Author Topic: Въпроси & Отговори  (Read 245204 times)

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 580
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2080 on: 02.07.2020, 19:04:29 »
като обезщетение, извинете, че поисках просто вода 😂😂😂

Дори авиокомпаниите не държат дежурни с вода и сандвичи за закъснения. Раздават ваучери за близкото кафене, с което покриват законовите изисквания за обезщетение.
Да, защото при авиокомпаниите обикновено чакаш на летище. Самолетите рядко закъсват в пустошта, ако се случи рядко има оцелели, които да имат нужда от храна и вода.

Offline KRAKOMOBILA

  • Moderator
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 5347
    • View Profile
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2081 on: 03.07.2020, 09:38:59 »
Да ми разясниш в пустуща как ще дойде дежурният автомобил ? Хайде по-сериозно ако може...  :help:
НЕ НА КИЧА ПО ПРЕВОЗНИТЕ СРЕДСТВА В ГТ!!!

Offline mitkov2

  • Маниак
  • ******
  • Posts: 580
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2082 on: 03.07.2020, 15:26:44 »
Да ми разясниш в пустуща как ще дойде дежурният автомобил ? Хайде по-сериозно ако може...  :help:
Специално по трасето София - Пловдив, 80% от релсовия път върви успоредно на автомобилен такъв. В конкретният случаи дори бяхме на гара, която по обясними причини не прилича на нищо.

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3233
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2083 on: 03.07.2020, 16:49:07 »
80% от линията е до път, но 90% от тази линия е недостъпна от въпросния път.
Никоя железница няма такава практика. Решението, което се прилага, е влакът да бъде изтеглен бързо, а не да се пренасят на ръце провизии през ливадите.

Offline Spas237

  • Напредващ
  • ***
  • Posts: 86
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2084 on: 03.07.2020, 17:59:23 »
7 часа закъснение :eek:
Няма ли някакво обезщетение?
Ще има от декември 2023, когато е последния срок България да преме европейския регламент за правата на пътниците. Иначе в случая предполагах, че са продължили с друг влак.

Offline тролей №164 линия 2

  • Наистина съм луд
  • *******
  • Posts: 1690
  • Моят любим "Snacks" - тролей №164. R.I.P.
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2085 on: 20.07.2020, 16:54:43 »
През коя година на тунел Козница му правят някакъв по-голям ремонт и става частично БРП? Изобщо дали е било по време на ремонт или още през 50-те, когато е бил прокопан, са положили много по-дълги релси така, че да има многократно по-малко настави, отколкото би имало при НРП? При пътувания забелязах, че и в тунелите по трета главна жп линия, в участъка Синдел - Карнобат, също не е стандартно НРП (с 25-метрови релси, колкото ги меря по гугъл сателитните снимки между сп. Страшимирово и гара Белослав, например), ами наставите са поне наполовина по-малко. В тези тунели там правен ли е основен ремонт или релсовият път в този му вид е положен още при прокопаването им?
Никога не шофирай по-бързо, отколкото може да лети твоят ангел-хранител!

Offline AGENT 006

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 11214
  • Инициатива Защото транспортът е страст
    • View Profile
    • Sofiatransport транспортна база данни/Sofiatransport transport data base
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2086 on: 03.08.2020, 20:12:40 »
Пътнически влак 50233 София-Дупница с аварирал локомотив на „Захарна фабрика“ на седем минути по разписание от тръгването си от Централна гара в 18:05 и закъснял с 92 минути след подмяната на локомотива. Обичайно ли е дори в София да липсват свободни машини за подмяна в такива случаи и да трябва да се чака толкова време?

Offline blagun

  • Модератор
  • Нямам спирка
  • ********
  • Posts: 14523
    • View Profile
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2087 on: 04.08.2020, 11:45:58 »
Ами щом за 7 часа локомотив стига до Елин Пелин, "нормално" е за час и половина да стигне до Захарна фабрика.

Online bdz43r

  • Нямам спирка
  • *********
  • Posts: 3233
    • View Profile
    • http://bgrail.info/photos.php
    • Email
Re: Въпроси & Отговори
« Reply #2088 on: 04.08.2020, 11:53:42 »
Най-често НКЖИ не спазва правилото (писано!) за най-висок приоритет на помощните локомотиви за пътнически и бързи влакове и ги третира като обикновени изолирани локомотиви, които са с най-нисък приоритет.
Софтуерът, който изготвя разписанията, като получи заявка за трасе на изолиран локомотив, изготвя разписание с най-нисък приоритет и локомотивът се движи общо взето по него... НКЖИ трябва съзнателно и целенасочено да организират приоритетното движение, което те естествено не правят, защото им е все едно.