Author Topic: Експлоатация АП Земляне 1990-1995, АП Дружба 1985, ФАТ Република 2000  (Read 2584 times)

Offline mlk

  • Защо пиша толкова много?
  • ********
  • Posts: 2715
    • ICQ Messenger - 110536592
    • View Profile
    • Email
104 вероятно е бил към Малашевци, след като го няма в списъка.
404 го има към 10/1986, докато 204 идва малко по-късно.

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
Да отворя и една скоба - чувал съм от човек, че е работил в Дружба на 84 в началния период на гаража, но не е изпълнявал курсове по 84, а е бил вътрешен превоз, който е возил пътниците между сградата на летището и самолетите. Автобусите са били съчленени Икаруси. Това все още не мога да го потвърдя със сигурност дали е било така или не. Летището още от началото на 80-те години (сигурно и от преди това) си имаше собствени автобуси, с които превозваше пътниците към и от самолета.
Ами на Летището бяха Неоплани с малко седалки и врата отзад - типично за превоз до/от самолета.

Колкото за А104, имам спомени, че остана единствената землянска линия около Искърско шосе през втората половина на 80-те. Също така А11 и 211 бяха малашевски, ако и да въртяха на две крачки от Дружба. Почнаха да ги режат от изток след пускането на ТМ20 през 1988
« Last Edit: 12.09.2017, 19:10:05 by blagun »

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1549
    • View Profile
Извинявам се предварително на Emperor, че малко пиша в друга посока в хубавата тема, но това по някакъв начин е свързано с нещата, които публикува. Пускам снимка от летището от последните месеци на 1980 г. Може да се види какви автобуси е имало тогава.
Иначе е възможно 104 да е бил в Земляне и към 1990 г. вече да не е съществувал. Затова го няма по списъците. Преди да построят Дружба беше Землянска линия.
Освен изброяване на линиите има ли списък на подвижния състав по инвентарни номера?
« Last Edit: 12.09.2017, 20:50:00 by Metan »

Offline wolf_rusi

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1398
    • View Profile
213 на 2,5 минути с 24 коли  :fan:

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
Май спираше и на дървеното кафе 276 преди да го спрат, на общината не помня. Мисля че беше по маршрута на 213 от Младост до Орлов мост, и оттам както си го написал,...

Всъщност коректно е да се каже че 213 пое маршрута на 276 в Младост при неговото закриване. От тогава 213 спира и на Плиска.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1054
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Иначе е възможно 104 да е бил в Земляне и към 1990 г. вече да не е съществувал. Затова го няма по списъците. Преди да построят Дружба беше Землянска линия.
Освен изброяване на линиите има ли списък на подвижния състав по инвентарни номера?
Да прав си линия 104 по онова време беше от Земляне до към 11.1987г.когато я взима гараж Дружба с чисто новите Икаруси от третата доставка по онова време.Ако някой прояви интерес мога да напиша инв.номера от 80-те,които са били титуляри по наряд на тази линия и от двата гаража.
Иначе темата е велика с много ценни данни,благодарности на Emperor,че я започна дано се развива все в тая насока.
« Last Edit: 13.09.2017, 00:14:36 by ivan3275 »

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1549
    • View Profile
Да прав си линия 104 по онова време беше от Земляне до към 11.1987г.когато я взима гараж Дружба с чисто новите Икаруси от третата доставка по онова време.Ако някой прояви интерес мога да напиша инв.номера от 80-те,които са били титуляри по наряд на тази линия и от двата гаража.
Пиши, пиши. Знаеш ли откога ги чакам.

Всъщност коректно е да се каже че 213 пое маршрута на 276 в Младост при неговото закриване. От тогава 213 спира и на Плиска.
276 просъществува за доста кратко и го закриха в самото начало на 90-те. 213 започна да спира на Плиска (както и 305 и 306) някъде в средата на 90-те, може и към края им. Когато пристигнаха Мерцедесите по 213 и 305 (O 305G Heuliez), не се спираше на Плиска със сигурност. То тогава и на Печатницата не се спираше.

