Предолагам, че ще има някакви прозорци, в които трамваите ще могат да се прибират в депото. Иначе трябва да седи някой да ги пази през нощта.
За мен има две слабости тази промяна:
1. Пътникопотокът по тм 8 не е за единични ЧКД в пиковите, делнични часове. Основно от МС Люлин до Люлин-5 и обратно, натоварването е стабилно. Не знам какво налага колите да са къси, освен ако наистина не смятат да нощуват на Западен парк и им е по-лесно да охраняват ЧКД.
2. тм 10 до Захарна фабрика - ще предизвика транспортен хаос по Константин Величков. Тройката и без това спъва останалите линии, а сега с редовния 10 ще е доста трудно. Може би трябваше да я пратят до депо Красна поляна.
Колкото до пускането на заместващ автобус, Електрото избягва даването на линии на Автото, защото ще загуби пари от съкратения пробег. А няма как да пуснат електробуси, защото няма зарядна наблизо.