Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 244527 times)

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #220 on: 29.04.2017, 23:58:27 »
Да се пренабият...нали междурелсието е различно и беше обяснено че ако се карат така ще се получава неравномерно извосване на бандажите. Може да е 9мм. разлика но оказва влияние. По-добре временно да ги спрат но да ги направят на 1009мм.

Иначе на мен ми направи впечатление, че имат много странна возия като на лодка. Загледах се в дължина като минава в тунела Люлин как целия трамвай се мята, 3-те секции се разместват в различни посоки все едно още малко ще се отскубне от релсите. Същия ефект се наблюдава и по неремонтираната част на Стамболийски. Явно са доста чувствителни към денивилации в релсовия път. Също като има денивилации и пропадания средната секция минава на милиметри да опре в земята.
Което говори повече от достатъчно за качеството на релсовия път......

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #221 on: 30.04.2017, 00:08:48 »
Стандарта е различен в България и Швейцария, макар и да ни казват, че сме "Швейцария на балканите"

Някъде бях чел за такъв тип конструкция че са много чувствителни към денивилации в релсовия път, разбирай крив релсов път, като попадне в денивилация едното колело на средната секция и повлича всички секции за това така се клати толкова много, докато при българските, където средната секция лежи на 2 талиги няма такъв проблем, талигите поемат тези пропадания и кривини, а не цялата секция. В случая беше даден пример обаче за същата конструкция но ЧКД с добавена такава секция, които са били продадени в някоя бивша СССР страна примерно и имаше снимка че дори може да се стигне до дералиряне на едно от колелата на средната секция при много крив релсов път и по-висока скорост.

Просто в Швейцария стандарта за годен за движение релсов път е различен и конструкторите са се съобразили с него, а не със стандарта  за годен в останалите държави.

Иначе да, въпросните трамваи возят много хубаво и меко.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #222 on: 30.04.2017, 00:16:18 »
Нашият РП е негоден за движение дори по нашите стандарти. Какво говорим за стандарти на останали държави. Трамваите не изискват космическа точност, но не могат да се движат и по стълби ;)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #223 on: 30.04.2017, 09:17:41 »
Иво моля те, изказването ти ми причинява гняв. Защото българските трамваи не се кривят на всички страни с големи амплитуди при лош релсов път крокодилите се държат неадекватно. Единственото неадекватно нещо тук са отвратителните ни релсови пътища, както и самите български трамваи след като са направени да се справят с тези пътища като по този начин толерират съществуването им.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline vesko76

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4651
  • Van Hool & Citaro G - fan
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #224 on: 30.04.2017, 09:53:23 »
Няма такова нещо като индивидуални стандарти за релсовите пътища (новоизградените) за различните държави от ЕС / ЕИЗ (ЕИП) от поне 25 години, а за западноевропейските държави още поне 10 години назад. Знам, че Иво, както и още 1-2 потребители, се опитват да ни изкарат винаги най-уникални в целия свят, било с релсови пътища, климатични особености, или нуждата от 1000 табели по ПС, но, повярвайте ми, това нещо е само във Вашите фантазии.
« Last Edit: 30.04.2017, 10:16:02 by vesko76 »

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #225 on: 30.04.2017, 13:28:06 »
Ако тези трамваи ще се движат по 4 дена, а после седмици наред ще чакаме да им оправят бандажите няма да ги виждаме често на линия  :help:

Offline hitar_potter

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2263
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #226 on: 30.04.2017, 14:17:10 »
Ще помолим швейцарците да ни сменят бандажите :D
... се пишат и абсолютни дреболии кой минал на червено, кой какво си е говорил по телефона и тем подобни.

Offline Ithebeast

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 832
  • Трамвайно депо "Банишора"
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #227 on: 30.04.2017, 21:28:01 »
В момента има зелен по 8.
Трамвайно депо ''Банишора''
Трамвайна мотриса инв. номер 509
Линия номер 1.

Online 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2374
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #228 on: 30.04.2017, 22:59:30 »
685 беше следобед по 8.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #229 on: 30.04.2017, 23:21:30 »
685 е бил спрян за врати. 659 днес е бил направен и изкаран на линия към 13:00.
П.П. и 685 беше на линия, мисълта ми беше, че него не са го спирали за превъртели бандажи.
« Last Edit: 30.04.2017, 23:56:52 by mihailo »

Online 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2374
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #230 on: 30.04.2017, 23:42:43 »
Отдалече ми се стори, че е 685, но явно съм се объркал.

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 952
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #231 on: 01.05.2017, 01:46:26 »
685 си беше заедно с 659 на линия. 685 обаче нещо е блокирал в депото вечерта и има шанс утре да не се появи, но пък знае ли човек, доста се стараят да ги пускат. Нетипично е да поправят вагони в празнични дни и особено да подменят на линия българските, както днес стана с 508 и 659. Нормално е да има проблеми в началото, не съдете така строго.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #232 on: 03.05.2017, 22:41:04 »
Днес се возих за пръв път на Краставица и имах честта да усетя внезапното спиране поради необръщането на стрелката на Възраждане. Това така закова, че още ме боли ръката където си я притиснах. Истински късмет е, че почти всички бяха седнали и никой не се преби. Закова жестоко.

