Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 244537 times)

Offline fgm

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 388
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #240 on: 05.05.2017, 20:32:10 »
Не знам кой е с комплексите, щом от шега не разбираш  ;) Пък щом за качествата на човека съдиш по това дали слага или не препинателни знаци, ептен говори зле за твойта милост  :P
По темата-бих искал да запитам, разбрахме, че с охлаждането, или поне така аз разбрах, работа за пътниците пак ще е на естествен принцип, а с отоплението как стои въпроса?

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #241 on: 05.05.2017, 21:40:46 »
Какво точно те интересува за отоплението? Преди 2 години в Базел работеше, как ще е в София и дали ще се пуска изобщо ще разберем другата зима.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #242 on: 06.05.2017, 00:17:03 »
Мисля че отоплението е автоматично, демек се настройва да поддържа някаква температура и като стане студено само се пуска. Беше писано че отоплението е измислено като в зимен режим топлинната енергия, отделена при спиране от съпротивленията се отдава на електрически радиатори в салона. Отделно гледам че под някои седалки има и печки-духалки.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline fgm

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 388
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #243 on: 06.05.2017, 12:18:22 »
Това автоматичното при нас няма как да работи, при нас се чака ЦГМ да каже, че е студено. Интересуваше ме дали има информация отоплителната система как е направена и дали се е справяла досега.
Ivo донякъде отговори на въпроса ми.

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #244 on: 06.05.2017, 13:17:46 »
Отоплението не е автоматично - трябва да се включи от ватмана. Единствено автоматично е изключването на калориферите, когато достигнат дадена температура. Отоплението е два напълно самостоятелни един от друг вида - калорифери с една единствена степен, и по дължината на трамвая съпротивления, генериращи топлина при тръгване и спиране.

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #245 on: 06.05.2017, 18:14:35 »
Това автоматичното при нас няма как да работи, при нас се чака ЦГМ да каже, че е студено. Интересуваше ме дали има информация отоплителната система как е направена и дали се е справяла досега.
Ivo донякъде отговори на въпроса ми.

Справя се, от Marktplatz до SBB Hauptbahnhof което са 4 спирки трябваше да си сваля якето, защото заврях вътре. Беше февруари и около +5 градуса навънка. Няма нищо общо с отопление в български трамвай, където ти духа отвсякъде.

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 952
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #246 on: 06.05.2017, 18:22:41 »
Гугумерите пристигнаха с интересни предмети в кабините:

- бордови дневник, в който се записват повредите на вагона - първо се отбелязва областта на повредата - спирачки, врати, пясъчници и т.н и след това се описва по-точно характерът на проблема. Пише се върху индиго и единият лист се къса, а другият остава в дневника като история на повредите. На гърба на скъсания лист се пише кой какво и кога е поправил.

- кочан с бланки за чистотата във вагона - явно водачът отбелязва от какво не е доволен по отношение на хигиената и го предава в депото.

- информационен лист във връзка с промени в движението през лятото на 2016г. Прави впечатление начинът по който се отнасят с пътниците:

Quote
Скъпи пътници, релсовият път по Klybeckstrasse е на повече от 50 години и се налага неговата цялостна подмяна. ...

За да протекат ремонтните дейности възможно най-ефективно, бързо и с оглед на сигурността, движението на трамваи по Klybeckstrasse трябва да бъде преустановено. Заместващ транспорт не е възможен поради техническа невъзможност и липса на пространство.

Следват променените маршрути на засегнатите линии.

Поради пренасоченото движение ще има промени в разписанията и затова Ви молим да следите промените в нашите сайтове.
Благодарим Ви за разбирането и Ви пожелаваме приятно пътуване.

Отазад на съобщението има карта с променените маршрути.

Та така по въпроса за отношението към пътниците.

П.П.: Няма лепенки за неработещи врати, има електрикови дискове, прикрепени към въже, с които се блокира неработещата врата. На тези рингове пише, че вратата не работи, но на немски.
« Last Edit: 06.05.2017, 20:19:23 by bahner »
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline fafan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7004
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #247 on: 06.05.2017, 20:10:41 »
Интересно. А лепенки "Повредена врата, идете на някоя от другите" не са ли останали случайно?

