Author Topic: КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ  (Read 5051 times)

Offline c.r.u-to

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 305
    • ICQ Messenger - 229906915
    • MSN Messenger - kluklu_9@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.sofia.bg
    • Email
ПОМНИТЕ ЛИ ПРЕДИ 5-6 ГОДИНИ КОГАТО ТОГАВАНИЯ НИ ОЩЕ КМЕТ СОФИЯНСКИ
ГОВОРИШЕ ЕТО ВИЖДАТЕ ЛИ СЕГА НИЕ ЩЕ ОТДАДЕМ НА КОНЦЕСИЯ НЯКОЙ АВТОБУСТИ ЛИНИИ  И ЩЕ СМЕ НА ПЕЧАЛБА.
ДАДЕ АМА НЕ КАЗА ЗА КОЙ ЩЕ Е ТАЗИ ПЕЧАЛБА.
ПЪРВАТА КОНЦЕСИЯ БЕШЕ НА А72 СЪС ФИРМА СИББУС
ТОВА Е МЪЧЕНИЕ ЗА ГРАЖДАНИТЕ
ОСТАНАЛИТЕ КОНЦЕСИИ МОЖЕ ДА СЕ КАЖЕ ЧЕ СА ДОБРИ ЗА МГТ ИМАТ ЩО ГОДИ ДОБРА ТЕХНИКА ВИЗИРАМ КОНЦЕСИОНЕРИТЕ ПО ТЕЗИ ЛИНИИ

- "Еридантранс" ООД (автобусни линии 59, 68,73 и 260)

- "Карат-С" АД (автобусни линии 54, 84 и 404)

- "Юнион трейд къмпани" ООД (автобусна линия 42, 74 ,150)

- "Международна транспортна компания" ООД (автобусни линии 30 и 90)

- "Римеса 99" ЕООД (автобусна линия 27).

ЛОШИ КОНЦЕСИОНЕРИ  НА ОБЩИНАТТА И СОС
 ЕТО ТАЗИ ФИРМА

- "СИББУС" ООД (автобусна линия 72)
НЕ ЖЕЛАЯ ДА Я КОМЕТИРАМ ЗАЩОТО НЕ ВЕДНЪЖ СЕ ПИСА ЗА НЕЯ

ЗА ДРУГИТЕ ФИРМИ
ИМАМ ДОБРО МНЕНИЕ ЗА ТЯХ
ИЗДИРВАМ АВТОМОБИЛ МАРКА: ФОЛКСВАГЕН МОДЕЛ: ГОЛФ МОДЕФИКАЦИЯ : ДВОЙКА ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 1983
РЕГ № С 9661ТТ МОЛЯ КОЙТО ЗАБЕЛЕЖИ АВТОМОБИЛА ДА МИ ПИШЕ НЕЗАБАВНО

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #1 on: 11.02.2006, 16:06:16 »
Quote from: c.r.u-to
ПОМНИТЕ ЛИ ПРЕДИ 5-6 ГОДИНИ КОГАТО ТОГАВАНИЯ НИ ОЩЕ КМЕТ СОФИЯНСКИ
ГОВОРИШЕ ЕТО ВИЖДАТЕ ЛИ СЕГА НИЕ ЩЕ ОТДАДЕМ НА КОНЦЕСИЯ НЯКОЙ АВТОБУСТИ ЛИНИИ  И ЩЕ СМЕ НА ПЕЧАЛБА.
ДАДЕ АМА НЕ КАЗА ЗА КОЙ ЩЕ Е ТАЗИ ПЕЧАЛБА.
ПЪРВАТА КОНЦЕСИЯ БЕШЕ НА А72 СЪС ФИРМА СИББУС
ТОВА Е МЪЧЕНИЕ ЗА ГРАЖДАНИТЕ
ОСТАНАЛИТЕ КОНЦЕСИИ МОЖЕ ДА СЕ КАЖЕ ЧЕ СА ДОБРИ ЗА МГТ ИМАТ ЩО ГОДИ ДОБРА ТЕХНИКА ВИЗИРАМ КОНЦЕСИОНЕРИТЕ ПО ТЕЗИ ЛИНИИ

- "Еридантранс" ООД (автобусни линии 59, 68,73 и 260)

- "Карат-С" АД (автобусни линии 54, 84 и 404)

- "Юнион трейд къмпани" ООД (автобусна линия 42, 74 ,150)

- "Международна транспортна компания" ООД (автобусни линии 30 и 90)

- "Римеса 99" ЕООД (автобусна линия 27).

