Струва ми се, че тука някой очаква да вземе автобус втора употреба и той да е по-добър от нов. Еми няма как да стане. Ясно е, че е компромисен вариант. Но ако се вземат достатъчно и се реши проблемът с поддръжката, ще е по-евтино от купуването на нови. Предвид, че операторът е нов и автобуси не е експлоатирал реално, новите програми не са пуснати и средства няма откъде да паднат наготово за нови, втората употреба е добър КОМПРОМИС. И на мен ми се иска нови Волво и Скания, иска ми се като в Швеция един оператор за цялата община и половината област, с лесна възможност да се прекачваш на градки и извънградски линии, ама ние сме на ниво, че имаме 3 вида месечни карти... Тей че малко по-реалистично да гледаме на нещата, моля.
Стар автобус, ако е поне ЕВРО 5, значи най-късно 2008 г., което са 14 години. На фона на тролеите от 86 г. си е космисчески напредък. На фона на техническото творчество по изгнилите Исузута, които са 2005-2006 г., също. Да не говорим за всякаквите тенекии от Полша и Чехия, които изглеждат покъртително. С идеята, че докато се отвори възможност за европейско финансиране, ще трябва да се ползва нещо, това е добро решение. Съвсем отделна тема е защо се докарахме дотук, защо 2 мандата ГЕРБ и вече цял мандат почти Пенчо няма напредък почти по нищо, но при сегашната ситуация, това е едно разумно решение.