Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 107213 times)

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2656
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #780 on: 23.02.2020, 14:54:33 »
Лично аз си мисля, че просто самите трамваи имат слабост в проектирането на модернизацията и добавяне на средната секция. Вероятно и затова са ни така благосклонно подарени. За сравнение - Базел въобще няма намерение дори да продава аналогичните Шиндлери, които обаче са модернизирани с Якобс талиги -

Не е това причината, за да ни бъдат подарени и не е вярно че BLT не подарява своите Шиндлери. Шиндлерите на BLT от твоето видео също предстои да си заминат и да отидат на изток, а тези без средна секция вече са в Белград. Всичко се движи по един и същи проект на швейцарското министерство и ако имаха акъл тези в общината щяха да задвижат така нещата, че при нас да дойдат жълите. Все пак проектът се движи от 2000 г. Това обаче едва ли щеше да разреши проблема, защото и жълтите щяха да почнат да вият и тракат след 2-3 години при нас, защото при нас използван подвижен състав се сваля от платформата и се пуска направо на линия - така е било винаги. Никой не отчита факта, че тези трaмваи са навъртяли сериозен пробег преди да дойдат при нас и се нуждаят от капитален ремонт преди да излязат с пътници.
« Last Edit: 23.02.2020, 14:56:27 by fafan »

Online stankos

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3110
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #781 on: 23.02.2020, 18:47:36 »
... - възможно ли да се изолират спирачките и така да се предотврати завличането?

Батко, ти би ли изолирал 33% от спирачките на автомобила си, защото феродото скърца?

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8954
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #782 on: 23.02.2020, 19:22:31 »
Рядко батковци имат по 12 поста в една тема за два дни , но както и да е .
Сега по същество - НЕ , НЕ МОГАТ ДА СЕ ИЗОЛИРАТ.
« Last Edit: 24.02.2020, 16:00:58 by София 70 »

Offline Ilian

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 675
    • View Profile
    • Сервиз за лаптопи
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #783 on: 08.03.2020, 21:58:14 »
Напоследък по линия 11 не виждам Шиндлери. Измряха ли?

Offline IKAR

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3447
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #784 on: 08.03.2020, 22:02:06 »
Да не вземат красноселските таралясници и тях да надживеят? :help:
Less travel by car! (използвайте по - малко лични автомобили за сметка на обществения транспорт, независимо от финансовите Ви възможности - препоръка на Европейската Комисия)

Да се отнеме незабавно лиценза за пътнически превози на БДЖ, тъй като изключително неадекватните разписания и опасният амортизиран подвижен състав водят до особено лошо транспортно обслужване.

Offline 701

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2966
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #785 on: 09.03.2020, 00:33:04 »
Напоследък по линия 11 не виждам Шиндлери. Измряха ли?
Всеки ден има по 11. 674 е спрян от поне две седмици за редуктор, 670 май и той за същото. Състоянието на всички краставици е трагично ( завлечени са и дават проблеми с датчиците на средната секция)...
lo chupen todos a los que no les guste 701

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8954
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #786 on: 09.03.2020, 19:12:22 »
Поради трасетата по които се експлоатират. Песите не падат по-долу!

Offline tauri

  • Превозвач
  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1609
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #787 on: 15.03.2020, 19:39:59 »
Източно германският град Гота са си КУПИЛИ 6 трамвая през 2018 от Базел. Те са от регионалният оператор BLT. Изгледайте клипчето за какво състояние става въпрос и за какво депо с подемни съоръжения.
Quote
https://www.youtube.com/watch?v=dCGUeD7kCbM
The Grand Tour

Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 708
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #788 on: 15.03.2020, 22:09:01 »
Еми какво дремем още, да товарят 40 бройки и да тръгват за София?

