Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 58803 times)

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10059
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #580 on: 21.12.2018, 18:00:04 »
По средните секции имаше мехурчета още в началото на почти всички. Иначе този с лампичките е 683.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline Martin4o19

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 13
  • Фен на трамваите!
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #581 on: 11.01.2019, 20:34:10 »
Днес в 681 беше страшно бумтене докато вози. От какво може да е?  :neznam:

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1613
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #582 on: 11.01.2019, 20:42:48 »
Днес в 681 беше страшно бумтене докато вози. От какво може да е?  :neznam:

Преди няколко дни се возих на него по ТМ 12 и не можеш да си чуеш приказката по телефона от тропане и скърцане...

Offline Martin4o19

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 13
  • Фен на трамваите!
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #583 on: 11.01.2019, 21:28:39 »
Дано го оправят  :/

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3492
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #584 on: 11.01.2019, 21:50:50 »
Доколкото разбрах, на Шиндлерите се демонтира по един калорифер от салона. В резултат на това, са станали доста по-студени и дори има жалби. Така направихме и с Инекон, и с ЧКД...
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline CNN

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 953
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #585 on: 12.01.2019, 12:05:21 »
Доколкото разбрах, на Шиндлерите се демонтира по един калорифер от салона. В резултат на това, са станали доста по-студени и дори има жалби. Така направихме и с Инекон, и с ЧКД...
И Песите.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3983
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #586 on: 12.01.2019, 13:02:04 »
Какво налага демонтирането? Икономия или има друга причина?

Offline Martin4o19

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 13
  • Фен на трамваите!
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #587 on: 12.01.2019, 14:10:01 »
Най-вероятно икономия...  ;)

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3983
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #588 on: 12.01.2019, 16:15:38 »
Най-вероятно икономия...  ;)
И после защо хората не ползват градски транспорт....

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 844
  • ! 9060 !
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #589 on: 12.01.2019, 18:04:41 »
И каква икономия дава 1 печка? Баламурници.

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1754
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #590 on: 12.01.2019, 18:31:30 »
Такъв вид икономията може да се роди само в болната главата на някой ръководител в Електротранспорта. Когато дойдоха Инеконите един такъв "гений" на пост зам. директор по експлоатационните въпроси беше решил, че трамваите са много мощни и щели да харчат много ток и трябва да им се изключи единия двигател. И с три щели да се движат. Добре, че това не успя да се случи. А Пепи за едно е прав - по този начин, заедно с големите интервали, се привличат хората да ползват градски транспорт.

Offline bdz43r

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2740
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #591 on: 12.01.2019, 18:43:00 »
Още преди да стане дума тук, бях чул, че се маха по един калорифер, защото често изгаряли някакви съпротивления.
Не съм много сигурен обаче доколко има връзка между двете.

Offline davidcho10

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 164
  • AUDI <3
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #592 on: 12.01.2019, 19:34:36 »
Само ме е страх да не ги развалят тези трамваи, че са качествени и няма да е хубаво.
любими трамваи - 35 311 701 2057 4101
любими тролеи - 2112 2609 2910 2914
любими автобуси - 373 1537 1645 1723 1767 1951 9107

Offline Martin4o19

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 13
  • Фен на трамваите!
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #593 on: 12.01.2019, 20:30:30 »
Надявам се, че трамваите ще се пазят, защото наистина са качествени и хубави, но с трасета като тези на "Модна къща Агресия" и преди спирката на "НЦ по рехабилитация" само ще ги съсипва... Да не говорим, че и трасето на осмицата не е кой знае какво... особено на Александър Стамболийски по посока Лидел. Как се клатят и тресат ми става мъчно не само за трамваите, но и за хората вътре.