Author Topic: BMC Procity CNG (1401-1428, 2500-2519, 3400-3411, 7041-7171 нечетни)  (Read 189604 times)

Offline The Freshmaker

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3771
  • TM 303
    • View Profile
Днес пътувах няколко спирки с една от новите придобивки. Първите впечатления напълно се покриват с очакванията ми, което всъщност не е добра новина.
Първо хубавото - двигателят и трансмисията поне на първо четене оставят добро впечатление. Шумничко е вътре, като във всяко BMC, но оттам насетне вървежът е супер, скоростната кутия работи супер, общо взето спокойно може да се очаква, че от към задвижване ще излязат здрави, пъргави и икономични.
И дотам с добрите новини. Дизайнът не мога да го нарека с тази горда дума - приличат на сделани в час по трудово. Изработката - също. Седалчиците на моите 60 кг и нисък ръст са ми супертесни, за по-едри хора не смея и да предположа. "Дограмата" се мърда при най-лекото сътресение по пътя, каросерията също изглежда солидна като кашкавал пане - отново типично за този производител. Изобщо - честити да са ни, явно на толкова се радваме - нека радостта започне. :)
« Last Edit: 28.07.2017, 12:50:20 by The Freshmaker »
А всъщност София можеше да бъде един прекрасен град, ако имаше друго управление и ако 70 процента от населението му беше друго...

Offline bagercho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3646
    • View Profile
320 к.с. двигател в комбинация със 6-степенна кутия ZF със сигурност върви страхотно. Тези монитори в салона работят ли, или ще си останат просто като бонус от производителя?

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
И дотам с добрите новини. Дизайнът не мога да го нарека с тази горда дума - приличат на сделани в час по трудово. Изработката - също. Седалчиците на моите 60 кг и нисък ръст са ми супертесни, за по-едри хора не смея и да предположа.
За по едри хора няма нито една удобна седалка, освен може би на българските трамваи и по-точно на 701 и разбира се големите седалки на Шкодите, затова не ме учудва, че и тези са такива, защото в крайна сметка се гонят повече седящи места, без да се намалява вместимостта за правостоящите. Обикновено като седя на двойна седалка, ако някой желае да седне до мен, аз ставам, защото е изключително некомфортно да си на толкова интимно разстояние от непознат човек.
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline 2828

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2374
  • 506
    • View Profile
    • Email
320 к.с. двигател в комбинация със 6-степенна кутия ZF със сигурност върви страхотно. Тези монитори в салона работят ли, или ще си останат просто като бонус от производителя?
Вчера в 7083 и 7073 не работеха.

Offline bonbon

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1989
    • View Profile
А спирките съобщават ли се или нямат такава система?

Offline tsetsi81

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 469
    • View Profile
Не разбирам защо инвентарните им номера са такива хаотични,само нечетни,започващи отникъде?Не можеше ли просто да са 7101-7160 и готова?Числа ли няма,серии ли няма,пълна тъпня!

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15523
    • View Profile
    • Email
Беше писано, традиция от едно време, когато в Земляне бяха само нечетни номера, в Малашевци само четни, традиции по номера обслужващи линии и тн.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 11379
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Да, ама това като традиция отдавна умря.
Може да нема ред, ама требе да се спазва!

Offline poly911

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1269
    • View Profile
    • Email
7145 по 81 кара с естествен климатик т.е. с отворени прозорци

Offline viktor_bdz

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1332
    • View Profile
Добре са автобусите. Возят добре, но са малко шумни. Много приятни са отвътре, когато е пуснат климатика. Единствено в 7063 по 86 имаше някакви проблеми с климатика и вътре беше много горещо.
« Last Edit: 02.08.2017, 16:54:11 by viktor_bdz »

Offline mitakis

  • над нещата
  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4193
    • View Profile
На доста не им работят климатиците явно.
7133 беше закъсал.
7115, с който направих сефте пътуването, за 40 минути изгасна рязко и безвъзвратно шест пъти. В компа грешка, 1-ва врата не се отваряше докато я има грешката, шофьорът слизаше до акумулаторите да изключва захранването, за да се изчиства грешката. И това се случва цял ден, няма смяна.
Личи си, че са сделани възможно най-бързо. Дано докато имат проблеми, всички стари БМЦ да са на линия.
Трудно е да направиш нещо както трябва, вместо как да е.

