Аз бях на общественото обсъждане вчера в бившето кино Левски (сега е театрална зала). Хората, живеещи на булеварда, масово се изказаха за асфалт, но имаше и такива, които предпочитаха паветата, цитирам: "но да се поставят така, че да не стават на вълни и да не се вдига прах".
Тоест нещо на този принцип:
Което после да изглежда така:
А ето и повече за тази космическа технология:
http://www.pavingexpert.com/jointing09.htmНай-вероятно ще се подходи към смесена настилка - паваж на местата за паркиране и паваж в стесненията около трамвайните спирки. Най-вероятно и паваж по трамвайното трасе.
Изключително положително е, че хората почти масово се изказа в подкрепа на поставяне на трамвайни ограничители, успоредно на трамвайното трасе, за да се предотврати бързото каране и рязкото изпреварване по него, както и неговата по-бърза амортизация.
Столичната община този път се бе подготвила. Освен прости схеми, бяха направени и визуализации (видни от статията) и казаха точно какво искат от хората - да кажат каква настилка искат, дали виждат пропуски в проекта и дали имат други съображения като живущи по булеварда.
Единствено лошо впечатление ми направи малоумния кмет от ДБГ - Цолов, който, заедно с негов клакьор в залата, искаше да дава думата, едва ли не, само на хора, които живеят по булеварда. Все едно той е цар и става въпрос за вътрешноквартална улица, а не за ІІІ клас транзитен булевард.