Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 56192 times)

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7757
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #560 on: 04.10.2018, 12:14:22 »
То в Швейцария има много езици, може да не са уцелили правилния  :P
В момента съм в Женева и нищо не им разбирам на местните.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8262
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #561 on: 04.10.2018, 18:50:43 »
 :arrow:
« Last Edit: 19.10.2018, 21:11:31 by София 70 »

Offline IKAR

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2246
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #562 on: 04.10.2018, 19:19:21 »
Никоя трезвомислеща и адекватна страна няма да разпише съвет "не сипвайте от маслата на Приста". Дадени са едни дебели папки с едно голямо количество документация, в която за всеки възел е описано как се поддържа -  в случая за компресорите през колко моточаса се следи нивото, през колко състоянието на маслото, през колко моточаса компресора минава профилактика, видът на маслото, което се сипва, синтетично ли ще е, полусинтетично и т.н., вискозитета ня това масло и така нататък. Това, че сигурно почти никой не знае, че има часовник на компресора и къде се намира той е отделен въпрос. Това, че сме изпратили в Швейцария някакви си хора да блеят, без да разбират език също е отделен въпрос...
Ами като целта не е да отиде който трябва, демек който разбира и който ще отговаря за поддръжката, а е просто повод началниците да си направят поредната екскурзийка, друго не може и да се очаква.
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Online Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3440
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #563 on: 04.10.2018, 22:56:29 »
Искам да попитам очаква ли се 673 да излезе на линия или не и в какво състояние е?
673 е както е 1557 в Земляне - почти всичко е оглозгано. Толкова много части ще са сериозна инвестиция и ме съмнява да се отпуснат средства. Според мен няма да тръгне никога.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline fafan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1799
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #564 on: 04.10.2018, 23:21:01 »
Маслото на компресора се проверява при всяко прибиране в депо и ако е необходимо се долива!!!

Добре, значи липсата на масло не е причината за воя. Но вой има, следователно всяко уважаващо себе си и пътниците си депо ще установи причината за ненормалния звук, и ще го отстрани. Ако не може, ще се свърже с производителя за съвет. Ние защо не работим така, а в Швейцария могат?

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2635
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #565 on: 05.10.2018, 00:41:10 »
Причината за воя ще се разбере като се счупи и го разглобят !  :devil:

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4624
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #566 on: 05.10.2018, 17:22:17 »
Причината за воя бе разяснена малко по-назад - свалят се капаците на компресорите. В момента ги връщат и компресорите стават тихи. :help:
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8262
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #567 on: 05.10.2018, 19:27:43 »
 :arrow:
« Last Edit: 19.10.2018, 21:10:31 by София 70 »