Offline btr95

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2700
    • View Profile
    • Email
Компютърна грешка не е нещо, което да не бъде преодоляно, Песите също имаха проблеми.
« Last Edit: 02.08.2017, 19:51:27 by btr95 »
Тм депо:Банишора
Тм мотриса: 713
Тм линия: 4

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
 Днес за първи път пътувах продължително с новите концесионерски автобуси - последователно с 7043 и 7049. Като впечатление от качеството, оформлението и  комфортът съм напълно съгласен с констатираното по-горе от Фрешмейкър. Дори опорните елементи в салона са монтирани хлабаво и при движение постоянно се чува скрибуцане, всичко вибрира. Отвън декоративните уплътнения на прозорците в горната си част при един екземпляр(не запомних инв. №) бяха залепени с хартиено тиксо...
Достатъчно красноречив факт за качеството е и закрепването на тасовете към джантите - с винтчета...
Разбира се, фактът, че са оборудвани с климатици е един от най-положителните моменти в "турският сериал". Досега не съм виждал в който и да е автобус мониторите в салона да работят. 7101 по 30  работеше без включена електронна табела. По отношение на надеждността на автобусите засега оставам скептичен - днес по 30 линия два курса не бяха изпълнени поради повреди...
Направеното днес е недостатъчно за утре.

Offline $h@IdEr

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4462
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 359945577
    • MSN Messenger - dilly-m@hotmail.com
    • AOL Instant Messenger - dillyan96
    • View Profile
    • Рекламни концепции на бургаски Солариси
    • Email
Достатъчно красноречив факт за качеството е и закрепването на тасовете към джантите - с винтчета...
Не е достатъчно красноречив, защото, например, при Соларис / Шкода 26Тр в Бургас и останалите три града, където ги доставиха, тасовете, освен с клипсовете по краищата, се захващат и в средата с два винта за една скоба, прикрепена към джантата.

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
Повечето шофьори сега правят сефтето на автобусите и е нормално да не ги познават. Това не ги прави (автобусите) по-добри, но и не е задължително проблемите да са свързани с някакви дефекти. В някои от първите дни нямаше ток през нощта в Малашевци при метанстанцията и много от автобусите не са били заредени. С цел да се изкара колкото се може повече на линия, на другия ден почти всички са карали без климатици и поетапно прибирани за дозареждане.

Offline difian

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 18072
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Любителска страница на Софийското метро във Facebook!
    • Email
Това да не е саботаж от ужасния ужасен общински гараж срещи самоотвержения и жертвоготовен концесионер?!   :help:

Offline Metan

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3644
    • View Profile
На тези не им трябва саботаж. Сами са си достатъчни.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 15464
  • Невъзможното иска само малко повече време
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Офтопик: че те гараж „Малашевци“ ли ползват?

Sofiatransport транспортна база данни

Най-подробната база данни и галерия за возилата от градския транспорт в София!

Offline ivaylostoenchev

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2310
    • View Profile
Офтопик: че те гараж „Малашевци“ ли ползват?
Да, МТК е част от територията на АП Малашевци :)

Offline София 100

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3776
    • View Profile
    • Email
 Не знам каква е надеждността на автобусите, които се движат по градските линии, но при тези по крайградските положението не е добро. И днес курсът на 30, който тръгва от Обеля в 17:09 не беше изпълнен, понеже автобусът, който е идвал от Балша е пренасочен към линия 81 заради повреда, която се е случила в Иваняне. Прави ми впечатление, че повечето капризи на тези автобуси се проявяват във втората част на деня, т.е. дали има връзка с по-високите температури навън?  И за съжаление от както концесионерът си върна линиите гореописаното е ежедневие. Очевидно има проблеми с адаптирането на автобусите към реална експлоатация и обучението на техническите лица, отговарящи за поддръжката им. Питам се дали от МТК някога са правили тестови пътувания с който и да е  модел автобус, преди да го закупят? Нормално ли е редовната експлоатация да се превръща в тестов период :help:, през който да се проявят всички слаби места и недостатъци на техниката?
Направеното днес е недостатъчно за утре.