Author Topic: BMC Procity CNG (1401-1428, 2500-2519, 3400-3411, 7041-7163 нечетни)  (Read 64003 times)

Offline Sailor Moon9521

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 467
  • 私はイカルス―ガンツ280.92Tがすきです。
    • View Profile
3402 с черни цифри залепени на сивата част на предницата. Поне от около седмица е така.


Offline TRIZUBECA

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 321
  • пендел
    • View Profile
2502 сериозно вандализиран :angry:
Като човек си знае к'во му е, само аз си знам к'во ми е

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2143
    • View Profile
    • Email
 Ръждата по 7041 "цъфна" на неочаквано място за рекордно кратко време  - от вратичката на гърловината за зареждане с гориво надолу се стичат  кафяви рекички. Изглежда ще си имаме работа с първите по рода си биоразградими автобуси с трайност на деграленова торбичка...
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4142
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Ръждата по 7041 "цъфна" на неочаквано място за рекордно кратко време  - от вратичката на гърловината за зареждане с гориво надолу се стичат  кафяви рекички. Изглежда ще си имаме работа с първите по рода си биоразградими автобуси с трайност на деграленова торбичка...
7069 от есента
 :arrow:

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13360
    • View Profile
    • Email
Много странно, едно от най-новите ВМС-та 14ХХ ми направи впечатление че половината задна броня беше в ръжда, особено по ъглите. Доста бързо ми се струва, те са чисто нови нямат и 2 години. Отделно и като се загледа човек на други места тези автобуси имат мини-стечки ръжда.

Май ще се окаж, че китайските са една идея по-добре направени или поне с по-добро антикорозионно покритие.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11083
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Броните не са метални, няма как да е от тях, вероятно са стечки от задния капак, имаше коментари за това още в началото.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Най-подробната галерия и база данни за возилата в София
Защото транспортът е нашата страст, която трябва да съхраним заедно!


Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 13360
    • View Profile
    • Email
Най-вероятно тогава е от капака над нея щом е пластмасова, но отляво ми направи впечатление че цялата беше в стечки ръжда.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline wiNt

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1164
  • ! 9060 !
    • View Profile
Китайските лично аз ги бях снимал как дръжките им са в ръжда месец-два след доставката. Всичките са еднаква стока.

Offline София 100

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2143
    • View Profile
    • Email
Любопитен факт: седалките в салоните на автобусите от модела най-вероятно са произведени в България :fan:. Както знаем на тях е изписано GRAMMER. Това е немска марка, придобила цеха за обработка на метали "Цанко Цеков", по-късно фабриката за седалки на автобуси и вагони :)  "Възход" в с. Трудовец,  Ботевградско още през 1997г.  Основната дейност на компанията е производство на седалки.  Източник:  http://investinbotevgrad.com/en/invest/grammer-ad
Винаги, когато се яви трудност - в живота, или в работата ми, си припомням индийската пословица:
"Трябва търпение и труд, за да се превърне черничевият лист в коприна"

 Елисавета Багряна

Offline bagercho

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2570
    • View Profile
Това на старите. На новите, както и на Ютонг, всички Солариси и Песите са полски - Ster.