Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 55665 times)

Offline xxxtoshev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #520 on: 26.04.2018, 15:18:08 »
Естествено , че по М.Луиза. Нали замества 12 в този участък.

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2102
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #521 on: 27.04.2018, 00:28:01 »
В 681 днес вечерта звучеше Здравей, как си приятелю по колонките в салона.  :D

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2899
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #522 on: 05.06.2018, 00:48:34 »
Прави се някакъв ремонт/пребоядисване на 661.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 454
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #523 on: 05.06.2018, 07:10:04 »
В 681 днес вечерта звучеше Здравей, как си приятелю по колонките в салона.  :D

Пуснато е през микрофона, "Шиндлер"-ите нямат Audio AUX.

Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 424
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #524 on: 14.06.2018, 14:02:54 »
Преди малко 662 излезе от Трамкар.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 455
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #525 on: 17.07.2018, 13:15:13 »
Знае ли някой каква е височината на отварящото се стъпало от глава релса и на какво отстояние е най-външната му част от ос коловоз?

Търсих из темата, но не намерих информацията която ми е нужна.

Благодаря предварително!

« Last Edit: 17.07.2018, 15:37:05 by assen55 »

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1752
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #526 on: 17.07.2018, 13:42:32 »
Височината е 370 mm.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1070
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #527 on: 17.07.2018, 18:18:16 »
Колеги 673 излезе ли вече на линия или още не са го сглобили?

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 17747
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #528 on: 17.07.2018, 18:50:43 »
Не е излизал.
мур

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 344
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #529 on: 18.07.2018, 08:54:27 »
Те само го разглабят. :devil:

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4619
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #530 on: 18.07.2018, 10:49:33 »
О, и продължаваме. Докато не вземат да поръчат части за тия трамваи, ще си сваляме всички... :help:
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline vaz2106

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 344
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #531 on: 18.07.2018, 11:17:31 »
Те Песите не оправят, та за тия ще ти кУпува части някой. :crazy:
« Last Edit: 18.07.2018, 11:47:10 by difian »

Offline assen55

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 455
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #532 on: 19.07.2018, 20:43:25 »
Височината е 370 mm.

Това е го има в спецификациите още в началото на темата, но се отнася конкретно за нископодовата секция.

Дали някой вътрешен може да каже или най-добре измери?
Благодаря!

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1752
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #533 on: 01.10.2018, 15:56:27 »
Тези трамваи май окончателно станаха от швейцарски на български. Воят на преобразувателите от трета секция вече е част от стандартните звуци, които издават, на някои е непоносим, явно не се ревизират изобщо. В добавка вчера в 665 е добавен ужасен нискочестотен звук през аудиоуредбата, комбинация от надут на максимум източник на записите и скъсан някъде кабел, така че през 1-2 спирки бръмченето в салона те кара да се огледаш дали отзад случайно не идва друг трамвай и ти се иска да се прехвърлиш. В Базел такъв трамвай веднага биха го прибрали в депото за ремонти, но в София си обслужва пътници цял ден.

Offline bagercho

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1863
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #534 on: 01.10.2018, 15:59:49 »
В допълнение - металните схемички на осмицата, които бяха иначе добро хрумване май наистина бяха само за "откриването" и ще си останат така вовеки веков, без значение дали са на 11, 12 или емнайсе...

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4619
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #535 on: 01.10.2018, 17:09:26 »
Високочестотния звук идва от смущения, породени от управляващия регулатор, защото инсталацията за говорителите е правена без екранировка, отделно със понижаващи трансформатори за всеки говорител. В Швейцария гласовата система се активира при нужда от съобщаване на каквото и да е - микрофон, съобщение за спирка и т.н., докато тук е постоянно активирана - няма друг начин. Единствения начин да се отстранят шумовете е да се прекара наново екраниран кабел до всеки говорител. А компресорите, смея да твърдя, са най-добре ревизираните компресори в историята на трамвайния транспорт досега.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 797
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #536 on: 01.10.2018, 20:17:35 »
Воят на преобразувателите от трета секция вече е част от стандартните звуци, които издават, на някои е непоносим, явно не се ревизират изобщо.

Воят е от компресорите, които си издават все същия звук откакто са тук. Има няколко трамвая, които са с по-шумни компресори, но далеч не всички.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 926
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #537 on: 01.10.2018, 20:37:18 »
Воят на преобразувателите от трета секция вече е част от стандартните звуци, които издават, на някои е непоносим, явно не се ревизират изобщо.

Воят е от компресорите, които си издават все същия звук откакто са тук. Има няколко трамвая, които са с по-шумни компресори, но далеч не всички.
Компресорите прегряват от високата външна температура  и са свалени шумозаглушителните капаци за по- добро охлаждане.

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1148
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #538 on: 02.10.2018, 09:30:45 »
Как в Базел не прегряваха? И не виеха така, не ми излизайте с номера, че е по-студено от София.
The Grand Tour

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1752
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #539 on: 02.10.2018, 12:44:07 »
Тъй като съм се возил на тези трамваи и тук, и в Базел лично мога да потвърдя, че такъв вой от третата секция в Базел нямаше. Явно "най-добрата ревизия в историята на трамвайния транспорт в София" не им е достатъчно добра.