Ако ценен кадър значи да отрежеш автоматичното гресиране на рейсовете под предлог, че се запушвало;
Да отрежеш датчиците на накладките под предлог, че имало още феродо и да не свети;
Да смениш на половината рейсове оригиналните алтернатори на Bosh с китайски такива, само защото ремонта им излиза по-скъп от нов китайски (точно заради тези алтернатори изгоряха 2 рейса и се палиха още няколко), а за другите части да не говорим - гуми със заводски дефекти, крушки даже и без марка, които карат по 1 седмица, СКЛАД ЗА ВТОРА УПОТРЕБА, нищо не се хвърля, а се ползва пак и пак и пак....;
Да сложиш норма от 27/100 на рейс, който гори 30+.
Именно той е причината за голямото текучество на шофьори в Карат С преди около 2 години, заради големите удръжки за преразход на гориво.
Мненията от Земляне и от вече закрития гараж Република не са кой знае колко по-различни.
Общо взето да, наистина много ценен кадър.