Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 244499 times)

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1080 on: 07.01.2024, 01:41:40 »
В същото време, (по/при)бързаха да пенсионират българските доколкото може. А не трябваше. От това, което изчетох в разделите им, те са майсторени за нашенските условия, лесни за ремонт и т.н. Доказали са се дълги години. Трябваше именно те да обслужват въпросното трасе към кв. Илиянци. Изпобракуваха Т6М700, а швейцарските ги насадиха на пачите яйца по бул. Рожен. :laugh: Горките толкова си могат (и трамваите, и взимащите решенията).

Точно така, да държим български бангии защото не ремонтираме трасетата. По тази логика направо да възродим завода за трамваи и да почнем да ги произвеждаме пак серийно, най-добре България-1300 и София-100. Причината да изпратят тези иначе чудесни трамваи на сигурна смърт към Илиянци е че бяха подарени, взимащите решения просто решиха че щом не са дали никакви пари за тях могат да ги трошат до пълно съсипване по релси които в нормална държава отдавна щяха да са дошли поне три институции да са ги запечатали поради опасност за пътниците.

Offline david

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 465
  • Ganz Villamossági Művek
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1081 on: 07.01.2024, 03:04:15 »
Който както иска да разглежда историята на краставиците. Фактите обаче са, че са проблемни и най - доброто решение би било да бъдат спрени от движение. По - малко проблеми за аварийците, по - малко работа за монтьорите, по - малко останали пътници по - спирките и повече безаварийно изкарани смени за ватманите. Също така и по - малко похарчени пари за поддръжка.
Като се вижда, че не са за нас, най - добре е да не ги караме.

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1082 on: 07.01.2024, 09:42:24 »
Лично за мен най-отвратителните трамваи са пенделните 5хх, ужасно високи и неудобни стъпала, тромави, едвам спират, нямат отопление.
Пълни глупости, 503 ,504 ,510,511 имат много хубаво парно. 510 и 511 са най-добрите от серията и рядко имат нужда да им се ползва кран -машинистът.
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1083 on: 07.01.2024, 10:01:14 »
Хубави относително казано, тези трамваи нямат правилното съотношение мощност тегло и никога не са го имали. Преди десет години @mihailo говореше как не вярва да се справят по изкачването в „Люлин“, сега изкачват „Княжево“ с триста зора и събират по няколко Песи зад себе си.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Chezare

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1259
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1084 on: 07.01.2024, 10:14:17 »
В същото време, (по/при)бързаха да пенсионират българските доколкото може. А не трябваше. От това, което изчетох в разделите им, те са майсторени за нашенските условия, лесни за ремонт и т.н. Доказали са се дълги години. Трябваше именно те да обслужват въпросното трасе към кв. Илиянци. Изпобракуваха Т6М700, а швейцарските ги насадиха на пачите яйца по бул. Рожен. :laugh: Горките толкова си могат (и трамваите, и взимащите решенията).
Пропуснал си, че още има български в движение, просто не от тоя модел. Двата останали модела имат към 13-14 бройки общо в движение, достатъчно, за да се поеме обслужването към Илиянци, въпреки че за мен това трасе спешно трябва да се затвори за движение и да се направи ремонт.
На швейцарски трамвай преди 2020 возил ли си се въобще? Или пак не сме запознати, но приказваме.

Offline Mammoth

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3529
  • ČKD
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1085 on: 07.01.2024, 11:58:17 »
Харесва ми как бракуваме трамваи заради скапаните трасета, но няма да ни дойде на акъла пък да вземем да ги ремонтираме.  :help: Предлагам да пуснем Песите към Илиянци и да се приключва и с тях.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1086 on: 07.01.2024, 12:15:26 »
Те се трошат и по по-семпли трасета.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline TRAMS SOFIA

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3557
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1087 on: 07.01.2024, 12:38:26 »
Те и някои от песите се разбиха стабилно и дрънчи се що има
Колкото по-малко е сърцето , толкова повече злоба носи.

Offline xr1st0

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1249
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1088 on: 07.01.2024, 15:22:06 »
Те и някои от песите се разбиха стабилно и дрънчи се що има
Е то трасето по Мария Луиза между Централна гара и 5та градска болница е също толкова покъртително зле. Как няма да се разбият.
Крайно време е да се стегнем и да потегнем трасетата, защото нито Песи, нито Шиндлери ще останат. То и българските ще умрат

