Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 244490 times)

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #420 on: 30.11.2017, 17:08:10 »
Което ще означава, че ремонтираните Динозаври спокойно могат да се преместят на 3, а останлите да се бракуват. :)

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1625
  • 9060
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #421 on: 30.11.2017, 18:29:51 »
Това май беше говорено, но не го намерих - в гората тези не могат ли да се катерят и ако да защо? Доста глупаво е да видиш как трисекционен трамвай се движи абсолютно празен по 12 до Журналист, а нагоре катерят единични ЧКД-та по 10 - пълни до дупка. Ако не става с тях, вместо да бракуват динозаври, да ги пуснат някъде и да намерят още ЧКД-та за 10, състав би решил проблема.
« Last Edit: 30.11.2017, 18:31:54 by wiNt »

Offline Kaiser Kar

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5006
  • НЕ! на мърльовците
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #422 on: 30.11.2017, 19:40:28 »
По 10 според мен няма никакъв шанс повече да видим нещо по-голямо от единично ЧКД. Пустото метро...
Висенето по кабините вреди сериозно на Вас и на другите около Вас.

Offline stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4176
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #423 on: 30.11.2017, 21:00:21 »
Което ще означава, че ремонтираните Динозаври спокойно могат да се преместят на 3, а останлите да се бракуват. :)

Това е само предложение или е базирано на някаква информация?

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #424 on: 30.11.2017, 21:14:28 »
По 10 според мен няма никакъв шанс повече да видим нещо по-голямо от единично ЧКД. Пустото метро...

Да, но хората си предпочитат трамвая.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #425 on: 30.11.2017, 23:24:23 »
По 10 според мен няма никакъв шанс повече да видим нещо по-голямо от единично ЧКД. Пустото метро...

Да, но хората си предпочитат трамвая.

Прекачването от едната линия на другата на Сердика е ужасно неудобно и особено вечер е страшна бутаница и тъпканица. Хората от Лозенец около Семинарията си ползват трамвая до Васил Левски, не виждам кой ще се бута в метрото. Не че в трамвая не е претъпкано, особено като се качат учениците от 3те училища в горен Лозенец, но и те ползват трамвая, а не метрото.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3599
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #426 on: 30.11.2017, 23:31:20 »
По 10 според мен няма никакъв шанс повече да видим нещо по-голямо от единично ЧКД. Пустото метро...

Да, но хората си предпочитат трамвая.

Нормално... трамвая спира на много повече спирки. На бас че ако някога върнат трамвйаните релси по бул. Черни връх от Европйески съюз до Джеймс Баучер и пуснат отново 9та линия отново ще има сериозен наплив. Метрото е удобно за дълги разстояния, трамвая за кратки. :)

Голямата грешка на СО е мисълта, че щом има метро трябва да се разкара всичко, а трябва да е точно обратното. С пускането на метрото да се увеличи наземния транспорт. Ще се полчи така, че хората които са за дълги разстояния ще ползват метрото, тези за по-кратки ще позват трамвая, хората от колите биха избрали ГТ тъй като ще имат избор :)

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13996
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #427 on: 01.12.2017, 00:06:10 »
Е, има го и другият момент, че в трамвая много по-лесно може да минеш гратис, за разлика от метрото. В осмицата в Люлин контроли не съм виждал от 1 година. Трамваят ще е по-предпочитан, ако разписанията са по-стегнати и има повече обособени трасета. Примерно ако трябва да пътувам от Люлин 5 до мол София или района около Съдебна палата, винаги предпочитам да хвана трамвая за 2 спирки и на МС Люлин да се прекача на метрото, защото така спестявам 10+ минути.

Offline tm0

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3952
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #428 on: 01.12.2017, 01:02:04 »
Остава да зарадват пътниците с намалени времена на трамвай 11 от Княжево до бул. Рожен на нощните коли, по което време няма трафик, както и в почивните дни.  :rolleyes: Стига с това бавно кара като че ли всеки ден е учебен курс.
------------------------

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #429 on: 01.12.2017, 01:17:18 »
По тм 11 от 06.12 ще се движат 6 бр. мотриси Т8М-900М.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1153
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #430 on: 01.12.2017, 07:03:18 »
Остава да зарадват пътниците с намалени времена на трамвай 11 от Княжево до бул. Рожен на нощните коли, по което време няма трафик, както и в почивните дни.  :rolleyes: Стига с това бавно кара като че ли всеки ден е учебен курс.
От Княжево до Рожен 11 ката има 29 светофара, който няма денем няма нощем си работат и няма нито една синхронизация. А и от извесно време по К. Величков е някъв  ад от коли. Ти за  пътниците не се грижи те ще се зарадват и от смяната на трамваите и тука не говоря да са нови, а читави. Като се качих и да знаеш че ще стигнеш.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #431 on: 01.12.2017, 14:09:12 »
Чудно ми е само къде ще пратят динозаврите, съмнявам се да ги пуснат на ТМ3.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #432 on: 01.12.2017, 15:52:22 »
Не виждам причина да не могат да се движат по 3. 11 се справя с по-голяма дължина разбити трасета и то с ремаркетата, които са основния проблем на Т4, по 3 самички ще са си супер.

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4463
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #433 on: 05.12.2017, 21:09:01 »
В движение вече са 19 бр. мотриси. Все още не са готови : 663, 667, 673, 676, 678, 679, 680, 681, 683.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline Iskar

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 695
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #434 on: 06.12.2017, 09:18:56 »
На последните 8 се гласят да сложат кафези.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1491
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #435 on: 06.12.2017, 10:35:24 »
На последните 8 се гласят да сложат кафези.

Което, какво ще рече?

Offline Iskar

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 695
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #436 on: 06.12.2017, 10:39:55 »
Което ще рече, че след като си пратиха в принудителен болничен и двамата ИБИС техници, решили, че ще махнат ел. таблата и ще сложат кафези от български трамваи. Гениално.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #437 on: 06.12.2017, 10:46:29 »
Нали все пак ще има табели, а то кой ли много гледа отстрани отгоре. Електронните табели не са незаменимо нещо. Има къде, къде по-важни неща, каквито например са, че все още няма гласово оповестяване в тези трамваи.
А и информацията за кафезите не е потвърдена. То така се пишеше, че още от първия ще са с кафези, но не стана.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline Iskar

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 695
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #438 on: 06.12.2017, 10:52:50 »
Първия път с лични контакти намерих ноу-хау и софтуер и ги направих. Ако не бяха тръгнали табелите, кафезите бяха единственото решение. Но както казах, ноу-хауто и софтуера(който е около 2000 лв) ги намерих лично и СЕ не направи нищо за да се ускори тази работа. Поне тези, които вече сме направили ще имат линия 11 след като пратя флашката на Илия Борисов в Банишора да ги флашне. За новите, ако докато се върнем от болнични не са сътворили някоя глупост, също ще пуснем табелите, че е срам.

Offline UMSofia

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1491
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #439 on: 06.12.2017, 10:55:04 »
Емо и Искър, от сърце ви моля да престанете с този спор. Каквото имахте да кажете, го казахте. Да се махат електронни табели и да се поставят хартиени (ролкови) е стъпка назад в прогреса. Уважавам работата на Iskar, защото превозните средства добиха много по-европейски и съвременен вид. Мисля, че неговата основна грешка беше, че сподели прекалено много информация в Интернет. Резултата от работата на ИБИС техниците е видим и признание за труда им, ще да дойде така или иначе. Със споделянето на информация около работа им, само си навлякоха излишни главоболия.