Author Topic: BMC Procity CNG (1401-1425, 2500-25**, 3400-34**, 7041-7163, нечетни)  (Read 21129 times)

Offline viktorlc

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 5392
  • www.bgtransport.org
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Сдружение "Градски транспорт и инфраструктура"
    • Email
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #220 on: 07.11.2018, 10:23:04 »
204 - след февруари 2019 г.
храна за мозък - http://www.banitza.net/

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9809
  • Триъгълник 36
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #221 on: 07.11.2018, 10:30:08 »
Нали уж с тях ще си вземат линиите от Карат. Демек би трябвало да се движат на 1, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 14, 69, 70 , 123 и 204. Не знам изпуснах ли нещо. Всъщност на някой ако му се смята колко коли се движат в момента по тези линии със все резервите да каже дали 82-та броя нови ще стигнат.

Колкото и да съм против частниците, според мен най-разумно щеше да бъде да ги оставят още 2-3 години, Конектата са им екстра и с тези дето идват сега да подменят всички стари ВМС-та, къси бели МАН-ове и подобни. Сега май нищо старо няма да могат да бракуват и разпадащите се стари ВМС-та ще останат, най-много да спрат  някой къс бял МАН и най-разпадащите се ВМС-та.
Не може така. Още преди три години от Столична община беше казано, че концесиите ще бъдат прекратени и щом е дадена някаква дума, тя трябва да се спази, макар че вече твърде много не беше спазена със забавянията на покупките на нови автобуси, които трябваше да са налични още от 2015 до миналата година, вместо да удължават договорите задкулисно, което си беше чисто източване на обществен бюджет. А че няма да успеят да подменят достатъчно от разпадащите се настоящи бараки на Автото, така ще бъде след като се поръчват мижави бройки от боклукчиви марки вместо да се поръчат автобуси от реномирани марки, че дори и да не са произведени в родната си страна, Lion's city надминаха всичките ми очаквания и ако вместо китайците бяха взели 110 солови такива картинката щеше да е по-различна. От 2014 г. насам не е спряно обновяването на автобусния парк, но общата сметка показва 378 автобуса, което въобще не е много за град като София. Тук се включват MAN Lion's city, ЮТОНГ-ите, ВМС-тата на МТК от миналата и тази година двете и новите електроавтобуси и ВМС-та за Автото до момента, а с 22-те метанови Ютонг-а и 60-те съчленени МАН-а за догодина ще станат 460, даже не могат да стигнат 500.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline georgi_L

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #222 on: 07.11.2018, 10:34:07 »
Наистина това сега с Карат-С нищо няма да промени. Най-разумно щеше да е да се преподпише концесията на Карат-С за още максимум 1-2 години и да се направи поръчка за още 60 нови автобуса и с това сега щяха да сменят наистина голям брой от старите автобуси. А сега какво? Заменяме сравнително нови автобуси с още по-нови (но по качество едва ли), а продължават да се движат още по-старите. Е промяната каква е ? Ако успеят да спрат късите бели манове и 305-ците поне нещо дори може и до спрат.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9809
  • Триъгълник 36
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #223 on: 07.11.2018, 10:37:30 »
Казва се икономията е майка на мизерията.
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline georgi_L

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #224 on: 07.11.2018, 10:41:08 »
Нали уж с тях ще си вземат линиите от Карат. Демек би трябвало да се движат на 1, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 14, 69, 70 , 123 и 204. Не знам изпуснах ли нещо. Всъщност на някой ако му се смята колко коли се движат в момента по тези линии със все резервите да каже дали 82-та броя нови ще стигнат.

Колкото и да съм против частниците, според мен най-разумно щеше да бъде да ги оставят още 2-3 години, Конектата са им екстра и с тези дето идват сега да подменят всички стари ВМС-та, къси бели МАН-ове и подобни. Сега май нищо старо няма да могат да бракуват и разпадащите се стари ВМС-та ще останат, най-много да спрат  някой къс бял МАН и най-разпадащите се ВМС-та.
Не може така. Още преди три години от Столична община беше казано, че концесиите ще бъдат прекратени и щом е дадена някаква дума, тя трябва да се спази, макар че вече твърде много не беше спазена със забавянията на покупките на нови автобуси, които трябваше да са налични още от 2015 до миналата година, вместо да удължават договорите задкулисно, което си беше чисто източване на обществен бюджет. А че няма да успеят да подменят достатъчно от разпадащите се настоящи бараки на Автото, така ще бъде след като се поръчват мижави бройки от боклукчиви марки вместо да се поръчат автобуси от реномирани марки, че дори и да не са произведени в родната си страна, Lion's city надминаха всичките ми очаквания и ако вместо китайците бяха взели 110 солови такива картинката щеше да е по-различна. От 2014 г. насам не е спряно обновяването на автобусния парк, но общата сметка показва 378 автобуса, което въобще не е много за град като София. Тук се включват MAN Lion's city, ЮТОНГ-ите, ВМС-тата на МТК от миналата и тази година двете и новите електроавтобуси и ВМС-та за Автото до момента, а с 22-те метанови Ютонг-а и 60-те съчленени МАН-а за догодина ще станат 460, даже не могат да стигнат 500.
Ха, те до сега не са си спазвали обещанията, а сега трябвало да се сетят, че като се обещава нещо трябва да се изпълнява. Тук говорим кое ще е по-полезно за ползващите гт, а не за някакви празни обещания ,то пред избори ясно всеки дава разни обещания,но идеята колко и какъв смисъл има в тях.

