Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 56193 times)

Online mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4624
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #540 on: 02.10.2018, 12:45:58 »
Никой не твърди, че е достатъчна. Твърдя, че няма друг компресор, който да е бил обгрижван и слидин толкова, колкото този.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3025
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #541 on: 02.10.2018, 18:49:49 »
Не споря кое как е обгрижвано, но съм се возил на същия модел трамваи в Цюрих и наистина нито един не издаваше дори подобни звуци. В смисъл нещо някъде силно не е наред, дали при поддръжката, дали при експлоатацията не съм компетентен да кажа, но определено не всичко е цветя и рози и като гледам все по-малко розово става с времето.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8262
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #542 on: 02.10.2018, 19:55:10 »
 :arrow:
« Last Edit: 19.10.2018, 21:12:44 by София 70 »

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2695
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #543 on: 02.10.2018, 20:05:07 »
Едва ли в Базел са прегрявали всяко лято в продължение на 20+ години. Очевидно е, че се спестява някоя "несъществена" подробност при поддръжката и/или експлоатацията, ако изобщо има поддръжка. Оправданието, че вагоните са били едва ли не бракувани, като Динозаврите и са се отървали от тях няма как да мине, защото те вървяха там буквално до последния ден преди да заминат.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9793
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #544 on: 02.10.2018, 20:18:18 »
С какво охлаждане са тези компресори и как се влияе степента на охлаждане от различните променливи параметри при екплоатацията?
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3025
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #545 on: 02.10.2018, 21:57:17 »
Едва ли в Базел са прегрявали всяко лято в продължение на 20+ години. Очевидно е, че се спестява някоя "несъществена" подробност при поддръжката и/или експлоатацията, ако изобщо има поддръжка. Оправданието, че вагоните са били едва ли не бракувани, като Динозаврите и са се отървали от тях няма как да мине, защото те вървяха там буквално до последния ден преди да заминат.

E точно това ме притеснява и мен - не може да са свалени от линия, до последния си ден да са били в състояние, близко до това като нови, и тук за година да са като бомбардирани, и накрая да си обясняваме как всичко е чудесно.
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12245
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #546 on: 02.10.2018, 22:01:22 »
Амиии, навремето като внасяха втора употреба О 305 Г и Хюлиези и на тях им се промени звука сравнително скоро, същото беше и с Икарусите втора употреба, и с други автобуси които се внасят. Причинте може да са 3

-таман на техниката и е дошло време за основен ремонт, и те са ни я продали/подарили, не им се занимава с ремонти и тука за това им се е променил звука
-като всяка техника трябва да има книжка кой консуматив кога да се сменя, на колко километра и време работа, кое как да се поддържа, има вариант тия работи да не се правят по книжка, поради липса на персонал/пари/части/подходящи масла
-3-тото което казахте климат. Тая техника да не е конструирана за такива резки промени на климата и такива жеги каквито стават у нас.
-при автобусите звука може да се е променил от ръждясали гърнета и тръби да кажем.

А може и попринцип да си издават такъв звук ама да се е развалила звукоизолацията и да се чува по-силно а не да е технически проблем.
« Last Edit: 02.10.2018, 22:03:40 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3025
  • TM 303
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #547 on: 02.10.2018, 22:09:37 »
Или причина 4 - тука майката си трака и няма нещо, което да не се превърне в карикатура, а ние няма как да не скалъпим чудесно обяснение защо е така и защо точно при нас само и единствено е така и няма как иначе да бъде?
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на транспортен геноцид към населението на София.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9793
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #548 on: 02.10.2018, 22:28:58 »
Хайде стига сте философствали. Аз затова попитах защо тези компресори прегряват. Не се опитвайте да обвините някого в лоша поддръжка като сравнявате какво е при нас и какво е в Базел. Базел са имали пълната материална база и ресурс да ги догодят до съвършенство към техните условия и практики на експлоатация, ние да не смятате, че сме го правили за нашите по същия начин като все едно са произведени за нас и то у нас и са били предвидени за всичко, което ще им се случва тук, да не говорим, че нашата така наречена експлоатация е такава, че в общи линии никога не можеш а знаеш какво ще се случи.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline hitar_potter

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1879
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #549 on: 03.10.2018, 00:25:45 »
Ми точно в практиката на експлоатация е проблемът, Агенте...

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2635
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #550 on: 03.10.2018, 07:44:11 »
Като знаем инж. Ганев как ремонтира и поддържа с мамата, чук и тел то резултата е предвидим и очакван !  ;)

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1153
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #551 on: 03.10.2018, 08:18:06 »
Нищо чудно да са им сипали или долели някое от любимите им масълца Приста, тогава със сигурност ще прегряват. Аз почти всяка година бях в Базел трамваите бяха като нови и продължавам да твърдя в неделя меришеха на сапун.
The Grand Tour

Online mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4624
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #552 on: 03.10.2018, 13:17:14 »
Други масла, освен Приста, не се използват.
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5256
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #553 on: 03.10.2018, 20:00:44 »
Нищо. Скоро ще ги обявим за неземни боклуци, които не е ясно как са се движили преди... както направихме с Т4Д-C.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8262
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #554 on: 03.10.2018, 20:09:42 »
 :arrow:
« Last Edit: 19.10.2018, 21:12:11 by София 70 »

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9793
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #555 on: 03.10.2018, 20:21:31 »
Ами да, на мен ми е много чудно защо ви вълнуват компресорите въобще.  :D
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 933
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #556 on: 04.10.2018, 08:23:56 »
С какво охлаждане са тези компресори и как се влияе степента на охлаждане от различните променливи параметри при екплоатацията?
С въздушно охлаждане. Колко по топъл е въздуха толкова по- трудно се охлаждат.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9793
  • Вярвай в себе си, другото е второстепенно
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #557 on: 04.10.2018, 09:33:56 »
И защо това дали ще прегряват или не трябва да е въпрос на качествата на маслото, а не възниква от фактори като например нашите максимално забавяни с всички възможни средства линии, което води до слаб въздушен поток и респективно повишено ниво на генериране на топлина? С какви скорости са се движили тези трамваи в Базел и има ли дадени или изискани от наша страна предписания какво масло трябва да се слага в компресора или ясни данни, че маслата „Приска“ са некачествени или неподходящи за целта?
« Last Edit: 04.10.2018, 09:36:41 by AGENT 006 »
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline marto_pz

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 527
  • Škoda 9TrHT28 № 06 (1993-2015)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #558 on: 04.10.2018, 10:51:50 »
Искам да попитам очаква ли се 673 да излезе на линия или не и в какво състояние е?

Online mihailo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4624
  • 433 :)
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #559 on: 04.10.2018, 11:03:03 »
Никоя трезвомислеща и адекватна страна няма да разпише съвет "не сипвайте от маслата на Приста". Дадени са едни дебели папки с едно голямо количество документация, в която за всеки възел е описано как се поддържа -  в случая за компресорите през колко моточаса се следи нивото, през колко състоянието на маслото, през колко моточаса компресора минава профилактика, видът на маслото, което се сипва, синтетично ли ще е, полусинтетично и т.н., вискозитета ня това масло и така нататък. Това, че сигурно почти никой не знае, че има часовник на компресора и къде се намира той е отделен въпрос. Това, че сме изпратили в Швейцария някакви си хора да блеят, без да разбират език също е отделен въпрос...
Viva la 105, viva la in memoriam!
Против цитирането на "медии" от ранга на Блиц, Пик, Брадва и т.н.!!!