Author Topic: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)  (Read 104703 times)

Online Dimitar155

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 333
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #800 on: 25.04.2020, 21:33:17 »
Серия 500, в сравнение с късите кардани, бих казал, че са по-добри и удобни :neznam:
Няма такава серия.
Това са пенделите.

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3488
  • TM 303
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #801 on: 25.04.2020, 21:41:32 »
Ако става дума за пенделите, то не нито са добри, нито са удобни... С изключение може би на 510 и 511, които са добри като за техническите си възможности, но са всичко, само не и удобни. А пък да се сравняват като технически показатели с Шиндлерите е като да съпоставяш Запорожец с Ауди.
« Last Edit: 25.04.2020, 21:43:04 by The Freshmaker »
Насилственото натъпкване на всички в метрото чрез унищожаването на наземния транспорт е форма на геноцид към населението на София.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8920
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #802 on: 26.04.2020, 16:33:23 »
Серия 500, в сравнение с късите кардани, бих казал, че са по-добри и удобни :neznam:
Няма такава серия.
Това са пенделите.
Т8К -503 ИЛИ
Серия 503 - в случая става дума за пенделите, които са преправени от други модели.
Но серия 500 - едва ли ?
Виж - серия 5хх по бива.

Offline TRIZUBECA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 443
  • пендел
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #803 on: 27.04.2020, 09:08:34 »
T8K-503 имах предвид. Няма серия 500, така е.
Като човек си знае к'во му е, само аз си знам к'во ми е

324228_e by TRIZUBECA, on Flickr

Offline davidcho10

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1185
  • Ikarus 280.92T Ganz elektrotechnische werke
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #804 on: 28.04.2020, 00:26:24 »
А 501 и 502 каква серия се водят, Софии, ама не и 4**. Според мен серия 5** са този тип трамваи с врати от двете страни, пригодени за скачане един с друг. Както са били 501, 502 и 503, 504, макар и да са с различни форми и задвижване, все са 5**.
Никога няма да се измисли по - добро нещо от Ikarus 280.92T Ganz. Място за спор няма!

Offline hakama

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #805 on: 28.04.2020, 13:11:59 »
Защо не спазват заповедта за автоматично отваряне на вратите от началото на ИП, а се налага всеки сам да натиска копчетата?

Offline Pesho1991

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 514
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #806 on: 28.04.2020, 13:13:54 »
Защо не спазват заповедта за автоматично отваряне на вратите от началото на ИП, а се налага всеки сам да натиска копчетата?
Прочети в темата за недобросъвестни водачи. Иначе причината е, че просто не може. Ако ти е такъв проблемът ходи на средна секция и там е автоматично отварянето.

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2209
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #807 on: 29.04.2020, 15:01:44 »
 В салона на 674(а може би на всички останали) в I - ва секция забелязах странни метални планки, които са монтирани на покрива, точно над седалките. Предназначението им вероятно е за захващане на гумени ръкохватки? Ако е така,  това е добра и практична идея, само остава да се сложат висящи гумени дръжки. На повечето трамваи третата врата се отваря автоматично доста бавно. Бих добавил, че Шиндлерите са най-удобните трамваи, които са се движили някога  по софийските улици , като изключим символичните размери на седалките им. Но грохотът, който издават движейки се по "Илиенско шосе" и други "хубави места" е аналогичен на този от българските мотриси, а в началото не бе така...
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8920
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #808 on: 29.04.2020, 15:19:00 »
Вероятно си видял щипките, на които са слагали реклами.

Offline fafan

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2607
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #809 on: 29.04.2020, 15:24:15 »
В салона на 674(а може би на всички останали) в I - ва секция забелязах странни метални планки, които са монтирани на покрива, точно над седалките. Предназначението им вероятно е за захващане на гумени ръкохватки? Ако е така,  това е добра и практична идея, само остава да се сложат висящи гумени дръжки. На повечето трамваи третата врата се отваря автоматично доста бавно. Бих добавил, че Шиндлерите са най-удобните трамваи, които са се движили някога  по софийските улици , като изключим символичните размери на седалките им. Но грохотът, който издават движейки се по "Илиенско шосе" и други "хубави места" е аналогичен на този от българските мотриси, а в началото не бе така...

Това е разпространен из цяла Швейцария начин да закачат реклами в трамваите:



Гумените дръжки са една глупост - нехигиенични, късат и износват се бързо и човек непрекъснато си удря главата в тях.

Порадвай им се още малко, с темпото с което са започнали да ги скапват и хроничния недостиг на резервни части и нежеланието на СО да купи нови ще ги виждаме още кратко време по софийските улици, след което ще бъдат обявени за "кочини" и пратени на плаца да гният както други скорошни придобивки.

Offline Tatra

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3730
    • ICQ Messenger - 229817817
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #810 on: 09.09.2020, 20:46:42 »
Очаквайте утре или вдругиден 686 на линия. 909 също.
ТРАМВАЙНО ДЕПО "БАНИШОРА"
Трамвайна мотриса инв. ном.: 936
линия номер: 6

Offline danny.drandarov

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #811 on: 15.09.2020, 11:23:39 »
686 днес е на ТП

Изпратено от моят SM-J600FN с помощта на Tapatalk


Offline vaz2106

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 703
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #812 on: 16.09.2020, 07:14:36 »
От понеделник е на линия , беше на 8/7.

Offline Ivailo123

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 8
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #813 on: 19.09.2020, 16:50:00 »
Трамвай 686 в тестове

Изпратено от моят Redmi Note 8T с помощта на Tapatalk


Offline danny.drandarov

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #814 on: 19.09.2020, 16:51:47 »
Какви са тези "дупки" на средната секция?

Изпратено от моят SM-J600FN с помощта на Tapatalk


Offline danny.drandarov

  • Писател
  • **
  • Posts: 33
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #815 on: 19.09.2020, 16:52:27 »
На други снимки там има капаци.

Изпратено от моят SM-J600FN с помощта на Tapatalk


Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2187
  • 506
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #816 on: 19.09.2020, 16:54:33 »
Колелата на средната секция са там. И на линия съм виждал трамвай със свалени капаци, не мисля, че е голям проблем.

Offline qwerty95

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1180
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #817 on: 19.09.2020, 16:55:13 »
Радвам се да видя нещо да мине през колелото на гара Север.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 9156
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #818 on: 19.09.2020, 19:20:27 »
Колелата на средната секция са там. И на линия съм виждал трамвай със свалени капаци, не мисля, че е голям проблем.
Ма разбира се. Тия швейцарци въобще не разбират от трамваи,  пък и капаците не карат трамва, нали. То и на Дашевките беше така - само пречат.

Offline София 70

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8920
    • View Profile
Re: Schindler Waggon AG Be 4/6 (659-686)
« Reply #819 on: 19.09.2020, 20:19:01 »
Радвам се да видя нещо да мине през колелото на гара Север.
Всеки  делничен ден минават по два трамвая на проби.