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1054
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Ето желаните титуляри по линия 104
Първо изброявам автобусите,които бяха титуляри по линии 104 и 304,тъй като и 304 беше от гараж Земляне до 1981г.когато гараж Дружба вече е пуснат в експлоатация и линиите,които преминават към него по онова време преминават заедно с автобусите за тях.
Икарус 280.04 произв.1974г.: 109;601;603;605;607;609;611;613;615;617;619;621;1641;1643 и 1737 на тези за съжаление нямам ДК.номерата с изключение на 109,който разбрахме скоро от снимката.Последните три 1641;1643 и 1737 от 1981г.преминават в Дружба.
Икарус 280.04 произв.1977г.:
669 -                от 1981г. 3231 - АМ 3231
671 - СК 1526   от 1981г. 3232 - АМ 3232
673 -                от 1981г. 3233 - АМ 3233
675 -                от 1981г. 3234 - АМ 3234
677 -                от 1981г. 3235 - АМ 3235
679 -                от 1981г. 3236 - АМ 3236
681 -                от 1981г. 3237 - АМ 3237
683 -                от 1981г. 3238 - АМ 3238
685 -                от 1981г. 3239 - АМ 3239
687 -                от 1981г. 3240 - АМ 3240
689 -                от 1981г. 3241 - АМ 3241
655 -  ДК ?       от 1989г. с нов ДК.номер: С 2187 ПБ брак 1993г. не е предаден в провинцията.
1641-               от 1981г. 3242 - АМ 3242 - произв.1974
1737-               от 1981г. 3243 - АМ 3243 - произв.1974
1643-               от 1981г. 3244 - АМ 3244 - произв.1974
Тези всичките след 1983 г са предадени в провинцията.
Икарус 280.04 произв.1983г.
1655 - АП 0572  (4391)
1657 - АП 0694  (2399;1657;1357)
1659 - АП 0695  (1651)
1663 - АП 0696  (1317)
Икарус 280.43 произв.1984-1985
1645 - АП 5588
1649 - АП 9038  (2397;1649;1371;1205)
1651 - АП 5599  (1659)
1665 - АП 5601  (4387;1891)
1667 - АП 5587  (2398;1667)
1669 - АП 9171  (4277)
1671 - АП 9172  (1215)
Икарус 280.04 произв.1987г.
1653 - С 0158 ПБ  (3218;3400;3218;3889)
1661 - С 0129 ПБ  (3685;3867;3467)
1673 - С 0130 ПБ  (2109;1673)
615   - С 0027 ПБ  (4193;2221)
629   - С 0044 ПБ  (2400;629;1297)
Тези от 1987 землянски работиха за малко време,защото Дружба поема линията от тази година.
Ето и автобусите от гараж Дружба работили по линията и преномерациите им след закриването на линията:
3226 - АМ 3226     произв.1982г. от линия 88   (3209)
3255 - АМ 3255     произв.1984г. от линия 304 (3325;3825)
3256 - АМ 3256     произв.1984г. от линия 304 (3326)
0166 - С 0166 ПБ  произв.1987г.  нов  (3199;3666;3866;3888)
0167 - С 0167 ПБ  произв.1987г.  нов  (3618;3250;3424;3824;3466)
0168 - С 0168 ПБ  произв.1987г.  нов  (3200;4287)
0169 - С 0169 ПБ  произв.1987г.  нов  (3619;3251;3425)
0170 - С 0170 ПБ  произв.1987г.  нов  (3665;3415;3314;3814;3458)
0171 - С 0171 ПБ  произв.1987г.  нов  (3666;615)
0172 - С 0172 ПБ  произв.1987г.  нов  (3389)
0173 - С 0173 ПБ  произв.1987г.  нов  (3438;3338;3838;3469)
0174 - С 0174 ПБ  произв.1987г.  нов  (3307;3807;3146;3846;3470)
0175 - С 0175 ПБ  произв.1987г.  нов  (3201;3409;3511;3820;3464)
0192 - С 0192 ПБ  произв.1988г.  нов  (3390;3356)
Това е на кратко историята на линия 104 през периода на 80те години до нейния край.
« Last Edit: 13.09.2017, 22:52:58 by ivan3275 »