Offline bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5706
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #248 on: 06.05.2017, 20:17:38 »
Там няма такива лепенки.

Пясъчната инсталация с въздух ли е или като на българските пуска купчинка?

Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #249 on: 06.05.2017, 22:41:22 »
Мисля, че е като на чешките с електромагнит. Но не съм сигурен. Лепенки има, и в някои трамваи има останали :)

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #250 on: 07.05.2017, 10:05:24 »
- бордови дневник, в който се записват повредите на вагона - първо се отбелязва областта на повредата - спирачки, врати, пясъчници и т.н и след това се описва по-точно характерът на проблема. Пише се върху индиго и единият лист се къса, а другият остава в дневника като история на повредите. На гърба на скъсания лист се пише кой какво и кога е поправил.
2041-2057 също имаха такива дневници и се ползваха първите няколко години. 2001-2040 май също имаха нещо подобно в някакъв период от време.

Offline Марин Петров

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 503
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #251 on: 08.05.2017, 20:12:36 »
Скоро и аз пробвах един от тия трамвай. Не съм особено впечатлен. Ама щом са почти за без пари, няма да се оплакваме. основен проблем - теснорелсов трамвай не става за три реда седалки. Седалките са тесни и трудно се събира нормален човек. Да не говорим за някой по-дебел. Друг проблем - много малко колооси за толкова дълга машина. това означава по-голямо натоварване на колоос. и по-бърза амортизация. предимство е, че ниската секция има повече седящи места от българските трамваи. Дано по-дълго време да вършат работа.

Offline CKD

  • --=БМ-РК=--
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7425
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #252 on: 08.05.2017, 20:17:37 »
- бордови дневник, в който се записват повредите на вагона - първо се отбелязва областта на повредата - спирачки, врати, пясъчници и т.н и след това се описва по-точно характерът на проблема. Пише се върху индиго и единият лист се къса, а другият остава в дневника като история на повредите. На гърба на скъсания лист се пише кой какво и кога е поправил.
2041-2057 също имаха такива дневници и се ползваха първите няколко години. 2001-2040 май също имаха нещо подобно в някакъв период от време.
4101-4137 също имаха някога даже съм чел записки от началото на експлоатацията. Най-често имаше оплаквания от страничните огледала...
Най-ценният ресурс на капитализма са тъпанарите

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #253 on: 10.05.2017, 19:39:43 »
Има ли мотриси от втората доставка, които вече са в експлоатация?

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 952
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #254 on: 11.05.2017, 01:08:26 »
Все още няма излизали на проби, доколкото знам. Интересно е да се отбележи, че 686 е претърпял някаква модернизация в Швейцария и има разлики с другите - седаликите са като на песите с плюш и са единични, т.е. където са две места, са две седалки една до друга. Освен това дръжките в салона са иноксови, подът е по-тъмен и вратите със стъпалата ми се сториха различни, но може и да бъркам. Инвентарните номера впрочем са от 659 до 686, може да се добави към заглавието на темата.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 952
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #255 on: 11.05.2017, 19:39:08 »
Точно така, крилата на вратите са изкърпвани и първите стъпала са по-къси. А по останалото- 677 е готов, днес беше на проби , ще видим дали утре ще се подаде на линия. :fan:

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #256 on: 11.05.2017, 22:20:41 »
677 на проби по 6-та линия:


Offline mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #257 on: 11.05.2017, 22:28:48 »
И малко след това умрял и направил задръжка от около 40 минути. :D

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1911
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #258 on: 11.05.2017, 22:48:28 »
Днес се возих на един от тези в средната секция и много ме изкефи чувството от двете оси, че на наставите не се чува "тъ-тън-------------тъ-тън", ами "тън----------------тън".  :)

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5263
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #259 on: 12.05.2017, 08:54:40 »
И малко след това умрял и направил задръжка от около 40 минути. :D

11 и 14 от бавно движение към депото ...
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.