007, 00:03:40 »
един приятел който живее в Горна баня ми каза че Сити-Лазовете са 2. Единия бил със сива тапицерия, друга с оранжева или червена. Информацията не е потвърдена, така ми каза. Ако може някой нека провери

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5869
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
5032
« Reply #39 on: 08.08.2007, 11:59:21 »
Аз съм виждал само един. Не мисля че са 2.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София