Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 55488 times)

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2490
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #20 on: 26.02.2017, 21:49:02 »
А някой има ли снимка на кабините преди модернизцията, защото ми е интересно как е изглеждала преди това.
« Last Edit: 27.02.2017, 10:36:03 by RADOCVET »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8251
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #21 on: 26.02.2017, 22:06:36 »
[... все пак обикновено при българските трамваи те са в резултат на "професионализма" на някои ватмани. ...

Жорко, има някои български трамваи, които и най-некадърния да ги кара, няма да се усети.Има български трамваи, които колкото и да се стараеш - няма как да не подскочат или да забият.
Когато карах 802 - нито веднъж този трамвай не потегли плавно- винаги с подскок. И сега е малко така.
Да вземем русичите в метрото - не машинистите ги карат некадърно , просто управлението им е такова - рязко тръгват , рязко спират.

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4495
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #22 on: 26.02.2017, 22:08:50 »
То и с тази средна секция сигурно е нарушено съотношението мощност-маса. Та не знам..  :help:
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2490
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #23 on: 26.02.2017, 22:57:08 »
Жорко, има някои български трамваи, които и най-некадърния да ги кара, няма да се усети.Има български трамваи, които колкото и да се стараеш - няма как да не подскочат или да забият.
Когато карах 802 - нито веднъж този трамвай не потегли плавно- винаги с подскок. И сега е малко така.
Да вземем русичите в метрото - не машинистите ги карат некадърно , просто управлението им е такова - рязко тръгват , рязко спират.
Далеч съм от мисълта, че може да няма никакво присецване, но често силното и неприятно присецване е по-скоро резултат от управлението, отколкото резултат от работата на машината. Например онзи ден се возих на 713 и при първата смяна вървеше като часовник, а при втората като каруца. Мисълта ми беше, че щом има мотор въртящ контролера, този мотор го върти с такава скорост, че да няма неприятни присецвания
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4618
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #24 on: 27.02.2017, 01:11:40 »
Е при краставиците няма присецвания. Радвайте се...
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4577
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #25 on: 27.02.2017, 07:26:29 »
Все пак разликата в разхода на енергия е сериозна - поне 30% се превръща в топлина от съпротивленията, при чести тръгвания и спирания дори половината. :rolleyes: Тиристорното управление е по-надеждно, тъй като няма подвижни части, полупроводниковите елементи работят спокойно години само с периодично почистване от прах. :rolleyes:

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1735
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #26 on: 27.02.2017, 14:18:55 »
А някой има ли снимка на кабините преди модернизцията, защото ми е интересно как е изглеждала преди това.

Снимките са от завода, още преди да излязат на линия трамваите:



Тази е на жълт Be 4/6 с неизвестна дата:



Кабината на прототипа, изгоряла май 1995 г.


Кабината на прототипа, преди да изгори:
« Last Edit: 27.02.2017, 14:24:21 by fafan »

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1842
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #27 on: 27.02.2017, 15:24:04 »
Първата снимка е на кабина на Дюваг  ;)

Offline abs111

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2807
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #28 on: 27.02.2017, 15:32:35 »
Снимките на прототипа са доста интересни с този "волан",напомня на контролера на локомотивите Шкода серия 41.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1735
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #29 on: 27.02.2017, 18:11:04 »
С такъв контролер са Be 4/6 в Цюрих:


Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2490
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #30 on: 27.02.2017, 19:11:02 »
А какъв е този детайл с форма на призма пред джойстика, да не е оставена потенциалната възможност да имаме управление с ръкохватка? Говоря за втората снимка, която май е по-скоро снимка на трамвай на другия оператор.

ПС: Кабината със сигурност не е на Дюваг според мен. На Дювазите реверсора е пред ръкохватката, когато той е с ръкохватка, поне не съм виждал нещо различно. Освен това не е толкова близо ръкохватката до стъклото и скоростомерът на Дювазите е разположен така, когато ръкохватката е разположена като при нашите Дювази (вертикално разположен лост) и се бута напред и назад, а когато ръкохватката наподобява тази на български трамвай, обикновено скоростомерът е на самото табло.
« Last Edit: 28.02.2017, 00:25:31 by btr95 »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4495
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #31 on: 28.02.2017, 18:28:35 »
Има дювази и с кафемелачки. Такива са тези в Базел.
"На кровове Београда слетела су нова јата телевизијских антена. Оне кљуцају невидљиве телевизијске таласе и носе црно-бела и шарена јаја"

Offline katilski

  • Писател
  • **
  • Posts: 29
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #32 on: 28.02.2017, 23:03:18 »
Е ,няма що страшен подарък ,след две години като влезе в сила директивата за разхищение на електроенергия ,какво ще правиме ,ще режеме ,или ще модернизираме.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2490
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #33 on: 28.02.2017, 23:16:47 »
Не се бой, поне в близко бъдеще такава директива няма как да влезе в сила, защото една част от държавите нямат интерес да се приеме. А и честно казано не се връзвай на тезите на Пейчев, той понякога преувелиава. Например твърдеше, че пендел не може да качи байра до ухото в Люлин, а това се оказа малко невярно.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2490
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #34 on: 01.03.2017, 17:57:35 »
Има дювази и с кафемелачки. Такива са тези в Базел.
Понеже не съм видял твоя коментар, имах предвид, че при дювазите с кафемелачки самата кофигурация на кабината е по-различна, затова си мисля, че показаното на снимката не е Дюваг. Разбира се съдя от това, което съм видял по клипчета, снимки и т.н, без да претендирам, че съм видял всичко.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9688
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #35 on: 07.03.2017, 18:37:34 »
По-дребен шрифт за "Техническа проба" не са успяли да намерят... :neznam:
Според мен би било по-добре текстът да се постави на голямата ролка, а малката или да не показва нищо, или да показва червено поле.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline coast96

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 486
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #36 on: 07.03.2017, 18:43:20 »
Според мен най-добре би било ако не ги мързи ватманите да пише на голямата ролка 6 и в зависимост от посоката да се сменя маршрута

Offline София 70

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8251
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #37 on: 07.03.2017, 18:53:09 »
Все още е твърде рано да пише 6 и маршрут.
Големите ролки са оригинални. Малките са български.

Offline TRAMS SOFIA

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 951
  • Системата ни убива
    • Skype Me™!
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #38 on: 07.03.2017, 18:56:34 »
А не е ли по лесно да се кара без табела?Той не спира по спирката а минава транзит.
"Отстрани може да изглеждам като човек, който прави каквото си иска, или като човек, който се държи както си иска. Може да изглеждам арогантен. Всякакъв може да изглеждам. Но истината е, че свободата има много висока цена и аз съм сключил договор със себе си да я плащам. И я плащам. И не се оплаквам.“

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1233
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #39 on: 07.03.2017, 19:04:41 »
Кога се очаква да ги видим на линия?