Сто процента таралеж в гащите. Стефан излезе прав за Ван Хоол. В завода, където работя, правехме основен ремонт на абсолютно същите автобуси - и единични, и съчленени, собственост на York Region Transit, Маркам, северно от Торонто. Въпреки основния ремонт, след няма и две години, в момента са в процес на бракуване и замяна с Ню Флайър (които са здрави, но са като правени в час по трудово). Двигателят им загрява непрекъснато и са тотално ремонтонепригодни - за да се смени един кабел, фасунка или крушка, трябва да се свали цял панел от вътрешната облицовка на тавана. Да не говорим за по-сериозни работи. Да, красиви са, изваяни, удобни за пътниците, но до там, или с други думи да му се изчерпи ресурса и за брак. Същата работа като Неоплан - красавци, но технически кръгла нула. За вашия случай, ако ще е на старо, единствено Цитаро от Швейцария, и то на едноцифрен брой години, е някакво решение. В най-големите градове, като Брюксел, Берлин, Виена ако щете, автобусите най-бързо се амортизират.