Author Topic: Неефективните автобусни линии  (Read 66284 times)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #60 on: 27.10.2009, 00:38:27 »
В събота за сметка на това беше БМЦ :) Има излишък на Икаруси след концесионирането на линиите, пускат ги където падне

Offline emo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 18618
  • Приятел на всички шофьори и ватмани от ГТ
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #61 on: 27.10.2009, 10:44:44 »
В събота за сметка на това беше БМЦ :) Има излишък на Икаруси след концесионирането на линиите, пускат ги където падне

Също така има излишък и на бежови.
Събота и неделя бяха БМЦ-та по 2 броя, за неделя знаете колко хора превозиха.
Когато се оформи красивият комплекс около станцията на лифта може да си има курсове на 122 и 123 и до 23:30 часа, но сега просто трябва да има по 3 курса на ден при неработещ лифт, за да няма преразход.
Близо 3000 мои снимки от 2007 г. до днес.
https://www.flickr.com/photos/147931689@N02/

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #62 on: 13.04.2010, 22:44:15 »
А123 обслужва Малинова долина, след нея са има-няма 500 м. до последната спирка при лифта. Освен това прави полезна връзка на А111 с долен Ст.град и Дървеница. Трябва да се помисли как максимално да уплътни интервалите между останалите линии в този участък, за да имат хората нормален транспорт, а не да се съкращава.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline AROS

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1316
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #63 on: 13.04.2010, 23:24:04 »
То връзка с тези места се прави и пеша има няма 10минути от обръщалото на петицата до района около УНСС или ст.Дървеница по Ляпчев или през Дървеница,има само едни стълби, които са доста много.
В момента неадектватни са а65 и тм 23, а2 е адекватен но е къс, тм 19 е полунеадекватен за сега.

Offline gigo

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #64 on: 16.04.2011, 23:16:18 »
Малко идеи за безмислените линни :angry:-автобуси                                                                                        АВТ.114-ст.В.Левски-пл.Орлов мост-бул.Ц.шосе-х-л Плиска-Окр.болница-пътен възел Младост 1-ул.Кап.списаревски-бул.Проф.Лазаров-бул.Копенхаген-жк.Дружба 2.                                                                АВТ.7-закрива се                                                                                                                                               А.75-жк.Овча купел 2-бул.Линкълн-бул.Монтевидео-ул.Любляна-Бул.Овча купел-ул.Т.Каблешков-бул.ген.Ст.Тошев-бул.Г.Делчев-бул.България-бул.Евлоги Георгиев-пл.Орлов мост-бул.Ц.шосе-бул.Асен Йорданов-ул.Иван кулката -ул.Гео Милев-ул.С.река-ул.Боян Магесинк-бул.Мадрид-бул.Евлоги Георгиев-пл.Орлов мост                                                                                    Трамваи-ТМ 3-Гара Захарна Фабрика-ул.Цар Симеон-бул.Константин Величков-бул.Александър Стамболийски-Пл.Възраждане-Пл.Македония-Съдебна палата                                                                              ТМ 1-Кв.Орландовци-пл.Ц.гара-бул.Христо Ботев-Ндк-жк.Иван Вазов         

Offline xxxtoshev

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 353
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #65 on: 16.04.2011, 23:34:33 »
Малко идеи за безмислените линни :angry:-автобуси                                                                                        АВТ.114-ст.В.Левски-пл.Орлов мост-бул.Ц.шосе-х-л Плиска-Окр.болница-пътен възел Младост 1-ул.Кап.списаревски-бул.Проф.Лазаров-бул.Копенхаген-жк.Дружба 2.                                                                АВТ.7-закрива се                                                                                                                                               А.75-жк.Овча купел 2-бул.Линкълн-бул.Монтевидео-ул.Любляна-Бул.Овча купел-ул.Т.Каблешков-бул.ген.Ст.Тошев-бул.Г.Делчев-бул.България-бул.Евлоги Георгиев-пл.Орлов мост-бул.Ц.шосе-бул.Асен Йорданов-ул.Иван кулката -ул.Гео Милев-ул.С.река-ул.Боян Магесинк-бул.Мадрид-бул.Евлоги Георгиев-пл.Орлов мост                                                                                    Трамваи-ТМ 3-Гара Захарна Фабрика-ул.Цар Симеон-бул.Константин Величков-бул.Александър Стамболийски-Пл.Възраждане-Пл.Македония-Съдебна палата                                                                              ТМ 1-Кв.Орландовци-пл.Ц.гара-бул.Христо Ботев-Ндк-жк.Иван Вазов         