Offline eco_power

  • Приятел на ГТ
  • ****
  • Posts: 169
  • URBAN ECOLOGY
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #789 on: 15.03.2020, 23:35:36 »
Източно германският град Гота са си КУПИЛИ 6 трамвая през 2018 от Базел. Те са от регионалният оператор BLT. Изгледайте клипчето за какво състояние става въпрос и за какво депо с подемни съоръжения.
Quote
https://www.youtube.com/watch?v=dCGUeD7kCbM
Плаче ми се като им гледам базата  :rev:

Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 856
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #790 on: 23.04.2020, 21:52:46 »
Бъдещето на краставиците наистина е много мрачно. Има остър недостиг на части.
Актуалното състояние на 686:





Ето го и 673, който така и не тръгна по улиците. Интересна е ненадраната боя, която е почти като нова.



« Last Edit: 24.04.2020, 00:45:16 by bahner »
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline poly911

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 716
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #791 on: 23.04.2020, 22:46:15 »
Кой е пред 673

Изпратено от моят AMN-LX9 с помощта на Tapatalk


Offline bahner

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 856
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #792 on: 23.04.2020, 23:00:11 »
Кой е пред 673

435 е пред 673.

Не дезинформирай. Това е предницата на 673 върху 686.

Капакът на 673 с инвентарния номер е сложен на 686, не цялата предница. Кривият капак на 686 е върху 673.
Галерия за градски транспорт - https://www.flickr.com/gp/127247218@N05/qB017P

Offline CNN

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1079
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #793 on: 23.04.2020, 23:08:42 »
Само едно уточнение. Средната секция няма колоос, а са 4 самостоятелни колела, не свързани в общи колооси. 

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8954
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #794 on: 24.04.2020, 18:50:01 »
Само едно уточнение. Средната секция няма колоос, а са 4 самостоятелни колела, не свързани в общи колооси.
Аз им казвам кокили. Много точно название . Разбира се не е техническо.

Offline Alexcho

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
  • Любими марки: Skoda Solaris 27TR, MAN, BMC.
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #795 on: 25.04.2020, 10:46:52 »
Много жалко за 673, хубави комфортни и дълги трамваи се разграбват и не работят, а какви ли не подобия на трамваи като серия 500 продължават да се движат и къси се пращат по 100 пъти на ОР.
Фен на играта OMSI

Offline TRIZUBECA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 469
  • пендел
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #796 on: 25.04.2020, 11:07:40 »
Серия 500, в сравнение с късите кардани, бих казал, че са по-добри и удобни :neznam:
Като човек си знае к'во му е, само аз си знам к'во ми е

Offline Alexcho

  • Писател
  • **
  • Posts: 48
  • Любими марки: Skoda Solaris 27TR, MAN, BMC.
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #797 on: 25.04.2020, 11:25:50 »
Ужасни са като цяло според мен, всеки може да има мнение по въпроса разбира се. Доста неудобни нямат ниска секция а тетата секция с тия седалки наобратно е някакво недоразумение. Да предполагам биха вършили работа при ремонти но ето че досега толко години не са използвани по предназначение а като обикновени трамваи - каква е равносметката в този случай серия 900 е много по-удобна и по-добре е тя да остане до края.
Фен на играта OMSI

Offline TRIZUBECA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 469
  • пендел
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #798 on: 25.04.2020, 11:42:31 »
Това за седалките съм напълно съгласен с теб. Знаейки до известна степен историята на 500-ната серия, мисля че направата им е едно импулсивно решение, защото в момента за тясното междурелсово трасе, нямаме нужда от пендели. Обаче, 900-ната серия, както преди хора са се изразявали, с добавянето на нова опорна талига и без пипане по задвижващата част, трамваите са тромави и склонни към боксуване. Дали харчат повече електроенергия, аз не мога да кажа. :neznam: Във връзка с темата за краставиците, може ли някой да обясни каква е причината средната секция да се разбива толкова много (освен трасетата, разбира се.)? Нещо със спирачките ли е?
Като човек си знае к'во му е, само аз си знам к'во ми е

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8954
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #799 on: 25.04.2020, 20:46:07 »
Серия 500, в сравнение с късите кардани, бих казал, че са по-добри и удобни :neznam:
Няма такава серия.