ЛОШИ КОНЦЕСИОНЕРИ  НА ОБЩИНАТТА И СОС
 ЕТО ТАЗИ ФИРМА

- "СИББУС" ООД (автобусна линия 72)
НЕ ЖЕЛАЯ ДА Я КОМЕТИРАМ ЗАЩОТО НЕ ВЕДНЪЖ СЕ ПИСА ЗА НЕЯ

ЗА ДРУГИТЕ ФИРМИ
ИМАМ ДОБРО МНЕНИЕ ЗА ТЯХ
е да, това всички го виждаме за 72  
НЕ на хейтърството!

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12072
    • View Profile
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #2 on: 11.02.2006, 20:44:01 »
Аз съм много доволен от Еридантранс.Почти всеки дан пътувам с А73,обсужва се от Еридантранс.Винаги в техните автобуси работи парното много са редки случаите в които съм попадал на техен автобус без парно.Освен това те са единствените,които купиха нови западни автобуси,отговарящи на европейските изисквания имат Den Oudsten и Neoplan,както и един брой Мерцедес О 402,а не се излагат с турски автобуси,макар че имат и няколко ВМС. Също така техните автобуси са единствените градски в София с климатик(поне за сега).В Петък пътувах с един от 18-местните нископодови Неоплани по А73 и за пръв път тази зима вместо калориферите беше пуснат климатика,и вътре си беше много топло.Топлият въздух от климатика излиза от решетки над прозорците,където е скосен тавана.А сега гледам,че на техният паркинг в Земляне има един нов Den Oudsten,и двата пъти го видях на тъмно,но си личеше че е от другият модел-В90 и е жълт на цвят(поне доколкото се виждаше в тъмното).Единствената ми забележка към тях е да не пускат 18-местните Неоплани във върхов час по А73,при положение че в гаража има 2-3 Den Oudsten,защото е голяма тъпканица,а тези малки автобуси определено не са подходящи за там.Но все пак това се случва горе-долу веднъж в седмицата.
« Last Edit: 11.02.2006, 20:46:32 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline blagun

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 13527
    • View Profile
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #3 on: 13.02.2006, 11:13:09 »
Калояне, ти май действащ като вестникар - ефектно заглавие "ЕДНА ГОЛЯМА ИЗМАМА" и постинга няма нищо общо със заглавието. Все пак от 7-8 фирми само от 1 има оплаквания, което не бих казал, че е лошо. Това, че за фирмите има печалба, също не е лошо - не знам, защо янкои още не са преживели социализма и за тях частниците са лоши, ако се стремят към печалба?! Че към какво да се стремят - към класиране за световното по футбол ли?!
Мисля, че концесионирането трябва да се разшири, като се извлекат поуките от първите концесионни договори. Даже недоумявам, защо се вкараха несъчленени автобуси - би трябвало в СКГТ (или както и да се нарича) да останат натоварените линии плюс елекстротранспорта.

Считам, че неефективните линии (споменати в друга тема) трябва да се концесионират, както и селските направления.

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4968
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #4 on: 13.02.2006, 20:26:31 »
Quote from: Ivo
Аз съм много доволен от Еридантранс....