Offline coast96

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 500
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #233 on: 04.05.2017, 09:30:02 »
Да се пренабият...нали междурелсието е различно и беше обяснено че ако се карат така ще се получава неравномерно извосване на бандажите. Може да е 9мм. разлика но оказва влияние. По-добре временно да ги спрат но да ги направят на 1009мм.

Иначе на мен ми направи впечатление, че имат много странна возия като на лодка. Загледах се в дължина като минава в тунела Люлин как целия трамвай се мята, 3-те секции се разместват в различни посоки все едно още малко ще се отскубне от релсите. Същия ефект се наблюдава и по неремонтираната част на Стамболийски. Явно са доста чувствителни към денивилации в релсовия път. Също като има денивилации и пропадания средната секция минава на милиметри да опре в земята.
Което говори повече от достатъчно за качеството на релсовия път......
Возил съм се 5 пъти досега на краставица и винаги като влезнат в тунела увеличават доста скоростта , така че в комбинация с раздрънканите панели е нормално да се мята като центрофугираща пералня. Първият път когато се возих и когато засилиха в тунела си казах ,че ще делейлираме ,защото трамвая наистина се мяташе на всички посоки и дори се чудих защо се движеха като костенурки по ж.п. трасето, а в тунела изведнъж така забързаха , но в крайна сметка ватманите си знаят най-добре...
« Last Edit: 04.05.2017, 09:36:41 by coast96 »

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #234 on: 04.05.2017, 11:35:31 »
Зависи как е направено разписанието, някои участъци са спринтови, в някои трябва да се влачиш сигурно. Ако се монтират ограничители по Стамболийски и Ботев може цялата линия да е със спринтови разписания с тези трамваи. В Люлин пък има много прелези, не знам защо са допуснали на автономно трасе да има толкова много.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #235 on: 04.05.2017, 14:56:42 »
Трасето по Стамболийски е в окаяно състояние  и има нужда от основен ремонт. По такова разбито трасе е рисково да се развиват по-високи скорости, а и вагоните се амортизират сериозно. :rolleyes:

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #236 on: 04.05.2017, 16:59:26 »
През тунела е 4 минути по разписание, което е напълно реалистично и не е необходимо да се развива трета космическа скорост. Най-вероятно избиват закъснения или комплекси ватманите там, подобно на 11-ката по Скопие, където скоро ще има излетял от релсите Динозавър ако продължават в този дух.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #237 on: 05.05.2017, 16:49:52 »
Зависи как е направено разписанието, някои участъци са спринтови, в някои трябва да се влачиш сигурно. Ако се монтират ограничители по Стамболийски и Ботев може цялата линия да е със спринтови разписания с тези трамваи. В Люлин пък има много прелези, не знам защо са допуснали на автономно трасе да има толкова много.
Разписанието на 8 в „Люлин“ е направено лошо. Доколкото помня Емо беше писал, че е било нарочно разтеглено заради динозаврите през 2011 г., които в началото бяха много бавни, тромави и проблемни. Предполагам, че след това не са го променяли отново, поне не съществено, но каквато и да е причината дава се прекалено много време за обособено трасе въпреки четирите прелеза със светофари по маршрута и основният проблем е в това, а не в многото изчаквания. Колкото до тунела на „Люлин“ не знам каква е причината, но там има нещо много объркано. Винаги, не само с крокодилите, но и с българските трамваи, вътре се развива скорост, а в обособените трасета на двата му изхода се кара дразнещо бавно.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline fgm

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 388
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #238 on: 05.05.2017, 17:31:46 »
Ами съгражданино мой, без лоши чуства естествено, то Люлинския тунел, както и знаеш, е тунел за ускорение на елементарни частици  :devil: Още ще питаш ли що като влезне който и да било в тоя тунел става рейсър, ръга на 5-та и кове спирачки на кръстовището с Петър Дертлиев  :angel:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #239 on: 05.05.2017, 19:04:59 »
Митът за тунела на „Люлин“ е откровена лъжа плод на комплексирани радетели на величието на източна София. Оставям настрана, че се изказваш като простак и не използваш нито един препинателен знак. Проблемът там беше решението обособеното трасе от източния край до кривата към „Вардар“ да се замени с необособеното, което е сега. Това се случи при основният ремонт преди девет години. Тунелът не дава достатъчно място за успешно и безопасно джигитство през трамвайните релси и причината за появата му беше тази подмяна на трасето, но това не значи, че ежедневно са ставали катастрофи с участието на трамваи. Откакто сложиха бетонните ограждения обаче там проблеми не е имало. Няма случаи и следи от удари по джърситата, така че претенциите трасето през тунела да представлява някакъв съществен проблем са неоснователни.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!