Offline тролей №164 линия 2

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2432
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1089 on: 07.01.2024, 15:55:58 »
В същото време, (по/при)бързаха да пенсионират българските доколкото може. А не трябваше. От това, което изчетох в разделите им, те са майсторени за нашенските условия, лесни за ремонт и т.н. Доказали са се дълги години. Трябваше именно те да обслужват въпросното трасе към кв. Илиянци. Изпобракуваха Т6М700, а швейцарските ги насадиха на пачите яйца по бул. Рожен. :laugh: Горките толкова си могат (и трамваите, и взимащите решенията).
Пропуснал си, че още има български в движение, просто не от тоя модел. Двата останали модела имат към 13-14 бройки общо в движение, достатъчно, за да се поеме обслужването към Илиянци, въпреки че за мен това трасе спешно трябва да се затвори за движение и да се направи ремонт.
На швейцарски трамвай преди 2020 возил ли си се въобще? Или пак не сме запознати, но приказваме.
За пореден път няколко души ми преиначихте думите. Може би и преди на матурите е трябвало да има задача "извличане на информация от текст", каквато разбрах, че има сега. Или го правите нарочно, или демонстрирате неспособност да извлечете информация от нещо прочетено. :help: Къде съм казал, че самите трамвай са нескопосани?! ОК, не го написах смляно и готово за наливане в канчетата, все едно сме в първи клас, но явно се налага. Написах го като за хора на моята възраст, които могат да сметнат поне две и двеста. Ще опитам отново като за предучилищна. Трасето към Илиянци е за спешен ремонт. Спор няма. Трамваите се разбиха по него, а не защото самите те са нескопосани. Първото ми видео в Шиндлер е от 5. септември 2020 в инв. №680 (в съответната тема). По ул. Граф Игнатиев си звучи много добре. В годините преди това може и да съм пътувал веднъж, но нямам ясен спомен вече. Това, което казах с други думи в предишния си пост е, че... Тъпо е, че не се ремонтира все още трасето. Тогава защо не запазиха повече български трамваи (така и така се е очертавало скоро въпросното трасе да не бъде ремонтирано), които да се движат по него? Вместо сега да се движат Шиндлерите и да се разбиват...? Иначе другото го казах преди месеци. Основата на проблема е, че не се ремонтира релсовият път. Това да запазим българските е само и единствено да се нагодим към собствената си идиотия, според която не желаем да ремонтираме трасето. Надявам се така вече да е достатъчно ясно и разбираемо за асимилиране. :)
едит: Благодаря ти за корекцията, но още докато пишех, имах предвид, че пенделните все още не са спрени. Затова упоменах Т6М700, които са 6-осните непенделни. Тях трябваше да пускат по калдаръма, а не Шиндлерите. :help:
« Last Edit: 07.01.2024, 15:57:43 by тролей №164 линия 2 »
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline Whatnow14

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 992
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1090 on: 07.01.2024, 21:05:44 »
Хайде да не говорим за матури, когато не правим разлика между трамваЙ и трамваИ.

Offline danny.drandarov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
    • Email
Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1091 on: 08.01.2024, 18:50:11 »
685 се движи, макар и проблемно. 667 се опитват да го съживят, но не знам дали е успешно. 664 е спрян, то просто е подобие на трамвай. 684 и 660 мисля също са спрЕни в момента.
660 е на линия в момента. 667 също учудващо.
« Last Edit: 08.01.2024, 19:31:54 by danny.drandarov »

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1092 on: 09.01.2024, 08:45:06 »
Наистина е очудващо за 667 , защото щеше да е за части. Твърде вероятно е да са закупени части .

Offline danny.drandarov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
    • Email
Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1093 on: 09.01.2024, 10:44:42 »
. Твърде вероятно е да са закупени части .
Ако е така - крайно време беше.
« Last Edit: 09.01.2024, 11:02:20 by danny.drandarov »

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 952
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1094 on: 09.01.2024, 20:53:29 »
Никога не бил за части.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1095 on: 10.01.2024, 10:57:55 »
Никога не бил за части.
Нали знаеш, че има и така наречен ватмански фолклор, който не е само от ватманската стая а и малко по на запад ...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1096 on: 10.01.2024, 22:12:48 »
Ето ви го 667 да не му се чудите толкова.  :D
667-12 10.1.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline danny.drandarov

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 235
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1097 on: 10.01.2024, 23:28:57 »
Ролката е толкова жълта, че едвам се вижда линията… да не говорим за малкия надпис отдолу.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9842
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1098 on: 13.01.2024, 17:57:49 »
Това му беше зя сега на 667 . Отново е в бокса. Снощи
670 се прибра с три счупени супорта.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #1099 on: 17.01.2024, 20:42:23 »
Днес 667 беше на линия, 685 също.
667-12 17.1.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr

685-12 17.1.2024 by Sofiatransport transport gallery, on Flickr
« Last Edit: 20.01.2024, 11:57:58 by AGENT 006 »

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!