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1549
    • View Profile
Имаше по 304 един Икарус с номер СТГ 1102. Досега не съм попадал никъде на информация за него, май е от партидата 1986 г.
А доколкото знам Дружба започва да работи като гараж от 6.09.1982 г., а не от 1981 г.
« Last Edit: 13.09.2017, 16:01:50 by Metan »

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1054
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Имаше по 304 един Икарус с номер СТГ 1102. Досега не съм попадал никъде на информация за него, май е от партидата 1986 г.
А доколкото знам Дружба започва да работи като гараж от 6.09.1982 г., а не от 1981 г.
Да прав си 1102 е от доставката през ноември 1986,от която доставиха много малко автобуси Икарус 20 броя - 10 броя за Дружба и 10 броя за Земляне и Република.Ще ги изредя всичките:
За Дружба бройките са:
1075 - СТГ 1075  (3308;3808)
1079 - СТГ 1079  (3439)
1089 - СТГ 1089  (3309;3625;3826;3886)
1090 - СТГ 1090  (3440;3340;3435;3365)
1091 - СТГ 1091  (3441;3341)
1093 - СТГ 1093  (3108;3441)
1102 - СТГ 1102  (3442;3342;3842)
1103 - СТГ 1103  (3391)
1104 - СТГ 1104  (3152)
1105 - СТГ 1105  (3310;3810)
За Земляне и Република бройките са:
775 -  СТГ 1159  (775;1347)
645 -  СТГ 1160  (1847)
1407- СТГ 1161  (4155;2212)
1405- СТГ 1162  (4151;2232)
547 -  СТГ 1163  (4253;2263)
1441- СТГ 1164  (4261;2230)
1455- СТГ 1165  (4167;2214)
737 -  СТГ 1167 
731 -  СТГ 1168
603 -  СТГ 1371  (У-20;603)
Това са всичките от тази партида като всичко написано до тук е описано в базата данни на руския сайт.А относно официалната дата на откриване на гараж Дружба може и да си прав,но аз посочвам 1981 г.
защото тогава набираха персонал и подвижен състав за гаража,казвам в доказателство това,че баща ми точно тогава започна работа в гаража.
« Last Edit: 13.09.2017, 19:59:54 by ivan3275 »

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1549
    • View Profile
Като нищо гараж Дружба може да е почнал да работи с част от линиите още през 1981 г., а официалното откриване да е през 1982 г.
Имаш ли инвентарни номера какво е работило по 304 от 1986 до 1990 (приблизителни години)?

