Малко като по-странично наблюдаващ и аз да се намеся. Без да ангажирам никого с мнението си.
За трамвайното трасе по булевардите Македония - Тотлебен - Борис III:
Първо 2 години за ремонт на едва 8 км. трамвайно трасе са прекалено много, дори за България. Прощавайте, ама те за 2 години имам чувството че ще редят по павенце на ден. Знам, че в мащабите са несравними, но във Франкфурт (Майн), за 4 седмици се раздигнаха трасе, контактна мрежа, чакъл, основа на 4 км трамвайно трасе и се положиха на ново. Като в това трасе има по-горска част и баири. В София 8 км мисля, че в една година можеха да се поберат.
Иначе за автобусът ТМ5- добре са съобразили да е с интервали, сходни с трамвая който замества. Но зачетох и за соло автобуси по линията, което определено не е добра идея. Надявам се още същата сутрин на пускане да се откажат от това. Единствено имам виждане, че маршрутът може да се промени с цел по-пълно да покрива трамвайната линия към Съдебната палата. Или да обръщат на съдебната палата. Друг вариан е да се минава Лавеле - Позитано/Ал. Стамболийски - Витоша - Алабин. Друг вариант е Македония - Ботев - Стамболийски - Витоша- Алабин. Идеята ми е, че сп. Съдебна палата може да бъде също обслужвана от заместващия автобус. В същото време има според мен излишно разхождане на ТМ4 из половин София. По-адекватно би било да се спре с подсилвне на трамваите 3 и 18 или съкратен маршрут пл. Възраждане-Орландовци. Евентуална друга дребна козметика би била позитивна или поне аз така си въобразявам- 260 да отива до пл. Македония, бул. Христо Ботев и прочее по маршрута.
За метрото и М3- откъм маршрут този път е по-добре и дори може да се преглътне, че спира на някоя друга спирка, различаваща се от метростанциите. Надявам се този път да са оправили интервалите и те да не са по-големи от същите на метрото.