А не се ли замисляте, че може отношението на работодателя да е различно, да има бонуси, по-високо заплащане? Хората са си едни и същи, но важи поговорката "каквото повикало, такова се обадило" ако работодателя те ебава това веднага се отразява на обслужването, защото всеки си го искарва на клиентите. И това трябва да го чуят всички работодатели, които прецакват служителите си, бавят им заплати, удържат им пари, или се отнасят лошо, че всъщност полека-лека прецакват сами себе си. Не става въпрос конкретно за тези, а общо попринцип.
Защото ако едни изчакват пътници и после юркат много автобуса може да им удържат пари за преразход, а на други не. А дали има някакви бонуси ако изчакваш пътници? Как да те стимулират като не си задължен да го правиш, задължен си само да качиш хората заварени на спирката, изчакване на тичащи е само пожелателно и ако има време, има разлика.