Вижте страниците на сдружение Градски транспорт и инфраструктура bgtransport.org и Facebook
Май и 686 го чака съдбата на 673. Не знам дали и една смяна успя да изкара и пак е забит в глуха линия.
Твърдя, че количеството , за което говореха в Банишора не е това , което е трябвало да бъде.
[Така се получава като му слагат предницата на 673(трябва да има малко хумор де).
Quote from: София 70 on 04.11.2020, 11:26:48Твърдя, че количеството , за което говореха в Банишора не е това , което е трябвало да бъде.Това е интересно. И за какво количество е говорено в Банишора?
За голямо - един железопътен вагон с части... Фолклор , както ти го наричаш .
Quote from: emm_1968 on 04.11.2020, 16:35:52Quote from: София 70 on 04.11.2020, 11:26:48Твърдя, че количеството , за което говореха в Банишора не е това , което е трябвало да бъде.Това е интересно. И за какво количество е говорено в Банишора?За голямо - един железопътен вагон с части... Фолклор , както ти го наричаш .
Има пребоядисвани трамваи тук. Но и немалка част от трамваите зойдоха с такива мехури по средните секции от там. Явно има проблем със основата. Впрочем интересното е, че не може да се различат пребоядисвани тук и непребоядисвани трамваи.