Author Topic: Рендъри на МД3  (Read 2950 times)

Offline davidcho10

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 269
  • AUDI RS6-R ABT<3
    • View Profile
Re: Рендъри на МД3
« Reply #20 on: 06.01.2019, 16:06:45 »
Площадката и стълбите са на втората снимка.
любими трамваи - 35 311 701 2057 4101
любими тролеи - 2112 2608 2609 2707 2910
любими автобуси - 373 1537 1645 1723 1767 1951
Фен на старите немски и унгарски возила!
Против новите турски и китайски боклуци!

Offline New_Passenger

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 485
    • View Profile
Re: Рендъри на МД3
« Reply #21 on: 06.01.2019, 17:07:37 »
Стълбите се виждат, но площадка май няма.

Offline Pesho1991

  • Писател
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: Рендъри на МД3
« Reply #22 on: 07.01.2019, 10:00:07 »
Да наистина е добре че имаме собствен стил станции. Това ни прави като големите мегаполиси из Европа и САЩ, но мисля че метрото ни е с прекалено малко станции, че да се работи по калъп вместо да се търси уникалност за всяка една от станциите. Като се има предвид имената им могат да се постараят повече. Това обаче е лично мнение, като пак казвам че да се следи една основна линия на дизайн също не е зле, тъй като ни приближава до западните мегаполиси. :) :) :)

Offline New_Passenger

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 485
    • View Profile
Re: Рендъри на МД3
« Reply #23 on: 07.01.2019, 11:55:20 »
Освен това, за да се направи хубав дизайн който да радва окото, не е задължително да се използват някакви суперскъпи материали.

Offline Pesho1991

  • Писател
  • **
  • Posts: 35
    • View Profile
Re: Рендъри на МД3
« Reply #24 on: 07.01.2019, 13:53:29 »
И аз съм на мнението, че не е нужно да се използват скъпи материали. Аз съм привърженик на идеята да се ползват КАЧЕСТВЕНИ материали дори и да струва малко повече, но ако може да се постигне качество с по-евтини материали тогава още по-добре.

Offline New_Passenger

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 485
    • View Profile
Re: Рендъри на МД3
« Reply #25 on: 10.01.2019, 13:26:11 »
Навремето имаше конкурс за МС Дружба, всички проекти бяха доста по-различни от това което сме свикнали да виждаме, но не и кой знае колко впечатляващи. В крайна сметка дизайнът на МС Дружба никак не е лош, доста похвали е получил.

Offline mitkov2

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 456
    • View Profile
    • Email
Re: Рендъри на МД3
« Reply #26 on: 10.01.2019, 14:39:24 »
Навремето имаше конкурс за МС Дружба, всички проекти бяха доста по-различни от това което сме свикнали да виждаме, но не и кой знае колко впечатляващи. В крайна сметка дизайнът на МС Дружба никак не е лош, доста похвали е получил.
МС Дружба не е нищо особено. Станция като станция, но доста бледнее пред конкурсните предложения, които бяха наистина уникални. Поне като се отказаха от иновативните архитектурни решения, да беше изпълнена качествено. Съжалявам, че се отклонявам от темата на раздела, но Дружба тече при всеки дъжд и сняг, асансорите се наводняват и спират, а гаранцията на участъка от ИЕЦ до Летището е (беше) само 2 години....2 години гаранция на обект от национално значение, според МС.

Offline New_Passenger

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 485
    • View Profile
Re: Рендъри на МД3
« Reply #27 on: 10.01.2019, 14:54:32 »
Все пак Дружба я хвалеха за дизайна когато обсъждаха отсечката ИЕЦ-Летище. Течът е отделна тема която засяга не една станция.
Доколкото знам не са се отказали напълно от тези предложения, проектът, победил в онзи конкурс, щял да се използва за бъдещата станция след Бизнес парка... евентуално.

Offline fizik

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 556
    • View Profile
    • Email
Re: Рендъри на МД3
« Reply #28 on: 10.01.2019, 17:09:06 »
Все пак Дружба я хвалеха за дизайна когато обсъждаха отсечката ИЕЦ-Летище. Течът е отделна тема която засяга не една станция.
Доколкото знам не са се отказали напълно от тези предложения, проектът, победил в онзи конкурс, щял да се използва за бъдещата станция след Бизнес парка... евентуално.

Това е все едно да кажат "Тази рецепта за супа е много хубава. Ние сготвихме друга супа и вече я сервирахме, но защото рецептата е хубава, ще я сготвим нея за десерт"
Пълен абсурд - проектът за Дружба си беше проект за Дружба и не е приложим другаде. Аз съм много против индивидуалните дизайни на станциите по начина по който се изпълняват в момента. Един унифициран дизайн ще е много по-евтин, защото най-малкото, ще се поръчат едни и същи материали за всички станции и няма да има проблеми с това, че в едната станция плочките ще са хлъзгави, а в другата няма да бъдат....

Offline wiNt

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 901
  • ! 9060 !
    • View Profile
Re: Рендъри на МД3
« Reply #29 on: 10.01.2019, 18:06:16 »
Всеки влизал в метро из Западна Европа знае колко ужасяващо изглеждат иначе унифицираните им станции. Гаранция, 9 от 10 няма да го предпочетат, за да се спестят някакви смешни суми.

Възникна ми друг въпрос - търсейки информация за конкурса на МС Дружба попаднах на десетки рендъри на същата тази станция, но с надпис "Хладилника". Да не е рециклиран дизайна ѝ от там? Просторът ѝ и цялостното оформление не се връзва с другите станции в близост тъй или иначе.

Offline New_Passenger

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 485
    • View Profile
Re: Рендъри на МД3
« Reply #30 on: 18.01.2019, 18:51:53 »
@fizik: нереализираният проект от конкурса за МС20 можело да бъде преработен и да се използва за станцията на Околовръстното след БП.

@wiNt: в никакъв случай не искам станциите да са с еднакъв дизайн. Като стил - да, но всяка една от станциите да си има собствена идея. Бай дъ уей, къде е този рендър с надпис "Хладилника"? Може ли линк?