Стандарта е различен в България и Швейцария, макар и да ни казват, че сме "Швейцария на балканите"
Някъде бях чел за такъв тип конструкция че са много чувствителни към денивилации в релсовия път, разбирай крив релсов път, като попадне в денивилация едното колело на средната секция и повлича всички секции за това така се клати толкова много, докато при българските, където средната секция лежи на 2 талиги няма такъв проблем, талигите поемат тези пропадания и кривини, а не цялата секция. В случая беше даден пример обаче за същата конструкция но ЧКД с добавена такава секция, които са били продадени в някоя бивша СССР страна примерно и имаше снимка че дори може да се стигне до дералиряне на едно от колелата на средната секция при много крив релсов път и по-висока скорост.
Просто в Швейцария стандарта за годен за движение релсов път е различен и конструкторите са се съобразили с него, а не със стандарта за годен в останалите държави.
Иначе да, въпросните трамваи возят много хубаво и меко.