Offline ivan3275

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1054
  • Почитател на автобуси: Икарус и Чавдар.
    • View Profile
    • Email
Като нищо гараж Дружба може да е почнал да работи с част от линиите още през 1981 г., а официалното откриване да е през 1982 г.
Имаш ли инвентарни номера какво е работило по 304 от 1986 до 1990 (приблизителни години)?
Да братле разбира се,ще ги впиша и тях:
произв.и доставени 1980г.за 3245 и 3246 имаше твърдение,че са дошли от провинцията,тъй като по онова време имаше командировки и по другите градове и вероятно тези двата са дошли от там и са си останали в София.
3245 - АМ 3245  (3449)
3246 - АМ 3246  (3320)
произв.и доставени 1982-1983г.
3247 - АМ 3247  (3321;4385)
3248 - АМ 3248 - продаден в друг град
3249 - АМ 3249  (3400;3682;3832)
3250 - АМ 3250  (3322;4293;1875)
3251 - АМ 3251  (3323)
произв.и доставени 1983г.
3252 - АМ 3252  (3287)
3253 - АМ 3253 - продаден в друг град
3254 - АМ 3254  (3324)
произв.и доставени 1984г
3255 - АМ 3255  (3325;3825)
3256 - АМ 3256  (3326)
3229 - АМ 3229  (3447;3347;3847)
3230 - АМ 3230  (3448;3348;3512)
произв.и доставени 1985г.
3277 - АМ 3277  (3450) жълт на цвят от руската модификация 280.33
3293 - АМ 3293  (3451;3351;3412)
3295 - АМ 3295  (3452;3352;3852)
3299 - АМ 3299  (3453;3359;3438)
3203 - АМ 3203  (3286) произв.1983г. от линия 88
произв.и доставени 1986г.
1079 - СТГ 1079 (3439)
1090 - СТГ 1090 (3440;3340;3435;3365)
1091 - СТГ 1091 (3441;3341)
1102 - СТГ 1102 (3442;3342;3842)
произв.и доставени 1987г.
0010 - С 0010 ПБ  (3430;3339;3448)
0013 - С 0013 ПБ  (3431;3331)
0032 - С 0032 ПБ  (3432;3332)
0036 - С 0036 ПБ  (3433;3349;3436)
0037 - С 0037 ПБ - на този не му вървеше за 1 година претърпя две катастрофи като втората тежка с трамвай на НДК челно и 11.1988г. е брак.
0052 - С 0052 ПБ  (3434;3334;3433)
0145 - С 0145 ПБ  (3435;3335;3434;3364)
0148 - С 0148 ПБ  (3436;3336)
0149 - С 0149 ПБ  (3437;3337)
произв.и доставени 1988г.
2057 - С 2057 ПБ  (3443;3343)
2058 - С 2058 ПБ  (3444;3344)
2059 - С 2059 ПБ  (3445;3345)
2100 - С 2100 ПБ  (3446;3346)
Това са основните титуляри по линия 304 до 1989г. имаше и още автобуси след 1990г.,но те са снети от други линии от наряда и станаха титуляри по линия 304 до 2005 г. когато бяха спрени както и горе споменатите заради новите BMC-та.
« Last Edit: 14.09.2017, 01:31:12 by ivan3275 »

Offline Metan

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1549
    • View Profile
Супер си, благодаря. Направо ми се отвориха пак спомените. Половината ги бях забравил. 3277 го караше един кубинец, забравих му името.
Интересно ми е, че доставките от 1980 до 1985 включително вървят с поредни регистрационни номера. Явно са били преномерирани към 1985 г. или е имало специална серия от номера, която се е пазила за Дружба и са допълвали в нея.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3010
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
Експлоатация ФАТ Република 2000г.
« Reply #33 on: 14.09.2017, 15:15:29 »
Днес сме на вълна ФАТ- 4 Република :)

1во тримесечие 2000г. :)
















Кои 6 МАН СЛ232 са били зачислени в Репбулика?
« Last Edit: 14.09.2017, 15:21:48 by Emperor »
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline mitakis

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3121
  • 2660
    • View Profile
Това трябва да са били берлинските манове - 2-та двуетажни и 4-те SL200.

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
4104, 4106, 4131, 4175, 4179, 4197.

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3010
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
А защо са ги писали Сл232?
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline RADOCVET

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 7582
  • http://bgtransport.org/
    • View Profile
    • Email
А защо са писали Икарус 180 или Шкода 80?
На мен ми е интересно тези "Икарус 100" какви са били?

Offline Emperor

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3010
  • Mercedes O305 1969-∞
    • View Profile
80, 100 и 180 са Капацитетите на автобусите ;)
ГИОРТ - Група Идиоти Отговорна за Разрушаванто на Транспорта

Offline mitakis

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3121
  • 2660
    • View Profile
А защо са ги писали Сл232?
Не пише СЛ232.
Явно така са си мислели, че е модела.