Днес протестиращите на Сливница бяха решили, че няма да пропускат градския транспорт. До тук нищо ново, и до момента се е случвало, и уж организацията е ясна - Чавдарица / Цар Симеон и Габрово/Мелник/Пловдив и по маршрутите.
За 82, 83, 309 и 310 това беше организацията.
За тролеите да, ама не. Някой "гений" незнайно откъде, вероятно от ЦГМ, понеже те би следвало да нареждат кой как да се движи, беше решил, че тролейбуси 6 и 7 ще бъдат разделени на две - откъм Константин Величков, 6 и 7 ще се движат САМО ДО ТАМ и обратно през Щросмайер, депото и по маршрутите към Сточна гара / Гоце Делчев. От другата страна, 6 и 7 само из Люлин като на кръстовището Динчев / Дертлиев десен , през Мега мол и по 7-цата към Люлин.
1) Интересно по каква логика автобусите можеха да минават по обиколния маршрут , а тролеите - не
2) Водачът на 7цата, в която бях ,посока Люлин, изрично пита ЦГМ дали да кара през Щросмайер и от Оряхово по маршрут, понеже тролеят беше пълен и той не искаше да сваля толкова много хора, но от ЦГМ не му разрешиха.
3) Диспечерката от ЦГМ, с която говорих, каза, че причината била, че не всички тролеи имали дизел (?) След това пък "МВР така били разпоредили"
В крайна сметка, на въпросния водач му се обадиха отново и му казаха да задържи, че пускали движението след малко, и действително след малко патрулката се премести и движението беше освободено, продължихме си към Люлин.
Основният въпрос е кой е наредил подобна организация, която първо създава неудобство за хората - и двете части водят "до никъде", съответно не вършат никаква работа, второ подобни реорганизации създават неудобство и за водачите, които излизат от всякакви разписания и след това отново трябва да правят някакви частични курсове до някъде, за да влязат в разписание, от което страдат и водачите, и пътниците.
При обход по Чавдарица / Цар Симеон или Пловдив / Мелник в най-лошия случай се излиза от разписание със средно 6-7 до 10 минути.
Силно се надявам, ако има подобни случаи за напред, в които ГТ не се пропуска от протеста (обикновено ги пропускат), да се ползва вече познатата организация и за автобусите,и за тролейбусите.