В същото време, (по/при)бързаха да пенсионират българските доколкото може. А не трябваше. От това, което изчетох в разделите им, те са майсторени за нашенските условия, лесни за ремонт и т.н. Доказали са се дълги години. Трябваше именно те да обслужват въпросното трасе към кв. Илиянци. Изпобракуваха Т6М700, а швейцарските ги насадиха на пачите яйца по бул. Рожен.
Горките толкова си могат (и трамваите, и взимащите решенията).
Пропуснал си, че още има български в движение, просто не от тоя модел. Двата останали модела имат към 13-14 бройки общо в движение, достатъчно, за да се поеме обслужването към Илиянци, въпреки че за мен това трасе спешно трябва да се затвори за движение и да се направи ремонт.
На швейцарски трамвай преди 2020 возил ли си се въобще? Или пак не сме запознати, но приказваме.
За пореден път няколко души ми преиначихте думите. Може би и преди на матурите е трябвало да има задача "извличане на информация от текст", каквато разбрах, че има сега. Или го правите нарочно, или демонстрирате неспособност да извлечете информация от нещо прочетено.

Къде съм казал, че самите трамвай са нескопосани?! ОК, не го написах смляно и готово за наливане в канчетата, все едно сме в първи клас, но явно се налага. Написах го като за хора на моята възраст, които могат да сметнат поне две и двеста. Ще опитам отново като за предучилищна. Трасето към Илиянци е за спешен ремонт. Спор няма. Трамваите се разбиха по него, а не защото самите те са нескопосани. Първото ми видео в Шиндлер е от 5. септември 2020 в инв. №680 (в съответната тема). По ул. Граф Игнатиев си звучи много добре. В годините преди това може и да съм пътувал веднъж, но нямам ясен спомен вече. Това, което казах с други думи в предишния си пост е, че... Тъпо е, че не се ремонтира все още трасето. Тогава защо не запазиха повече български трамваи (така и така се е очертавало скоро въпросното трасе да не бъде ремонтирано), които да се движат по него? Вместо сега да се движат Шиндлерите и да се разбиват...? Иначе другото го казах преди месеци. Основата на проблема е, че не се ремонтира релсовият път. Това да запазим българските е само и единствено да се нагодим към собствената си идиотия, според която не желаем да ремонтираме трасето. Надявам се така вече да е достатъчно ясно и разбираемо за асимилиране.

едит: Благодаря ти за корекцията, но още докато пишех, имах предвид, че пенделните все още не са спрени. Затова упоменах Т6М700, които са 6-осните непенделни. Тях трябваше да пускат по калдаръма, а не Шиндлерите.
