Прочетох темата из основи, но не можах да разбера има ли в момента трамваи от този модел с работеща уредба за съобщаване на спирките, или при всички в движение изобщо не се пуска, понеже проблемите с високоговорителите все още не са решени? При днешното ми пътуване по обяд с 666 и 675 спирките не се съобщаваха. Първите ми впечатления от мотрисите са доста добри, като изключим смехотворният размер и форма на седалките, както и малкото пространство за краката между редовете. Учудващо возията дори в нископодовата секция по лоши трасета е много прилична, но на 675 втората му ос тропа доста, а също така от задната му талига долиташе фин вой при по-високи скорости. Но с оглед на годините си според мен трамваите са много по-добри от т. нар. "Динозаври".
ПС: Направих аналогия между швейцарските и T4D-C заради произхода им: употребявани трамваи от Западна Европа, модернизирани и експлоатирани в градове с добра или над средното ниво инфраструктура. Разликата във възрастта им е не е много голяма(от 3-4 до 10 години). Аз също съм против бракуването на Т8М-900М, защото никъде другаде по света не бракуват возила с нископодови секции, за сметка на трамваи като 810, но тези неща не зависят от нас за съжаление. Ако управата на депо Банишора имаше далновидно отношение към ПС щеше да изведе от експлоатация първо високоподовите возила, а средствата за модернизация щяха да бъдат пренасочени към Т8М-900/М. В такъв случай трамваите от Базел щяха да бъдат едно добро допълнение към ПС, но след някоя и друга година ще бъдат изключение, понеже в скоро време не се очаква доставка на други трамваи от подобен вид, освен ако някога не се случи прехвърляне на Инекони от Красна поляна. До най-много 3 години в депо Банишора едва ли ще има останал дори един български трамвай.