И аз пътувам мног често с 260 и съм сравнително довлен. В BMC-тата обикновено е пуснат парното и е добре. По паветата се държат мног добре. В Den Oudsten не е толквова добро положението понеже са доста раздрънкани и не се задържа топлината, въпреки че парното работи. Тия автобуси като се залислят по Цар Борис да не си им на пътя че нема спиране Иначе за автобуса който си видял, сигурен ли си че е нов? Защото те имат 1 или 2 жълто-чернни които преди се движеха по 68 и след като взеха непланите отидоха по 59. Тях понякога ги псукат и по 73. А за да видиш неоплан по 73 значи просто някой от автобусите им се е скапал и са взели такъв от другия си гараж (от които определено им е на сметка понеже е на бул. Климент Охридски). Ако не вземат то там трябва да искат от Земляне (както и често става).
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12072
    • View Profile
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #5 on: 13.02.2006, 23:14:57 »
Quote from: Dragon
И аз пътувам мног често с 260 и съм сравнително довлен. В BMC-тата обикновено е пуснат парното и е добре. По паветата се държат мног добре. В Den Oudsten не е толквова добро положението понеже са доста раздрънкани и не се задържа топлината, въпреки че парното работи. Тия автобуси като се залислят по Цар Борис да не си им на пътя че нема спиране Иначе за автобуса който си видял, сигурен ли си че е нов? Защото те имат 1 или 2 жълто-чернни които преди се движеха по 68 и след като взеха непланите отидоха по 59. Тях понякога ги псукат и по 73. А за да видиш неоплан по 73 значи просто някой от автобусите им се е скапал и са взели такъв от другия си гараж (от които определено им е на сметка понеже е на бул. Климент Охридски). Ако не вземат то там трябва да искат от Земляне (както и често става).
Значи жълтият и бежавите Den Oudsten,бяха общо 5.Това са 5001-5004 и 5020.Те са различни от тези,които се движат по А73 и 260.Така и не можах да разбера какво стана с тях,че сега май останаха само 5002 и 5003 в движение.5001 си седи на техният паркинг в Земляне но му няма не само гумите а направо целите колела.На 5004 му липсват доста неща и сега седи в гаража в Малинова Долина.А наскоро спряха и 5020 и 5006,незнам какво ги правят тея автобуси,та ги спират от движение едва ли не чисто нови.А иначе често по А73 пускат 5002 или 5003.
За новият автобус-предполагам,че наистина е нов,защото другият жълт 5020 поне от 3-4 месеца не е излизал на линия и си седи на едно и също място а този беше паркиран до входа на техният паркинг,сигурен съм че е друг.
Наистина като се засилят по паветата доста дрънчат,но дрънчат само пластмасовите плоскости,иначе самите автобуси са много здрави,двигателите са МАН на 5005-5016 и са си бая мощни а на 5001-5004 и 5020 са ДАФ също са мощни.
А виждал ли си по А260 да пускат от другият модел Den Oudsten,защото аз не се сещам?
« Last Edit: 13.02.2006, 23:21:35 by Ivo »
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4968
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #6 on: 15.02.2006, 23:48:43 »
Мисля че все са пускали някога но в последната половин година не съм виждал. Иначе по 73 съм сигурен че са пускали. Преди ги мярках по любляна да се прибират от княжево ама скоро май не съм виждал.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline ozzy

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11952
    • View Profile
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #7 on: 18.02.2006, 20:14:17 »
Да дадат на Карат-С 76, 88, 305, те добре се справят с 84, 404, в рейсовете е чисто, топло, шофьорите са с униформи, добре возат!
Който върви след стадото, той гази в лайната му.

call.sofia.bg - сигнализирайте за всякакви нередности Столична Община

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #8 on: 18.02.2006, 20:24:11 »
Quote from: ozzy
Да дадат на Карат-С 76, 88, 305, те добре се справят с 84, 404, в рейсовете е чисто, топло, шофьорите са с униформи, добре возат!
оня ден 3662 беше по 404-за първи път видях АП Дръжба да покрива коли на Карат-С
НЕ на хейтърството!

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12072
    • View Profile
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #9 on: 18.02.2006, 23:00:09 »
Quote from: Repcho
оня ден 3662 беше по 404-за първи път видях АП Дръжба да покрива коли на Карат-С
И аз го видях ама си помислих,че само така е нареден номера(видях само най-задната табела),не знаех,че се е движил по А404.
И нещо странно което забелязах днес-значи единият Den Oudsten,с инв.номер 5006,който седи вече около година занемарен на паркинта на Еридантранс в Земляне,и изглеждаше че му липсват доста неща,днес направо не можах да повярвам-видях го в движение на околовръстното,много странно,даже изглеждаше доста добре.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline borosport