1. И как 114 ще обслужва МИЦ,каквато всъщност е неговата функция?
2. В този 75 храна за из път предвижда ли се...  ;D

Offline gigo

  • Начинаещ
  • *
  • Posts: 19
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #66 on: 17.04.2011, 00:02:34 »
Малко идеи за безмислените линни :angry:-автобуси                                                                                        АВТ.114-ст.В.Левски-пл.Орлов мост-бул.Ц.шосе-х-л Плиска-Окр.болница-пътен възел Младост 1-ул.Кап.списаревски-бул.Проф.Лазаров-бул.Копенхаген-жк.Дружба 2.                                                                АВТ.7-закрива се                                                                                                                                               А.75-жк.Овча купел 2-бул.Линкълн-бул.Монтевидео-ул.Любляна-Бул.Овча купел-ул.Т.Каблешков-бул.ген.Ст.Тошев-бул.Г.Делчев-бул.България-бул.Евлоги Георгиев-пл.Орлов мост-бул.Ц.шосе-бул.Асен Йорданов-ул.Иван кулката -ул.Гео Милев-ул.С.река-ул.Боян Магесинк-бул.Мадрид-бул.Евлоги Георгиев-пл.Орлов мост                                                                                    Трамваи-ТМ 3-Гара Захарна Фабрика-ул.Цар Симеон-бул.Константин Величков-бул.Александър Стамболийски-Пл.Възраждане-Пл.Македония-Съдебна палата                                                                              ТМ 1-Кв.Орландовци-пл.Ц.гара-бул.Христо Ботев-Ндк-жк.Иван Вазов         

1. И как 114 ще обслужва МИЦ,каквато всъщност е неговата функция?
2. В този 75 храна за из път предвижда ли се...  ;D
1.Да обслужва жк.Дружба-2 и да се разтовари 204.                                         2.Доста дълъг маршрут,нали. :blush2:

Offline Nicky

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 593
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #67 on: 17.04.2011, 00:05:12 »
114 не го пипайте, че без това хората, които имат работа около центъра на БАН с Орлов друга пряка връзка нямат, трябват прекачвания или ходене пеша ;)

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 8983
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #68 on: 24.04.2011, 19:16:53 »
114 e нужен само до пускането на метрото до Експо Център, след това става ненужен - Експо Център има метростанция, от БАН до Орлов Мост ще стига бързо с едно прекачване или с малко вървене до станцията. Предложения маршрут на 75 е много дълъг с няколко сериозни задръствания и спазването на разписание става практически невъзможно.  :)

Offline Nicky

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 593
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #69 on: 24.04.2011, 19:44:43 »
И след пускането на метрото е хубаво да си има дублиращ транспорт. Все пак не винаги то е най-удобния вариант. Например ако искаш да стигнеш от Плиска до Бан, с 114 ще е по-бързо отколкото да се връщаш до Орлов за метро :)

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #70 on: 24.04.2011, 20:45:43 »
Хайде, хайде, стига фантасмагории, от Плиска до БАН... за този нечовешки поток предлагам БАН да си организират служебен транспорт. То и от нас до асансьорния завод няма директна връзка, но някак го преживявам.
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Nicky

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 593
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #71 on: 24.04.2011, 22:43:38 »
Да бе, забравих, че градския транспорт съществува за да им се плаща на водачите някаква заплата. По тази логика да спираме всичко и да оставим метрото, че евентуално ще има най-голям пътникопоток. И все пак 114 не пътува празен, но не ми се спори...

Offline brenius

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 77
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #72 on: 24.04.2011, 23:12:58 »
И след пускането на метрото е хубаво да си има дублиращ транспорт. Все пак не винаги то е най-удобния вариант. Например ако искаш да стигнеш от Плиска до Бан, с 114 ще е по-бързо отколкото да се връщаш до Орлов за метро :)
Познавам достатъчно народ от комплекса на БАН около реактора и ако някой от там има работа към Плиска, то е до институтите на БАН в Гео Милев- до там така или иначе селските автобуси правят достатъчно добра връзка. Не знам някой да е почнал да разчита на 114.

Offline Nicky

  • Ограничени права
  • Маниак
  • ******
  • Posts: 593
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #73 on: 24.04.2011, 23:21:48 »
Служителите на ГДБОП, намира се точно отсреща на БАН :)

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11150
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #74 on: 24.04.2011, 23:27:12 »
Хората в 114 са от Печатницата до Орлов мост. За спирките на БАН, Метро и ИЕЦ я останат 2-3 човека, я не

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #75 on: 25.04.2011, 00:19:14 »
Да бе, забравих, че градския транспорт съществува за да им се плаща на водачите някаква заплата. По тази логика да спираме всичко и да оставим метрото, че евентуално ще има най-голям пътникопоток. И все пак 114 не пътува празен, но не ми се спори...
Уморих се вече да повтарям във форума, че ГТ трябва да е ефективен, а автобуси със средно двама пътника не са ефективни. За да се издържат такива абсурдни маршрути се съкращават коли от по-натоварените. Сетне сценарият е ясен, хората са недоволни, качват се на колите, съкращава се още от ГТ и така...
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!

Offline Knoxville

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 6338
    • View Profile
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #76 on: 25.04.2011, 00:53:05 »
След 18 часа има няколко курса към центъра, на които се пълнят стабилно автобусите, през останалото време общо взето няма никого.

Offline Petko21

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 7022
  • Техника
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 646173605
    • View Profile
    • Моите снимки
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #77 on: 25.04.2011, 01:56:34 »
Хората в 114 са от Печатницата до Орлов мост. За спирките на БАН, Метро и ИЕЦ я останат 2-3 човека, я не
Миналата седмица ходих с 114 до IEC, някъде към 11.00 пътувах с него и автобуса беше доста пълен. След като тръгнах да се прибирам към 15:00 часа още от първата спирка се препълни доволно, всички места бяха заети и имаше около 15-20 човека правостоящи. Даже се изненадах колко пътници пътуват с този автобус, на следващите две спирки се качиха още хора. И така докато стигнахме до Орлов мост, автобуса си беше пълен.  :)

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 16500
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #78 on: 25.04.2011, 09:20:45 »
Това, което предлагаш за 114, е нещо като 204А или старата 404. Проблемите с А204 се решават ... просто с А204 - тя се пълни и в двата си края, така че не виждам смисъл от засилване само на източния и край.
Метрото ще го пуснат до края на 2012, но за съжаление връзката Ляпчев-Копенхаген и продължението на ТМ23 до Младост 1А ще закъснеят за неопределено засега време.
Иначе при налични напречни връзки би могло А114 да се специализира в довозване от различните части на Дружба-2 до метрото (ТМ23 покрива само тясна ивица). При наличие на метро маршрутът на А114 по Цариградско става съвършено безсмислен.

Предложението за А75 считам като малка шега или някакъв вариант за туристическа обиколка - Sightseeing Sofia.

Offline giorev

  • Ограничени права
  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4121
    • View Profile
    • Email
Re: Неефективните автобусни линии
« Reply #79 on: 25.04.2011, 15:31:38 »
Хората в 114 са от Печатницата до Орлов мост. За спирките на БАН, Метро и ИЕЦ я останат 2-3 човека, я не
Миналата седмица ходих с 114 до IEC, някъде към 11.00 пътувах с него и автобуса беше доста пълен. След като тръгнах да се прибирам към 15:00 часа още от първата спирка се препълни доволно, всички места бяха заети и имаше около 15-20 човека правостоящи. Даже се изненадах колко пътници пътуват с този автобус, на следващите две спирки се качиха още хора. И така докато стигнахме до Орлов мост, автобуса си беше пълен.  :)
Аз колкото пъти го видя около Метро все е празен (разб. 2-3 пътника), при теб как се е "напълнил доволно" незнам. Основното натоварване е между Орлов мост и Окръжна болница, по това направление линии бол, така че...
Само скоропостижното закриване на Столичен Автотранспорт ЕАД би гарантирало на софиянци ежедневно комфортно и безаварийно пътуване с автобус в градски условия, което априори би увеличило дялът на превозите на обществения транспорт и би повлияло положително на трафика в столицата!