Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 53580 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9562
  • Can't argue with stupid - time wasting
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #460 on: 10.01.2018, 20:27:12 »
:bag: :angry:
Наклепването е в 665 (или 667, не съм 100% сигурен)  :crazy:
Снимката ти не се визуализира.

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1854
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #461 on: 10.01.2018, 23:03:35 »
Вероятно ползваш стара версия на Firefox и затова. Прикачих снимката, вече трябва да се вижда.

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12071
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #462 on: 11.01.2018, 00:23:30 »
За втори път се возя на такъв трамвай-изключително тихи са, с много мека и плавна возия, салона е много комфортен с тези широки меки седалки, вътре е и много топло. Много хубаво са ги проектирали, голям кеф е и как при отварянето на вратите пада едно стъпало, което е облекчение за трудноподвижни хора.

Като казахте за облекчение, представете си и какво удобство е за ватманите с този джойстик, климатик в кабината и силното отопление. Вече няма да има мръзнене, потене в жегите лятото, за който е намазал да кара такъв. Освен това един стрес по-малко, с тези трамваи май никога не можеш без да искаш да затиснеш пътник с вратите.

Според мен трябваше и при Българските да се направи така при модернизацията-такъв тип управление, топлоизолация на целия салон, нов тип отопление и климатизация със система за регулиране на температурата, бутони за отваряне на вратите от пътниците и сензор против затискане. Реално при сеганшата им модернизация освен лъскавия и приятен външен вид, откъм комфорт абсолютно нищо не се е променило. С какво се е подобрил комфорта за пътниците, или условията за работа спрямо преди като бяха оранжеви, виждал съм зимата ватман да кара с дебело зимно яке, а пък лятото вратата на кабината да е отворена към салона и ако навън е 35 градуса сигурно и в кабината е толкова-само дето си на сянка.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2897
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #463 on: 11.01.2018, 00:53:34 »
Много хубаво са ги проектирали, голям кеф е и как при отварянето на вратите пада едно стъпало, което е облекчение за трудноподвижни хора.
Трудноподвижните хора трябва да се качват на първа врата (която не се затваря автоматично) или на трета врата (която е в нископодовата секция). На втора, четвърта или пета врата някой с бастун обикновено бива затиснат от вратата, тъй като слиза бавно, а вратите стоят отворени няколко секунди. Не се намери никой никъде да обясни на хората, че може да натиснат бутона по време на движение и да слязат на стъпалото долу и вратата пак ще се отвори, тъй като копчето "помни". Отделно има бутон на дръжката, която разделя стъпалата за такива случаи, но масово хората не гледат и се стига до такива ситуации.
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4968
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #464 on: 11.01.2018, 09:30:45 »
Имам чувството, че има датчик на отварящото се стъпало за тежест. Има ли нещо такова, или вратата винаги се затваря X секунди след натискането на копчето?
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Iskar

  • lok45111
  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 454
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #465 on: 11.01.2018, 09:41:40 »
Датчик точно не, стъпалото е с контакт. Когато го застъпиш, вратата няма да се затвори. Ако стъпалото е свободно, вратата автоматично ще се затвори след 3 секунди.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11952
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #466 on: 11.01.2018, 10:34:09 »
Винаги натискам копчето малко преди спиране, но се е случвало да не ми запомни заявката. Неприятното е, като е много пълен трамваят и някои хора стоят на стъпалата и не могат да се затворят вратите, особено при модернизирания вариант с датчиците по цялата височина на вратата.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12071
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #467 on: 11.01.2018, 10:39:11 »
Нали са ни докарали само от модернизирания вариант-този с добавената средна секция и автоматично затваряне на вратите. Немодернизирания е без средната секция, на нас май не са ни докарвали такива.

То за това когато е много пълен трамвая са ползвали и ремаркета, ама и такива май няма да ни доставят.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11952
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #468 on: 11.01.2018, 12:34:50 »
Да, може би не се изразих правилно - има 2-3 мотриси, които са малко по-модерни от другите - седалките не са кожени, а плюшени, и най-отзад има по две седалки, обърнати назад; бутоните за отваряне са по-нови, и падащото стъпало се отваря само наполовина. При тях и датчиците на вратите са по-различни - сензорни, червени ленти отгоре до долу, от двете страни на вратите.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 795
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #469 on: 11.01.2018, 14:05:54 »
Само 686 е пообновен така.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11952
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #470 on: 12.02.2018, 10:19:11 »
663 - нелоша идея, ужасно изпълнение:
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1854
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #471 on: 12.02.2018, 10:22:51 »
И тези ги освиниха. Мърляшка история. А на един му бяха боядисали и самия бутон с блажна боя  :bag:

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9562
  • Can't argue with stupid - time wasting
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #472 on: 12.02.2018, 10:28:40 »
Простащина софийщина.  :hammer:

Offline poly911

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 390
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #473 on: 12.02.2018, 17:45:58 »
И тези ги освиниха. Мърляшка история. А на един му бяха боядисали и самия бутон с блажна боя  :bag:
Остава да ги направят и в жълто синя разцветка и отвън

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4968
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #474 on: 12.02.2018, 19:28:44 »
Той самия надпис е толкова неграмотен, че не знам какво се учудвате на мацането :)
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 398
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #475 on: 12.02.2018, 21:30:25 »
Той самия надпис е толкова неграмотен, че не знам какво се учудвате на мацането :)

Чудя се и защо са разкрасили толкова текста... Не може ли просто да се напише ВРАТА, както в тролейбусите Skoda 26/27Tr?
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 795
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #476 on: 12.02.2018, 21:51:08 »
Идеята е, че бутоните за вратите са и стоп-бутони, т.е. като го натиснеш преди спирка, в кабината светва лампа, че има хора за слизане.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline T_4

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2633
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #477 on: 12.02.2018, 22:24:02 »
То хубаво са стоп-бутони, но в София едва ли има спирки по желание, освен ако не са решили да въвеждат такива. В повечето случаи има поне един човек за качване / слизане.
Не на безсмислените линии като ТМ23!
За оптимизация на разписанията:
http://forum.gtsofia.info/index.php?topic=428.msg100091775#msg100091775

Offline TheBulgarianRail

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 398
  • Любител на Икарус, ЗиУ (Тролза) и Шкода
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #478 on: 12.02.2018, 22:28:16 »
... т.е. като го натиснеш преди спирка, в кабината светва лампа, че има хора за слизане.

По правилник ватманът трябва да спре на спирката, независимо дали има слизащи пътници. Затова мисля, че бутонът за сигнализиране на ватмана е леко безсмислен. Според мен това правило важи, в случай че някой реши да слезе в последния момент.
Всяко мнение е важно, независимо кой го изразява.

YouTube канал:
https://www.youtube.com/c/TheBulgarianRail

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9562
  • Can't argue with stupid - time wasting
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #479 on: 12.02.2018, 22:40:14 »
Идеята е да се улесни работата на водача. Ако на дадена спирка няма хора отвън, но има желаещи за слизане вътре те да покажат на водача със светлина, зумер или и двете, че има пътници в превозното средство, които желаят да слязат на съответната спирка, защото така ще е по-лесно на водача да установи, че има желаещи да слязат отколкото да спре, да оглежда дали има желаещи за слизане и ако няма просто да тръгне и да изгуби своето и времето на останалите пътници или пък безцелно да отваря всички врати, за да навлиза студ през зимата и жега през лятото, което е проблем при возилата с климатици. Тук във форума има и цяла тема посветена на системите за заявяване на слизане - тук. Коментирали сме този въпрос надълго и нашироко.