Продължаваме пътуването по света с Икарус. Следваща спирка е венецуелската столица Каракас, която (почти едновременно със столицата на съседно Перу) за нуждите на общинския си транспорт през 1974 и 1975 г. доставя немалък брой автобуси Икарус от няколко модела - 260 - 311 бр., 280 - 29 бр., 266 - 278 бр., 256 - 2 бр и 250 - 1 бр. В книгата за историята на марката не фигурира моделът 255, но циркулира снимка и на такъв с интересна ливрея. Може би е бил само единичен брой за тестване.
По отношение на моделите 260 и 280 - те са внасяни в две модификации (260.11 и 260.12, съответно 280.13 и 280.14), вероятно градска и крайградска, съответно със синя и червена ивица под средната лайстна. Фабрично от нея нагоре каросерията е в бяло/слонова кост. Изглежда веднага след пристигането си отстрани местното транспортно предприятие добавя три успоредни ивици в съответния цвят с коси краища (явно установен стандарт за града), които прекъсват на третата врата на модела 280 и може би индикират вратите (само) за слизане и (само) за качване - тоест там където ивицата е непрекъсната, един вид каросерията също е "непрекъсната" и там за чакащите на спирката "няма врата", обратно, вратата, която прекъсва тези ивици, "посочва" входа за качващите се (това е моя недоказана интерпретация).