Новата серия БМЦ са си кашкавалени още от както пристигнаха като нови. Даже ми се струва, че дори гредите на каросерията са някак по-тънки и крехки. Наистина са направени за 7-8 годишна експлоатация и после на боклука - за компании, които купуват на оперативен лизинг или концесия. Не случайно в Полша и Италия само частници ги ползват. И друг път съм го казвал, че Ютонг излязоха много по-солидни.
Още 21-ва ако не и 20-та година забелязах ръжда около втора врата на 7113, който е титуляр на линия 86, но не на варненската, а на софийската, сиреч не е от морския въздух...Явно ВМС ползват някакви калпави сплави за тези детайли. Нека някой да каже как се представят в Турция, но там като че ли биха си позволили да са калпави, не е като да няма производители.
Ютонг пък наистина се доказаха, въпреки че, когато купиха първите, марката нямаше голямо реноме из Европа. По-късно почнаха да настъпват тук-там, че и други марки се завъдиха. Не винаги трябва да отписваме китайското производство. Не всичко е дървено като миди Хайгерите, даже с ръка на сърцето бих казал, че Голдън Драгъните във Враца возят доста меко, обърнало се е внимание на детайлите и цялостното представяне ми изглежда добро в сравнение примерно с европейските Иризар в Бургас.