Много ми е забавно как се правят прогнози за след 2 г., когато не се знае изобщо какво ще има... Във всеки случай ако селските линии9 се съкратят до МИЦ, то 114 да се пусне на 10 мин. максимум.
А за сегашното състояние на 114 - по принцип линия, която е на 25 мин, не работи празник, няма ношни курсове не е особено привлекателна, т.к. хората не знаят кога минава и кога не.
Ако аз от нас трябва да ходя до Метро например ми е все тая дали ще ползвам тм до Стадиона, оттам който и да е автобус до Орлов мост и 114 или ще продължа с автобуса до Окр. б-ца и оттам ще хвана 1 или 6. Обаче хора, които живеят около Орлов мост и искат да стигнат МИЦ не им все тая. А най-добре би било автобус 6 да се обедини със 114, но това само много умните хора го одобряват като идея.
А защо написах, че 384 е почти безсмислена. Кой оътува от летището до Младост? ще кажете, че тази линия трябва да довозва до метрото и какво се получава. Все едно хората не могат да хванат метрото, ако искат това и на МС СУ. От Т1 времетраенето е абсолютно едно и също - с авт. 84 е 31 мин. А 384 + метро е 29 мин. Ако се тръгва от Т2 вече има някаква разлика 36 срещу 24 мин. Пиша само за върхови моменти, защото в извънвръх 84 е много по-бърз и стига от Т1 до Орлов мост за 23 мин, вместо за 31. Тук не включвам времето за влизане в станциите, т.к. го има и при двата варианта, а и станциите са леко отдалечени от автобусните спирки.