Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 82718 times)

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12946
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #720 on: 05.07.2019, 22:41:50 »
Е няма що...като се напече кабината вътре става топло все едно си навън под слънцето. Трябва незабавно да се оправят всички климатици в тия жеги, недай боже да стане някоя беля. Има хора които не са закалени и организма им не понася екстремно ниски или високи температури и за тях е опасно дори в такива жеги да работят по цял ден.

Ако има въздуховоди на средната секция е хубаво и там да се монтира климатик. Даже като идея може да се предложи някоя фирма да ги климатизира и поддържа за сметка на това известно време да седят облепени с реклама на фирмата.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2255
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #721 on: 06.07.2019, 12:28:41 »
По върпоса със средната секция никъде не съм успял да намеря информация защо зелените са без прозорци. В жълтите Шиндлери на BLT има прозорци и в средната секция, които верно се достигат само ако си над два метра, но все пак ги има.

Offline emm_1968

  • Trams Doctor
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4756
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #722 on: 06.07.2019, 21:46:55 »
Елементарно. Собственост са на различни фирми. Средните секции са поставяни допълнително като модернизация. Всяка фирма е дала различна поръчка.
Символите на нашия град са Витоша, кестените и трамваите.

С такива любители на МГТ врагове не му трябват.

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12290
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #723 on: 16.07.2019, 10:40:46 »
671 има някакъв странен проблем с пета врата - като натиснеш копчето за отваряне и вратата се отваря наполовина и веднага се затваря. При второ натискане на копчето вече се отваря нормално.
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Трамкар Т8М-900

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 349
  • Бг трамваите са най-добрите
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #724 on: 22.07.2019, 15:35:06 »
680 с динозаварски пантограф.

Offline aleks101

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 330
  • Фен на трамвайния транспорт!
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #725 on: 11.08.2019, 00:30:49 »
Как е положението с 686?

Offline Martin4o19

  • Писател
  • **
  • Posts: 34
  • Фен на трамваите!
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #726 on: 18.09.2019, 11:26:19 »
На мен ли ми се струва само или “Шиндлерите” (669 днес) са започнали да бучат ужасно? Напомнят ми MAN-вете в задните секции.  :blink:

Offline T6M700

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 140
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #727 on: 18.09.2019, 14:20:39 »
Така е. При каране на паралел, при по-висока скорост и при спускане по баир започват да бучат. Звукът на мен лично ми наподобява на воя на Софиите. :)

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18165
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #728 on: 19.09.2019, 10:38:04 »
Положението е много неприятно. Вчера стоях в едно кафене на Граф Игнатиев и звукът, който се чува от голяма част от краставиците е ужасно силен. При това и когато са на едно място.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1418
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #729 on: 19.09.2019, 10:51:18 »
Тъй като съм пряко засегнат от звука им, мисля да пусна жалба.
The Grand Tour

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8591
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #730 on: 08.11.2019, 17:55:20 »
Вандали са откраднали на повече от 10 Шиндлер-а задните габарити , които са заменени с подобни - по размер , с led светлина.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5305
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #731 on: 10.11.2019, 22:17:15 »
Не е далеч момента в който ще обявим и тази техника за ужасна и отвратителна - както направихме с Т4Д, Т4ДЦ и други подобни возила от чужбина. За пореден път си потвърждавам мнението, че всичко по-различно от вагони с контактори и допотопно управление е непосилно за експлоатация у нас.

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10690
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #732 on: 10.11.2019, 23:48:35 »
А Инекон-ите возят ли те всеки ден безаварийно по 5, возят те. Съвременни трамваи ли са в техническо отношение, съвременни трамваи са. Не можеш да сравняваш един употребяван трамвай с трамвай произведен и специално адаптиран за София. @emm_1968 сто пъти е обяснявал, че закупуването на употребявани трамваи не е белег за престиж и не носи „магическа оправия“.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8591
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #733 on: 11.11.2019, 19:46:45 »
Не е далеч момента в който ще обявим и тази техника за ужасна и отвратителна - както направихме с Т4Д, Т4ДЦ и други подобни возила от чужбина. За пореден път си потвърждавам мнението, че всичко по-различно от вагони с контактори и допотопно управление е непосилно за експлоатация у нас.
Бъркаш нещо двете депа . От гробовете , които ни докараха през 2014 година , няколко човека в сервиза успяха да ги направят на прилични вагони. Няма да я обявим тази техника за отвратителна . Не знам откъде ти дойде на ум , но никой не се е оплакал до сега от Шиндлерите. Има колеги, които не искат да ги карат , но желаещите са в пъти повече , отколкото са трамваите.

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2255
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #734 on: 12.11.2019, 12:22:39 »
Е как да няма оплакващи се, прочети постовете по-нагоре и ще видиш поне трима които се оплакват - от шума. И типично по нашенски решението е да обвиним климата, времето или просто арменския поп, реално решение не се предлага.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10690
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #735 on: 12.11.2019, 21:22:43 »
Като говорим за шум търси ли се някакво решение на проблема с колоосите на средната секция?

Offline T6M700

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 140
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #736 on: 12.11.2019, 21:28:21 »
Също е интересно как ще се оправят с виещите като сирена компресори.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 10690
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #737 on: 12.11.2019, 21:30:30 »
Компресорите се чуват по този начин, защото са им свалени предпазните капаци, изяснявали сме го вече.

Offline KRAKOMOBILA

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5305
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #738 on: 13.11.2019, 10:56:49 »
Не е далеч момента в който ще обявим и тази техника за ужасна и отвратителна - както направихме с Т4Д, Т4ДЦ и други подобни возила от чужбина. За пореден път си потвърждавам мнението, че всичко по-различно от вагони с контактори и допотопно управление е непосилно за експлоатация у нас.
Бъркаш нещо двете депа . От гробовете , които ни докараха през 2014 година , няколко човека в сервиза успяха да ги направят на прилични вагони. Няма да я обявим тази техника за отвратителна . Не знам откъде ти дойде на ум , но никой не се е оплакал до сега от Шиндлерите. Има колеги, които не искат да ги карат , но желаещите са в пъти повече , отколкото са трамваите.

 Нищо не бъркам, хич не ме интересува дали каращите ги се оплакват от тях. Факт е, че трамваите при пристигането си бяха в чудесно състояние... факт е, че в момента издават страшни звучи... било то от ходовата част, моторите, компресорите или каквото са пипали там нашите в депото. Същото беше и с останалите доставки на трамваи втора употреба от чужбина.
 Просто такъв ни е капацитета... на ниво София 100/България 1300. 

НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12290
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #739 on: 13.11.2019, 13:35:58 »
Комбинацията от лоши трасета с некачествена поддръжка оказва влияние, определено. Аз се чудя какво трябва да стане, за да оправят трасето по Стамболийски и в тунела...
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община