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3819
  • Hate users!!!
    • ICQ Messenger - 304771719
    • View Profile
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #10 on: 19.02.2006, 19:15:58 »
Quote from: Repcho
оня ден 3662 беше по 404-за първи път видях АП Дръжба да покрива коли на Карат-С
Това май наистина се случва за първи път.За сравнение със СИББУС то май си има титуляри от СКГТ по 72.За мен КАРАТ С си остават най-добрите.
Най-дългите градски автобусни линии са:
- А111 - 50320 м двупосочно
- А83 - 37000 м двупосочно
- А11 - 32005 м двупосочно
Най-дългите крайградски автобусни линии са:
- А28 - 64540 м двупосочно
- А70 - 56645 м двупосочно
- А3 - 55870 м двупосочно
Тройната коалиция от А до Я

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #11 on: 20.02.2006, 02:30:02 »
Quote from: borosport
Това май наистина се случва за първи път.За сравнение със СИББУС то май си има титуляри от СКГТ по 72.За мен КАРАТ С си остават най-добрите.

Напълно те подкрепям!КАРАТ С са най-сериозните...качествено си изпълняват договора

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12072
    • View Profile
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #12 on: 20.02.2006, 11:13:37 »
Аз пък от частниците най-съм доволен от Еридантранс.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4968
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #13 on: 20.02.2006, 19:21:22 »
Ама и в карата нещо до колкот разбрах са го ударили като ан уволнение и мисля че скоро ще спрат да обслужват своите линии.
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Online Ivo

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 12072
    • View Profile
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #14 on: 22.02.2006, 16:19:36 »
Днес автобус с инв.номер 5006 (марка Den Oudsten),който седеше около година,може и повече паркиран на паркинга на Еридантранс в гараж Земляне отново беше на линия по А73.Изглежда парфактно и е много запазен.Но изглежда докато е бил занемарен е използван за части и му липсват някои неща,като преградата от плексиглас зад шофьора,капака на автомата на 2-ра врата,2 тоноколони от аудиоуредбата,както и един предпазител на пантографа на 1-ва врата.Но предполагам,че не е трудно да се намерят тези неща.Преди да го пуснат липсваше и задната броня,и някои други части,но са ги набавили.
Не ни трябват хора с "дипломи" а работещи и можещи да мислят, влагайки логика и разум в това което правят.

Фен на автобусите ЧАВДАР

Offline bgpower

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 337
    • ICQ Messenger - 166789683
    • View Profile
    • http://
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #15 on: 22.02.2006, 22:15:45 »
Quote from: Dragon
Ама и в карата нещо до колкот разбрах са го ударили като ан уволнение и мисля че скоро ще спрат да обслужват своите линии.

Еми може да са решили да печелят по друг начин пари))Все пак би било жалко - защо междудругото смяташ, че натам вървят нещата?

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4968
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #16 on: 22.02.2006, 23:33:55 »
Еми така подочух
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline c.r.u-to

  • Запален по ГТ
  • *****
  • Posts: 305
    • ICQ Messenger - 229906915
    • MSN Messenger - kluklu_9@hotmail.com
    • View Profile
    • http://www.sofia.bg
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #17 on: 23.02.2006, 21:19:43 »
някой знае ли защо колите на "карат с" са във гараж дружба паркирани от една седмица
ИЗДИРВАМ АВТОМОБИЛ МАРКА: ФОЛКСВАГЕН МОДЕЛ: ГОЛФ МОДЕФИКАЦИЯ : ДВОЙКА ГОДИНА НА ПРОИЗВОДСТВО 1983
РЕГ № С 9661ТТ МОЛЯ КОЙТО ЗАБЕЛЕЖИ АВТОМОБИЛА ДА МИ ПИШЕ НЕЗАБАВНО

Offline Dragon

  • Administrator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 4968
  • Администраторът бонбони не пие!
    • Skype Me™!
    • ICQ Messenger - 202143037
    • View Profile
    • http://gtsofia.info/
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #18 on: 23.02.2006, 21:26:52 »
Ей това не съм го разбрал, а щях да дочуя. Кога си видял и колко коли?
GTSofia.info - Любителски страници на градския транспорт в София
Forum.GTSofia.info - Любителски форуми на градския транспорт в София

Offline Repcho

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11160
    • ICQ Messenger - 154903152
    • View Profile
    • Градски транспорт-София
    • Email
КОНЦЕСИОНЕРИТЕ НА ЛИНИИ НА МГТ
« Reply #19 on: 24.02.2006, 10:12:43 »
нали 404 върти в гаража-сигурно някой е имал почивка и си го мернал вътре
НЕ на хейтърството!