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 9809
  • Триъгълник 36
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #225 on: 07.11.2018, 11:05:39 »
Да обаче ако трябва концесиите да се преподпишат сегашните автобуси на „КАРАТ С“ няма да са им изгодни, защото не са чисто нови и няма да получат максимално заплащане от СО, а не са и по стандарт, не са изцяло климатизирани, така че е все едно дали са по-добри от старите ВМС-та на Автото или не, става дума за формални критерии, а срещу тях никой не може да спори, няма какво да се хващаме за тези автобуси. И на мен ми се ще да кажа като теб, но въпросът е като как да се реализира казаното, там нещата са сложни.
« Last Edit: 07.11.2018, 11:14:28 by AGENT 006 »
SOFIATRANSPORT транспортна база данни - Любителски страници и информация за обществения транспорт в София
Все още не сме професионалисти, но големите неща започват с една малка крачка

Offline Neronov

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2836
  • R.I.P 1210
    • View Profile
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #226 on: 07.11.2018, 12:59:09 »
Демек би трябвало да се движат на 1, 3, 4, 5, 7, 8, 10, 14, 69, 70 , 123 и 204. Не знам изпуснах ли нещо.

306  :D  204 няма да мине на БМЦта,а Карат най-вероярно ще я карат докато дойдат Мановете.

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4630
    • View Profile
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #227 on: 07.11.2018, 13:44:04 »
За 204 са нужни съчленени автобуси, обслужването с BMC делник ще доведе до Wall of Death.  :rolleyes: Принципно може да не се пилеят напразно съчленени коли за 113 и 304 и освободените да отидат като пикови по 204, но е половинчато решение. :rolleyes:

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3051
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #228 on: 07.11.2018, 14:50:05 »
204 ако се върне сега ще е с Конекто Г и Ман Лион освободени от 113 и 413, иначе би трябвало да си е с новите Манове от 2019г.

CNG автобусите ще са предимно по центъра, така че очаквайте оранжевите Ютонги да завземат Гео Милев.
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline georgi_L

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 67
  • Изработвам модели на ГТ.
    • Skype Me™!
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #229 on: 07.11.2018, 16:17:35 »
204 ако се върне сега ще е с Конекто Г и Ман Лион освободени от 113 и 413, иначе би трябвало да си е с новите Манове от 2019г.

CNG автобусите ще са предимно по центъра, така че очаквайте оранжевите Ютонги да завземат Гео Милев.
Браво! Евала на това решение!

Offline V.Peichev

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 4630
    • View Profile
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #230 on: 07.11.2018, 16:36:42 »
Не виждам как ще се освободят Conecto G от 413. :rolleyes: Преместване на линията в друг гараж не е удачно решение - нощните курсове към Младост са прилично пълни за разлика от тези към гарата, също така ще се увеличи нулевият пробег. :rolleyes:

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7764
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #231 on: 07.11.2018, 18:44:15 »
По-скоро могат да се заменят от зелени. Всъщност 3596 и 3297 още не съм ги видял на линия, а в Малашевци отписаха 2266. Та по принцип могат да съберат от кол и въже автобуси и като сложим БМЦ на 113 ще стигнат 204. Въпросът е че би било много неумно това. По-скоро като пуснат новите БМЦ (в скоро време и новите тухли) ще могат да се покрият всички линии на Карат-С без 204, който ще чака дългите МАН.

Offline pepi1997

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3963
  • 9060
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #232 on: 07.11.2018, 18:47:52 »
По-скоро могат да се заменят от зелени. Всъщност 3596 и 3297 още не съм ги видял на линия, а в Малашевци отписаха 2266. Та по принцип могат да съберат от кол и въже автобуси и като сложим БМЦ на 113 ще стигнат 204. Въпросът е че би било много неумно това. По-скоро като пуснат новите БМЦ (в скоро време и новите тухли) ще могат да се покрият всички линии на Карат-С без 204, който ще чака дългите МАН.
Само остава въпросът кой ще ги кара тия рейсове....

Offline kom6ito

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 644
  • Citaro
    • View Profile
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #233 on: 07.11.2018, 19:29:29 »
Вероятно общината се надява шофьорите на Карат да се юрнат към Дружба.

Offline Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12256
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #234 on: 07.11.2018, 22:16:06 »
Тия неща се правят с подобряване на условия, отношение, бонуси заплащане, а не с надежди. А пък възможно ли е някой да разсъждава по много тъп начин от рода на "абе даваме по-малко заплати и с по-малко хора пак се оправяме, а все ще се намери някой дето му трябват пари и ще дойде извънредно на работа" и за това да не правят нещо за набиране и привличане на още персонал?
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Online RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7764
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #235 on: 07.11.2018, 22:39:56 »
Предвид изключително ниската безработица много трудно ще се намери някой да работи при лоши условия.

Online Kingpin

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 759
    • View Profile
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #236 on: 07.11.2018, 23:34:53 »
Значи купуват 82 нови автобуса, дето освен, че не се знае за къде са, не се знае и дали ще има кой да ги кара. :rolleyes: Абсолютно закономерно е като си некоректен и нагъл работодател, в един момент нещата да се обръщат срещу теб. Интересно сега как ли ще се развият нещата. Карат-С до безкрай или да пускаме бежанци за шофьори в ГТ.

Offline stankos

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2645
    • View Profile
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #237 on: 08.11.2018, 07:35:21 »
В момента има страхотен " глад" за професионални водачи не само в градския транспорт ! Предлагат се заплати от порядъка на 2500 Евро. и не виждам как гаражите могат да предложат толкова !

Online poly911

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 427
    • View Profile
    • Email
Re: BMC Procity CNG (7041-7163, нечетни)
« Reply #238 on: 17.11.2018, 14:05:56 »
7053 на 86 се движи с неработещи табели

Изпратено от моят Lenovo A1010a20 с помощта на Tapatalk


Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3051
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
14та, 25та и 34та серия ще са БМЦтата  :)
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта