Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 55645 times)

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 454
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #440 on: 06.12.2017, 10:57:18 »
Не искам да спамим темата и за това ще помоля да преместят тези съобщения в темата за табели. Целта на ИБИС екипа е да има европейски вид на превозните средства и се борим за това, с което, да навлякохме си проблеми. Но няма да позволим да съсипят "Краставиците" и ще гледаме да ги направим като се върнем от болнични. За другите, които иначе работят - флашката ще пътува днес.

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 775
  • !<9060>!
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #441 on: 06.12.2017, 16:24:58 »
Ако наистина сложат кафези на фона на учудващото старание, което вкараха около тези трамваи с превеждане на табели, слагане на маршрути и т.н. вътре това ще е топа на сеира. Ще валят жалби.

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17746
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #442 on: 06.12.2017, 16:28:36 »
Ако наистина сложат кафези на фона на учудващото старание, което вкараха около тези трамваи с превеждане на табели, слагане на маршрути и т.н. вътре това ще е топа на сеира. Ще валят жалби.

Естествено, че няма да сложат кафези. Такава идея никога не е имало. Дори никога не е имало идея да се махат електронните табели.
мур

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 454
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #443 on: 06.12.2017, 16:29:48 »
Питайте Иво Василев и Румен Иванов за табелите...

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9710
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #444 on: 09.12.2017, 08:31:56 »
Имам един въпрос. Как се осъществява електрическата връзка между моторен и ремарке, така, както са се движили в Базел?
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 454
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #445 on: 09.12.2017, 08:39:00 »
С куплунг и кабел за система "Много единици". Тук, тези кабели са премахнати и изходите им запушени с тефлонова капачка.

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1747
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #446 on: 09.12.2017, 12:48:05 »
Интересно дали куплунгите са идентични с тези на Т6А5?

Имам един въпрос. Как се осъществява електрическата връзка между моторен и ремарке, така, както са се движили в Базел?

На тази снимка се вижда връзката в движение:

« Last Edit: 09.12.2017, 13:20:51 by fafan »

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4619
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #447 on: 09.12.2017, 15:20:59 »
Не са идентични.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9710
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #448 on: 09.12.2017, 19:16:43 »
На тази снимка се вижда връзката в движение:
Смятах, че и двете са пневматични връзки с маркучи, благодаря за пояснението.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 454
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #449 on: 09.12.2017, 19:18:16 »
Не, едното е многожилен кабел за система "Много единици", другото е пневматична връзка "Акерман" за спирачната система на ремаркето.

Offline marto_pz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 524
  • Škoda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #450 on: 21.12.2017, 17:54:36 »
Току що в клип в youtube  забелязах 672 в люлин с табела Техническо Преминаване.Клипа е от днес.

Online Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1596
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #451 on: 30.12.2017, 11:13:22 »
684 на 8 преди модернизацията.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9710
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #452 on: 08.01.2018, 19:32:22 »
Не съм сигурен дали беше 670 или 671, но днес по един от двата видях следното. Предницата, заедно със скосените страни до гънката под челното стъкло е пребоядисана с грозна матова боя в различен цвят, а сребристата планка около гнездото на квадрата за отваряне на вратите отвън на престилката от страната на вратите е омазана. Отдалеч не се забелязва особено, но отблизо не изглежда особено добре.
« Last Edit: 08.01.2018, 19:34:54 by AGENT 006 »
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2492
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #453 on: 10.01.2018, 10:18:56 »
Защо, Т6М-700 не са много по-различни от подарените ни швейцарски трамваи отпреди модернизацията им, че дори и сега.
Уви изключително се бъркаш. Въпреки все пак овехтелия принцип на управление, швейцарските трамваи са на светлинни години напред от който и да е било български трамвай откъм техника в много отношения. Включително и управлението.

Стана ми доста интересно защо са на светлинни години при принципа на управление, какво толкова им иновативното?
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1862
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #454 on: 10.01.2018, 11:54:45 »
 Наклепването е в 665  :crazy: :bag: :angry:
« Last Edit: 10.01.2018, 23:02:40 by hitar_potter »

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4619
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #455 on: 10.01.2018, 11:56:47 »
665, 667 не е пипан.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 797
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #456 on: 10.01.2018, 18:01:08 »
Защо, Т6М-700 не са много по-различни от подарените ни швейцарски трамваи отпреди модернизацията им, че дори и сега.
Уви изключително се бъркаш. Въпреки все пак овехтелия принцип на управление, швейцарските трамваи са на светлинни години напред от който и да е било български трамвай откъм техника в много отношения. Включително и управлението.

Стана ми доста интересно защо са на светлинни години при принципа на управление, какво толкова им иновативното?

Не се "иновативни", а са правени по стандарт, така че да са удобни на ватманите и пътниците. Контролерът е автоматизиран и не се налага на водача да извършва натоварващи физически движения. Има отопление в кабината и по стъклата, за да не се изпотяват. Имат хубав силен фар, че даже и дълга светлина. Не е възможно пътник да бъде затиснат с врата и повлечен, заради блокировка. Много има още, но е факт, че са много по-комфортни за ватманите и пътниците. Вероятно са с по-сложна поддръжка.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2492
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #457 on: 10.01.2018, 19:09:38 »
Аз питам относно разликата им преди модернизацията и относно механизма на управление.
« Last Edit: 10.01.2018, 19:12:25 by btr95 »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 797
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #458 on: 10.01.2018, 20:05:17 »
Управлението е сходно на това на българските трамваи, но е модернизирани така че да се управляват с джойстик и контролерът сам превключва позициите, което прави потеглянето и установяването по-плавно. По-пъргави и бързи са. Ще се изразя лаишки, че джойстикът има моторче, което превключва между отделните кранове. Горе-долу е това.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 454
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #459 on: 10.01.2018, 20:26:22 »
Не точно. Джойстикът всъщност командва индиректен контролер, който подава сигнали към регулатор на потеглянето(Гематик). Когато дадеш ход, регулаторът започва програмно набиране на позиции, като следи тока на тяговите двигатели, така, че да не превишава определена стойност, с това се осигурява плавно потегляне на вагона. Когато се повреди електрониката, има т.нар. "ръчно" управление, в този случай серводвигателят на главния контролер се управлява по ъгъл, има брояч на позициите.