Author Topic: Доставка на 13 броя нови нископодови съчленени трамваи за 1009 mm  (Read 14714 times)

Offline mgt

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 270
    • View Profile
То нали се оказва, че и БДЖ май са се спряли на Pesa.
За цената която са обявили, това е единственият кандидат. Лично мнение, че модела ще е Pesa Dart.
Явно Доналд Туск не случайно рецитираше Иван Вазов  :)
Освен в Полша, Русия и България някъде другаде движат ли се Песи?

Offline Ithebeast

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 776
  • Трамвайно депо "Банишора"
    • View Profile
    • Email
В Клуж, Румъния има Песи, както и в Сегед.
« Last Edit: 22.08.2018, 01:41:06 by Ithebeast »
Трамвайно депо ''Банишора''
Трамвайна мотриса инв. номер 509
Линия номер 1.

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 926
    • View Profile
Освен в Полша, Русия и България някъде другаде движат ли се Песи?
Румъния, Унгария

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2167
    • View Profile
    • Email
Песа е в предфалитно състояние. И не знам точно как "експертите" ще си променят решението при положение, че процедурата е в КЗК. Другият вариант е Шкода нарочно да са си осрали офертата, за да спечели Песа, пък в някой друг град от по-цивилизованата част на Европа ще се случи обратното. Аз на теб нещо, ти на мен, за сметка на клиента.
« Last Edit: 22.08.2018, 04:06:40 by IKAR »
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 616
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Другият вариант е Шкода нарочно да са си осрали офертата, за да спечели Песа, пък в някой друг град от по-цивилизованата част на Европа ще се случи обратното. Аз на теб нещо, ти на мен, за сметка на клиента.
Твърде вероятно да е така. Както едно време Alstom подадоха некоректна оферта за БДЖ, за да спечели Siemens.

P.S.: Виждал съм ДМВ Pesa в Италия.
« Last Edit: 22.08.2018, 10:03:57 by Ilian »

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5251
    • View Profile
Дано Шкода обжалват.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5364
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Трудно, при все, че грешката е при тях, а ПЕСА са обявени за победител именно след тяхно обжалване на първоначалния избор на Шкода.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12189
    • View Profile
    • Email
Няма да се учудя ако заради лошото състояние на РП, заради което ще трябвада влагат повече в поддръжка по време на гаранцията да не им се занимава с нас. Макар че колко пари сме наляли в тях през годините ние сме им доста голям клиент-то не бяха локомотиви от няколко серии, тролеи, автобуси и шасита, камиони, двигатели. Някак през годините все от тях сме купували. Да вземат от Шкода да ни направят оферта за ремонт да си оправят локомотивите които са ни продали, че на нищо не мязат вече.

А какво им е на Песа всъщност, доста комфортни и тихи трамваи, с хубав модерен дизайн. Не съм чул да има и някакви сериозни ядове с тях, дори че са доста надеждни. Забравихте едно време, когато зимата замръзваха трамваите и вътре беше студено като навън почти, лятото вътре топло като навън, само дето си на сянка. А пък такъв голям трамвай като Песата с изцяло климатизиран салон...даже и по снимките от Полша и Чехия, че и в Германия повечето не са климатизирани и нямат система за регулиране на температурата в салона.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17747
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Песите са си много хубави трамваи, но аз исках разнообразие. Така щяхме да имаме и база за сравнение. И да, Песа, определно са по-комфортни от кончара, който беше 2008 г в София.
мур

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5251
    • View Profile
Няма да се учудя ако заради лошото състояние на РП, заради което ще трябвада влагат повече в поддръжка по време на гаранцията да не им се занимава с нас. Макар че колко пари сме наляли в тях през годините ние сме им доста голям клиент-то не бяха локомотиви от няколко серии, тролеи, автобуси и шасита, камиони, двигатели. Някак през годините все от тях сме купували. Да вземат от Шкода да ни направят оферта за ремонт да си оправят локомотивите които са ни продали, че на нищо не мязат вече.

А какво им е на Песа всъщност, доста комфортни и тихи трамваи, с хубав модерен дизайн. Не съм чул да има и някакви сериозни ядове с тях, дори че са доста надеждни. Забравихте едно време, когато зимата замръзваха трамваите и вътре беше студено като навън почти, лятото вътре топло като навън, само дето си на сянка. А пък такъв голям трамвай като Песата с изцяло климатизиран салон...даже и по снимките от Полша и Чехия, че и в Германия повечето не са климатизирани и нямат система за регулиране на температурата в салона.

 На Шкода вообще не им пука за нашите локомотиви - ако ще да изгорят и до последният, че да ни отправят оферта.

 И е абсурдно твърдението, че в Германия и Полша не са климатизирани трамваите.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9718
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Песа може и да са хубави спрямо това, което сме познавали преди тях, но това не значи, че са най-добрият избор и аз определено бях привърженик на спечелването на Шкода, но след като те не ни намират за надежден клиент...
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка